استعلام قیمت انواع آلو خشک با برترین کیفیت

گروه بازرگانی رادین با تعیین قیمت انواع آلو خشک در حدود و بازه های ریالی متعادل و متناسب با کیفیت تولید شده محصول توانایی این امر را دارد تا به عنوان یک مرکز فعال فروش انواع خشکبار در دنیا شناخته شود.

قیمت انواع آلو خشک

قیمت انواع آلو خشک

 

عواملی که در تعیین قیمت آلو دخیل هستند زیاد است.انواع آلو با توجه به درجات کیفی این میوه در زمان رسیدگی دارای طعم و مزه مخصوص به خود و اندازه مناسب می باشند که به هر میزان اندازه میوه ها مناسب تر باشد و میوه رسیده تر و شیرین تر و به دور از آفات رشد کرده باشد در نهایت قیمتی بالاتر دارد.

 

استعلام قیمت انواع آلو خشک با برترین کیفیت

استعلام قیمت انواع آلو خشک با برترین کیفیت

برای آگاهی از قیمت تمام شده این محصول به صورت عمده این تیم بازرگانی با داشتن کارشناسانی مجرب و فرهیخته تمامی تلاش خود را بر این انر متمرکز نموده است تا محصولی ارزنده و درجه یک را به بازار جهانی عرضه نماید و مقرون به صرفه ترین قیمت هارا در تولید و فروش محصولات خود لحاظ نماید.

 

 

ارسال آلو خشک به خارج از کشور

ارسال آلو خشک به خارج از کشور

صادرات آلو خشک در تجارت های امروزی ودر زمینه های مختلف در حال توسعه میباشد و با توجه به تولید خشکبار و آلو خشک میتواند این محصولات گزینه های خوبی برای تجارت باشد.آلو خشک یکی از موارد پر مصرف این زمینه می باشد و حاشیه سود آوری بالایی برای مشتریان و تاجران برای صادرات این محصول دارد و به همین سبب موجب شده که کشاورزان و مراکز فروش توجه بیشتری به این محصول داشته باشند.

 

 

مرکز تولید آلو خشک

مرکز تولید آلو خشک

 

خرید از کشاورزان بصورت مستقیم به تولید کننده کمک می کند تا آلو با کیفیت و اصل را تهیه نماید و همچنین بدون واسطه خرید کند تا برای او از نظر هزینه به صرفه باشد.خرید آلو خشک مرغوب باعث می شود تا این محصول را با خیال راحت مصرف کنید زیرا در این صورت فواید بیشتری برای بدن دارد.اگر می خواهید کیفیت و ارزانی را در هنگام خرید با هم داشته باشید، مراکز خرید ما آماده ارائه خدمات مختلف به شما هستند.

 

خرید آلو خشک با بالاترین کیفیت

خرید آلو خشک با بالاترین کیفیت

خرید آلو خشک به یکی از درخواست های همیشگی مشتریان ما تبدیل شده است.خرید آلو خشک به دلیل طعم و رنگ به یاد ماندنی و قیمت مناسب مورد توجه خیلی از خربداران قرار گرفته است.اگر می خواهید  از آلویی خوش طعم به عنوان وعده غذایی خود یا اطرافیان استفاده کنید  کافیست با کارشناس فروش ما تماس حاصل فرمایید.برای داشتن تجربه ای خوب از خرید خشکبار شما را یاری می کنیم.

خرید عمده و آنلاین آلو خشک

خرید عمده و آنلاین آلو خشک

 

به عنوان تولید کننده در زمینه خشکبار با تعیین قیمت انواع آلو خشک در کمترین سطح ممکن ، در تلاشیم که محصولات خود را با قیمت مناسب تری در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم.در راستای این هدف خرید به صورت عمده را توصیه می کنیم. شما می توانید با کارشناسان فروش ما جهت اطلاع از قیمت در ارتباط باشید.در راستای جلوگیری از وقت تقاضا کنندگان و ارایه بهتر محصولات ما خرید آنلاین نیز گزینه مناسبی است.

انواع آلو خشک

انواع آلو خشک

انواع نژادهای موجود آلو در ایران هستند که هر ساله حجم زیادی از درخواست خریدهای داخلی و صادرات آلو برای آنها به انجام می رسد.بد نیست نام مشهور آلوهای موجود در بازار را بدانیم:

  • -آلو سیاه
  • -آلو سبز
  • -آلو قطره طلا
  • -آلو سانتریزه
  • -آلو زرد
  • _آلو قرمز

مصارف متنوع آلو خشک

مصارف متنوع آلو خشک

 

میوه آلو انواع مختلفی دارد و می توان با استفاده از این میوه طعم های مختلفی ار تجربه کرد. میوه آلو در انواع و ارقام زرد و سیاه و یا انواع آلوی جنگلی با طعم های شیرین و ترش هر کدام برای استفاده به صورت تازه خوری و خشک کردن مناسب هستند و کاربرد میوه های مناسب برای هر یک از مصارف آلو با یکدیگر متفاوت می باشد. انواع آلو برای تهیه محصولات مختلف مانند ترشی و مربا نیز به کار می ورند.

روش های تهیه آلو خشک

روش های تهیه آلو خشک

یک عامل مهم دیگر به جز حوزه کیفی محصول نحوه خشک کردن می باشد.روش های خشک کردن آلو اغلب به دو صورت آفتابی و تیزابی است.فرق اصلی بین این دو روش در مدت زمان بیشتر نگهداری روش تیزابی نسبت به آفتابی است.اگر تمایل دارید برای مدت طولانی آلو مورد نیاز شما تازه بماند خشک کردن به روش تیزابی گزینه بهتری برای شما است.

 

 

ارزانترین قیمت انواع آلو خشک

   ارزانترین قیمت انواع آلو خشک

طبیعتا هزینه های زیادی صرف تولید انواع آلو های خشک شده در هر مجموعه تولید کننده ای  می شود و این هزینه های بالا در شرایط نوسانی امروزی سبب شده است که  قیمت محصولات تغییر یابد . در مجموعه تولید کننده رادین شرایطی فراهم می شود که انواع آلو خشک های مرغوب و درجه یک با نازل ترین قیمت ها به فروش رسند البته محصولات این مجموعه نیز بر اساس سطح کیفی که دارند قیمت های متفاوت تری خواهند داشت بنابراین در صورتی که قصد خرید دارید می توانید نسبت به اطلاع  دقیق از قیمت انواع آلو خشک رادین اقدام نمایید .

مرکز فروش انواع آلو

مرکز فروش انواع آلو

امروزه می توان گفت که انواع آلو های خشک در بازار داخلی ایرانی جایگاه ویژه ای دارند این موضوع را از فروش بالای آلو خشک می توان متوجه شد .یکی از ممتاز ترین ویژگی که در آلو خشک تولید شده در مجموعه رادین می توان متوجه شد خوش طعم بودن آلو و بافت نرم و آبدار آن می باشد .فروش انواع آلو در این مجموعه تنها به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می پذیرد البته برخی از مشتریان مجموعه رادین که قصد معاملات بزرگ و طولانی مدت را دارند می توانند نسبت به عقد قرارداد با مجموعه رادین اقدام نمایند .

 

صادرات آلو خشک

صادرات آلو خشک

انواع آلو خشک در کشور ایران با تعرفه های مختلفی به کشور های مختلف دنیا صادر می گردد و با توجه به نوسانات موجود در ارز بین المللی می توان شاهد متغیر ترین قیمت ها برای محصولات صادراتی شد .کشور های همسایه همچون عراق و آذربایجان و ارمنستان به خرید حجم بالایی از انواع آلو خشک از تولید کنندگان ایرانی اقدام می نمایند .اگر شما نیز به تازگی وارد عرصه تجارت گشته اید می توانید با اطلاع دقیق از شرایط صادراتی انواع آلو خشک تولید شده در مجموعه رادین هر گونه اقدامی را در جهت خرید آن انجام دهید .

 

صادرات آلو خشک

 

 

 

 

 

انواع آلو قطره طلا

انواع آلو قطره طلا

میوه آلو قطره طلایی که جهت تولید آلو خشک از آن استفاده می شود در مزارع مختلف کشور توسط کشاورزان توانمند به مرحله بهره برداری رسیده و سپس در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد .انواع آلو قطره طلا با طعم دلنشین ترش و بدون هر گونه کرک بر روی پوسته و بسیار خوشرنگ در مجموعه رادین تولید می شود .این مجموعه با در نظر گرفتن منافع مشتری به فروش محصولات خشکبار می پردازد .

 

انواع آلو و خواص آن

انواع آلو و خواص آن

کسب اطلاع دقیق از انواع آلو و فواید و خواص آنها سبب می شود که با دیدگاه باز تری هر کدام از مصرف کنندگان آلوی محبوب خود را خریداری نمایند .مجموعه تولید کننده رادین همواره حقیقی ترین اطلاعات را در مورد ویژگی های محصولات خود در اختیار مشتریان قرار می دهد .

 

 

خواص انواع آلو خشک

خواص انواع آلو خشک
  • -کاهش وزن
  • -درمان هپاتیت
  • -پیشگیری از پوکی استخوان
  • -مناسب برای سلامت قلب
  • -پیشگیری از آنفلونزا
  • -کمک به شادابی مو و پوست
  • -درمان تنفس
  • -کنترل فشار خون

ارزش غذایی آلو خشک

ارزش غذایی آلو خشک

 از اضافه کردن آلو به رژیم غذایی روزانه خود غافل نشوید .آلو میوه ای است که به راحتی قابل مصرف با غذاهای مختلف است، شما می توانید آلو را به تنهایی بخورید یا به شکل اسموتی و یا همراه با سالاد مصرف کنید. آلو خشک را نیز می توانید به تنهایی مصرف کنید و یا آب ان را بخورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما