تولید کننده قیسی زرد آلو

مجموعه بازرگانی رادین به عنوان تولید کننده قیسی زردآلو در کشور میان مشتریان متعددی در داخل و خارج از کشور شناخته شده است .این مجموعه معتبر همواره قدم هایی در جهت رفاه حال خریداران بر می دارد و سعی دارد که بهبودی قابل توجهی در وضع اقتصادی جامعه ایجاد کند .

فروش قیسی مرند

فروش قیسی مرند

 

 

یکی ازمراکز تولید کننده قیسی زردآلو در کشور که به فروش قیسی زردآلو مرند نیز می پردازد و بدون هیچ گونه محدودیتی تمام سفارشات مشتریان را در اسرع وقت در اختیارشان قرار می دهد مجموعه بازرگانی رادین می باشد .مجموعه بازرگانی رادین از زمان آغاز فعالیت خود در زمینه فروش محصولات خشکبار همواره تصمیم داشته است که با تعیین قیمت های مقرون به صرفه دسترسی مشتریان را به محصولات خشکبار مرغوب و درجه یک آسان تر نماید .

تولید کننده قیسی

تولید کننده قیسی

 

کارخانه تولید کننده قیسی زردآلو رادین که مجهز به پیشرفته ترین و کاربردی ترین دستگاه ها و ابزار آلات می باشد قابلیت تولید انبوه قیسی زردآلو را متناسب با سفارشات تمام مشتریان دارد به همین دلیل تمام سفارشاتی که در این مجموعه ثبت می گردد در سریع ترین زمان ممکن خدمت تمام مشتریان عرضه می شود .امروزه مجموعه بازرگانی رادین یکی از پر قدرت ترین تولید کنندگان ایرانی می باشد که بخش اعظمی از تولید قیسی زردآلو را به صادرات به کشور های مختلف دنیا اختصاص می دهد .

 

تولید کننده قیسی با درصد های رطوبت مختلف

تولید کننده قیسی با درصد های رطوبت مختلف

درصد رطوبت مناسب برای صادرات قیسی برای کشورهای اروپایی معمولا 18% الی 20%  می‌باشد ولی در کشورهای عراق این درصد به 25% و در دبی 20% الی 22% و در افغانستان بیشتر از 25% هم مورد تائید می باشد .ولی در برخی گروه بازرگانی رادین با اعمال دقت نظر کافی در تعیین درصد رطوبت قیسی همواره تمامی تلاش و تمرکز خود را در تعیین استاندارد ترین میزان سطح رطوبت به کار گرفته است تا در تمامی مراحل صادرات قیسی زردآلو بدون وجود موانع اساسی بار مورد نظر به مقصد خود برسد.

قیمت قیسی در بازار

قیمت قیسی در بازار

 

شرایط بازار به گونه ای نیست که تمام مجموعه ها بتوانند با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه به عرضه محصولات خشکبار بپردازند و این مجموعه های فروشگاهی خود با افزایش چند درصدی قیمت تلاش می کنند تا موقعیت سود آوری را برای خود ایجاد کنند .بدین منظور مجموعه بازرگانی رادین که تولید کننده مستقیم تمام محصولات خشکبار در کشور می باشد در نظر دارد با تعیین قیمت های کارخانه ای و بسیار مناسب برای محصولاتی همچون قیسی زردآلو شرایط را برای خرید عمده مساعد گرداند .

 

 

 

فروش اینترنتی قیسی

فروش اینترنتی قیسی

مشکلی که خریداران عمده با آن رو به رو هستند این است که دسترسی به مرکز اصلی پخش برای آن ها غیر ممکن است چون مشکل رفت و آمد به شهر های دور و دوری راه دارند. مجموعه بازرگانی رادین برای حل مشکل عزیزان شرایطی را ایجاد کرده تا همه خریداران بتوانند از سراسر ایران با خیالی آسوده به فروشگاه اینترنتی رادین مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش کنند و قیسی و سایر محصولات مورد نیاز خود را با قیمت درب کارخانه تهیه کنند و از کیفیت محصولات رادین بهره مند شوند.

 

قیمت قیسی خشک

  قیمت قیسی خشک

قیمت گذاری قیسی خشک بستگی به عوامل متعددی دارد که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی قیسی خشک رادین در تبریز در هر روز و هر ساعت از نرخ محصولات اطلاع یابید. محصولات رادین علارغم کیفیت بسیار مرغوب ، مقرون به صرفه نیز می باشند که همین امر سبب گردیده تا مشتریان خود را همواره ثابت و نظر آنان را نیز به خود جلب نموده باشد.

 

خرید قیسی صادراتی

خرید قیسی صادراتی

کارخانه تولید کننده قیسی خشک رادین یک کارخانه موفق در امر تولید قیسی صادراتی و سایر محصولات آجیل و خشکبار است. این کارخانه توانسته جایگاه مناسبی در این زمینه کسب کند و محصولات رادین کیفیت مناسبی از نظر مصرف کننده و خریدار دارند و همچنین در بازار بین رقبا جایگاه مطرحی به دست آورده اند . در این کارخانه محصولات از لحاظ کیفیت دارای استاندارد های لازم و قابل قبول هستند و دارای قیمت ارزان می باشند.

 

انواع قیسی زردآلو

انواع قیسی زردآلو

همانطور که می دانید قیسی نوعی از زردآلوی خشک شده است که طعم شیرین و مطبوع دارد و از آن می توان در طول سال استفاده نمود. انواع قیسی زردآلو با شیوه های مختلف در کارخانه رادین تولید می شوند و کیفیت بی نظیری دارند. قیسی علاوه بر این که همراه آجیل مصرف می شود در برخی غذا ها و دسر ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه بهترین نوع قیسی زردآلو به صورت عمده می توانید به مجموعه بازرگانی رادین مراجعه کنید و محصولات را در حجم مورد نیاز و در بسته بندی دلخواه خریداری کنید.

 

قیسی درجه یک

قیسی درجه یک

قیسی از محصولات پر فروش مجموعه رادین می باشد که به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می شود و خواص و فواید زیادی برای سلامتی دارد . نحوه تولید قیسی بر کیفیت آن تاثیر زیادی می گذارد. در کارخانه رادین زردآلو ها در یک محیط کاملا بهداشتی و به دور از آلودگی زیر نور آفتاب خشک می شوند . در این روش تمامی ویتامین ها و خواص زردآلو حفظ می شود و محصولات درجه یک خدمت مشتریان ارائه می شوند. محصولات رادین از لحاظ بسته بندی نیز در درجه اول قرار دارند و قیسی ها با بسته بندی های جذاب و شیک به کشور های دیگر صادر می شوند.

 

قیسی زردآلو صادراتی

قیسی زردآلو صادراتی

 

از میزان فروش بالای قیسی زردآلو صادراتی می توان این موضوع را استنباط کرد که تا چه اندازه قیسی زردآلو تولید گشته در مجموعه های ایرانی توانسته است نظر مشتریان خارجی را جلب نماید .امروزه سفارشات قیسی زردآلو صادراتی نیز به صورت اینترنتی در مجموعه بازرگانی رادین ثبت می شود و تمام مشتریان در کم ترین زمان ممکن می توانند به محصول درجه یک و مرغوبی که در کشور نظیری ندارد دسترسی یابند .مجموعه بازرگانی رادین شیوه ثبت سفارش قیسی زردآلو صادراتی را آسان تر کرده است و این مجموعه با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا تمام این فرایند را به انجام می رساند .

 

 

 

خواص قیسی زردآلو

خواص قیسی زردآلو

 

بیش تر افرادی که از مشکلات گوارشی همچون یبوست و سایر مشکلات روده رنج می برند بیشتر نسبت به مصرف قیسی زردآلو تمایل نشان می دهند چون این افراد تاثیر مصرف قیسی را بر کاهش بیماری یبوست مشاهده نموده اند .از دیگر خواص قیسی زردآلو می توان به ویتامین ها و انواع مواد معدنی موجود در بافت قیسی اشاره کرد که تمام این مواد برای بدن هر فردی ضروری است .

 

2

  1. چطوری میشه سفارش گرفت
    و از لحاظ قیمتی چه قدر اختلاف هست با ستیر شرکتها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما