روش تولید انواع قیسی و برگه زردآلو

روش تولید انواع قیسی و برگ زردآلو توسط هرکس متفاوت است برای اطلاع از روش تهیه و تولید انواع میوه خشک دو راه وجود دارد روش صنعتی و روش سنتی. اما در مورد برخی از میوه ها مثل زردآلو و قیسی و همچنین برگه آن روش سنتی پیشگام است.

قیمت روز قیسی در بازار آنلاین

قیمت روز قیسی در بازار آنلاین

قیمت روز قیسی در بازار آنلاین را به راحتی یک آب خوردن می توانید جویا شوید. این محصول که برای کشور و افراد اهمیت زیادی دارد متزلزل بهترین تولیدات می باشد. شما عزیزانی که به عنوان یک خریدار در این سایت اینترنتی حضور دارید لایق بهترین محصولات هستید. در راستای عرضه بهترین محصولات با مناسب ترین قیمت ها در تلاش های شبانه روزی می باشیم.

روش تولید انواع قیسی و برگه زردآلو

روش تولید انواع قیسی و برگه زردآلو

روش تولید انواع قیسی و برگه زردآلو در هر برهه از زمان و بر اساس روش هایی که افراد برگزیده اند متفاوت می باشد. این محصولات که در بین عموم مردم از محبوبیت خاصی برخوردار هستند، از محصولاتی می باشد که نباید کمبود آن در بازار حس شود. مجموعه رادین با در دست داشتن متد های تولیدی روز سعی در تولید بهترین محصولات در تناژهای بالا و مدت زمان کم دارد.

 

مرکز فروش قیسی اعلا در ایران

مرکز فروش قیسی اعلا در ایران

مرکز فروش قیسی اعلا در ایران هم این روزها با فعالیت های آنلاین خود اقدام به عرضه محصولات به سراسر کشور دارد. شما هم می توانید بهترین محصولات ایرانی را صاحب شوید. کافیست در هنگام خرید رادین را از یاد نبرید.

طریقه خشک کردن قیسی و برگ زردالو

طریقه خشک کردن قیسی و برگ زردالو

  1. ابتدا میوه  هارا شسته
  2. سپس درون قابلمه  ای ریخته
  3. قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم
  4. هنگامی که میوه کمی نرم شدند از روی حرارت بر میداریم
  5. پوست میوه ها را کنده
  6. سپس چند دقیقه ای درون آبلیمو قرار می دهیم تا از تیره شدن رنگ میوه در هنگام خشک شدن جلوگیری کند
  7. میوه ها را درون سینی چیده
  8. روی سینی را تور می کشیم تا الوده نشوند میوه ها
  9. به مدت دو الی سه روز در مقابل تابش نور مستقیم خورشید قرار می دهیم

نکته : در طی مدت زمانی که میوه رد حال خشک شدن است باید هرزگاهی به میوه ها سر بزنیم و آن ها را زیر و رو کنیم تا خراب و فاسد نشوند و همچنین یک دست خشک شوند.

روش سنتی خشک کردن قیسی و برگ زردآلو

روش سنتی خشک کردن قیسی و برگ زردآلو

برای تهیه قیسی و برگه زردآلو می توان از راه های مختلفی نسبت به خرید اقدام کرد. تولید انواع قیسی به  روش صنعتی با گوگرد و سنتی با استفاده از نور خورشید انجام می شود. در تهیه قیسی هسته زردآلو را خارج کرده و آن را به یکی از دو روش گفته شده خشک می کنند. در تهیه برگه زردآلو بعد از خارج کردن هسته آن زردآلو را با دستگاه های خاصی به صورت برگه برش می دهند و به یکی از دو روش خشک می کنند. خشک کردن آفتابی یا همان سنتی باعث ایجاد محصول ارگانیک می شود و در خشک کردن صنعتی که با گوگرد انجام می شود باعث حفظ رنگ طلایی قیسی یا برگه زردآلو می گردد.

فواید قیسی و برگ زرد آلو

فواید قیسی و برگ زرد آلو

قیسی و برگ زردآلو فواید بی شماری دارند. از جمله خواص آن ها:

  • پتاسیوم
  • ویتامین A
  • ویتامین k
  • ویتامین C
  • آهن
  • کلسیوم
  • فیبر رژیمی
  • و غیره…

قیمت انواع قیسی و انواع برگ زردآلو

قیمت انواع قیسی و انواع برگ زردآلو

قیمت انواع قیسی و انواع برگ زردآلو در این روز ها با روند صعودی یاد می نماییم. این نوع از محصولات خوشمزه دارای خواص مهمی هم می باشد که در قسمت های فوق به آن اشاره داشتیم. هر محصولی علاوه بر خواص شامل معایب هایی هم می باشد، به این صورت که سعی کنید در مصرف این محصولات خوشمزه زیاده روی نکنید چرا که سبب دل درد هایی خواهد بود.

تولید قیسی و برگ زردآلو

تولید قیسی و برگ زردآلو

قیسی و برگ زرد آلو توسط کارگاه های میوه خشک کنی تهیه  و تولید می شوند.اغلب  خریداران قیسی و زردآلو آجیل فروشان و خشکبار فروشان هستند که عمدتا به صورت عمده خریداری می کنند.این  نوع از میوه ها طبق سفارش مشتری خشک و تهیه می گردند تا دارای مرغوبیت و تازگی باشند.

خرید قیسی به صورت فله ای

خرید قیسی به صورت فله ای

خرید قیسی به صورت فله ای و یا بسته بندی شده با هزینه های مقطوع و بسیار مناسب تر از بازار های معمول از طریق این گروه تولیدی و پخش ممکن می باشد. عزیزانی که دارای فروشگاه هستند و قصد خرید عمده محصولات را دارند می توانند با اعلام محدوده هزینه هایی که برای خرید در نظر گرفته اند، از راهنمایی های مشاوران ما بهره مند شوند و بهترین محصولات را دریافت کنند. سعی کنید به دنبال بهترین ها باشید چرا که شما لایق خاص ترین ها و عالی ترین کالا ها هستید.

فروش قیسی و برگ زردآلو

فروش قیسی و برگ زردآلو

قیسی و برگ زرد آلو در قیمت های متفاوتی و به دو صورت عمده و خرده به فروش می رسد.برای سهولت و راحتی خرید خریداران سایت های اینترنتی تعبیه شده تا با مراجعه به این سایت ها و پس از اطلاع از قیمت  ها و مورد بررسی قرار دادن آن ها محصول مورد نیاز خود را سفارش و خریداری نمایند. روش تولید انواع قیسی را با متد های روز در نظر گرفته ایم. انواع قیسی و انواع برگه زردآلو را از ما طالب باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما