استعلام قیمت خرید کشمش تیزابی

شرکت بازرگانی رادین با تعیین قیمت خرید کشمش تیزابی با توجه به کیفیت تولید شده و نحوه بسته بندی و نوع خرید این محصول توانایی این امر را دارد تا با تولید انواع محصولات آجیل و خشکبار و میوه خشک ، خدمات فروش ارزنده خود را حضور خریداران عرضه نماید.


قیمت کشمش انگوری در بازار

 

 

همانطور که می دانید انگور ها انواع مختلفی از جمله با دانه، بی دانه، شاهی و … دارند.در خشک کردن این میوه هم از روش های مختلفی همچون خشک کردن توسط آفتاب، دود گوگرد و افزودن مواد استفاده می شود.
کشمش انگوری از خشک کردن انواع انگور های بی دانه توسط دود گوگرد حاصل می شود که رنگی زرد کهربایی یا قهوه ای روشن دارد.این محصول به واسطه ی خواص بی شمارش از طرفداران زیادی برخورداراست و از آن به عنوان میان وعده استفاده می شود.برای اطلاع از قیمت کشمش انگوری در بازار با مدیریت فروش این تیم در ارتباط باشید.

قیمت کشمش انگوری در بازار

 

قیمت خرید کشمش

استعلام قیمت خرید کشمش

قیمت خرید کشمش تیزابی به دلیل تقاضا و فروش کشمش به صورت عمده در حدود متوسط تعیین و عرضه می شود. کشمش تیزآبی به سبزه مشهور هست و با بهره گیری از محلول تیزاب حاصل می‌شود. در این روش مدت خشک شدن حبه ها کوتاه بوده و درشتی حبه در حین خشک شدن حفظ می شود. رنگ کشمش تهیه شده سبز مایل به زرد و نرم می باشد. چرا که در این روش رنگ سبز کشمش در طول خشک شدن حفظ می شود و بعد از خشک شدن بسیار نرم است و آن خشکی کشمش آفتابی را ندارد.

استعلام قیمت خرید کشمش تیزابی

 


قیمت کشمش تیزابی بی دانه

 

کشمش تیزابی به وسیله تیزاب خشک می شود. این ماده از طعم و بو و کیفیت کشمش می کاهد و دوز زیاد آن سرطانزاست. رنگ کشمش، زرد مایل به قهوه ای خرمایی است. این کشمش به دلیل روغن موجود در تیزاب سطحی چرب و نیمه براق دارد و این ملاک مناسبی برای تشخیص آن است.

قیمت کشمش تیزابی بی دانه
خرید اینترنتی کشمش تیزابی

 خرید اینترنتی کشمش تیزابی

شرکت بازرگانی رادین با تعیین قیمت خرید کشمش در حدود متعادل و با هدف ترویج خرید اینترنتی این محصول اقدام به تشکیل وبسایت اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی نموده است تا از طریق ارتباط با مدیریت فرو ش این شرکت از قیمت ها و کیفیت محصول تولید شده آگاهی یافته و اقدام به خرید خود نمایند.

کشمش های تیزابی رنگ براقی دارند و روی آنها مقداری چرب هست  که به خاطر روغن تیزاب میباشد. این نوع کشمش ها دارای طعم تند و تیزی است که گلو را میزند و نوعی بوی نامطبوعی دارد که به علت اکسید گوگرد یا تیزاب میباشد.

 خرید اینترنتی کشمش تیزابی

فروش کشمش تیزابی بسته بندی شده

   فروش کشمش تیزابی بسته بندی شده

با توجه به نحوه توزیع انواع کشمش های موجود در بازار و امکان وجود آلودگی های میکروبی، آفت زدگی، میزان روغن، بقایای سموم و گوگرد محصول بیشتر از حد مجاز به مصرف کنندگان توصیه می شود که هنگام خرید از محصولات بسته بندی شده با مجوزهای لازم بهداشتی استفاده کنند و پیش از مصرف، کشمش را با آب شست وشو دهند تا روغن های معدنی، گرد و غبار و سایر آلودگی های احتمالی که در سطح محصول وجود دارند، به حداقل ممکن برسند.

فروش کشمش تیزابی بسته بندی شده
قیمت روز کشمش انگوری

 

ایران یک قطب معروف جهت تولید کشمش انگوری محسوب می شود. کشمش انگوری در برخی از شهر های ایران تولید می گردد. این کشمش در سراسر دنیا معروف می باشد. کشمش انگوری در واقع به صورت ارگانیک و بدون مواد افزودنی شمیایی در ایران تولید می گردد. این محصول به صورت کیلویی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به فروش می رسد.

 قیمت روز کشمش انگوری


قیمت روز کشمش تیزابی صادراتی

 قیمت روز کشمش تیزابی صادراتی

کشور ما سابقه ای بسیار طولانی در تولید انواع کشمش دارد، سابقه ای که به ۳۰۰۰ سال می رسد. در حال حاضر ایران جزو سه کشور اصلی تولید کننده ی کشمش در دنیا می باشد که علاوه بر مصرف داخلی آن را به دیگر کشور های دنیا هم صادر می کند. به طورکلی ۲۷% از کشمش های صادراتی جهان از طریق ایران صادر می شود که ارز آوری معادل با ۲۵۰ میلیون دلار در سال را به همراه داشته است.

 

 

 

فروش کشمش تیزابی

فروش کشمش تیزابی

 

فروشگاه هایی که در زمینه فروش عمده خشکبار و خصوصا کشمش فعالیت دارند مسئولیتی به مراتب سنگین تر دارند . این قبیل مراکز باید قیمت محصولات را به گونه ای تعیین نمایند تا در عین حال که معاملات سودی را برای خود مجموعه به همراه دارد متناسب با قدرت خرید مشتریان نیز باشد . مجموعه رادین که یکی از تولید کنندگان فعالیت کننده در زمینه فروش عمده کشمش تیزابی می باشد و فروشگاه محصولات این مجموعه به صورت اینترنتی مدیریت می شود توانسته است با قیمت های مناسبی محصولات را در اختیار خریداران قرار دهد .

 

 

مشخصات کشمش تیزابی

مشخصات کشمش تیزابی

کشمش ها با توجه به تنوعی که دارند از روش های گوناگونی به دست می آیند . کشمش تیزابی با نوعی ماده شیمیایی به اسم تیزاب تولید می شود که سرعت خشک شدن در انگورها را بسیار بیشتر می کند . کشمش تیزابی یکی از پر فروش ترین کشمش هایی است که به کشور های دیگر صادر می شود و طرفداران زیادی دارد . از مشخصات کشمش تیزابی برند رادین می توان به رنگ شفاف ، طعم دلنشین و … اشاره نمود .

 

 

خواص کشمش تیزابی

خواص کشمش تیزابی

انگورهایی که پس از چیده شدن به محلول قلیایی تیزاب آغشته و خشک می گردند از رنگ روشن تر و همچنین سطح روغنی برخوردار هستند. در واقع این محلول از تیره شدن سطح کشمش جلوگیری کرده و در نهایت منجر به تولید کشمش مرغوب و خوش آب و رنگ و خوش طعم می گردد. با بهره گیری از محلول تیزاب علاوه بر این که مدت خشک شدن میوه ها کوتاه می شود، درشتی میوه نیز در حین خشک شدن حفظ می گردد.

روش تهیه کشمش تیزابی

روش تهیه کشمش تیزابی

ابتدا خوشه های چیده شده را در داخل سبد قرار داده و در داخل محلول آماده شده به مدت یک دقیقه فرو می برند. وسپس در ظرف هایی قرار می دهند تا آب کش شوند و آنگاه به محوطه ای انتقال می دهند اما خوشه ها نباید روی هم قرار داده شوند.و برای خشک شدن یکنواخت حبه ها با برگرداندن خوشه ها اقدام به خشک کردن قسمت پایین حبه ها می نمایند. در این روش مدت خشک شدن ۸-۵ روز می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما