تولید کننده کشمش رادین در تبریز

تولید کننده کشمش رادین در شهر تبریز فعالیت خود را آغاز کرده است کارخانجات و دفتر فروش این شرکت بازرگانی نیز در تبریز می باشد و قابل ذکر است که امکان خرید عمده و اینترنتی تمام محصولات خشکبار تولید شده در رادین برای مشتریان در شهر های مختلف فراهم گشته است .

تولید کننده کشمش صادراتی

تولید کننده کشمش صادراتی

کاملا واضح است که قیمت کشمش مطابق با مواد اولیه ای که برای تولید آن به کار می رود تعیین می شود . محصولاتی که در مجموعه رادین تولید می شوند در درجه کیفی بالایی قرار دارند و دارای بسته بندی های بهداشتی و با کیفیت می باشند اما به نسبت کیفیت این محصولات قیمت های ارائه شده توسط مجموعه رادین کاملا مقرون به صرفه و ارزان تر از بازار  می باشد و این عامل شگفتی مشتریان جدید مجموعه بزرگ رادین است .

 

تولید کننده کشمش صادراتی

تولید کننده کشمش رادین در تبریز

تولید کننده کشمش رادین در تبریز

ما اینجا هستیم تا شما را با یکی از تولید کنندگان مطرح و با سابقه خشکبار در کشور آشنا کنیم .تولید کننده رادین مجموعه ای است که همواره توانسته است با ارائه مرغوب ترین محصولات خدمت مشتریان میزان رضایت بالایی را در آنها ایجاد کند .تولید انواع کشمش ها به صورت پلویی سیاه مویز و … در این مجموعه انجام می پذیرد امکان اطلاع از نحوه ثبت سفارش و  لیست قیمت انواع کشمش های این مجموعه از طریق راه های ارتباطی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد .

تولید کننده کشمش رادین در تبریز

خرید و فروش کشمش

خرید و فروش کشمش

چنانچه قصد خرید کشمش ارزان  را  در بازار تجارت داخلی دارید و قیمت  و مرغوبیت کشمش خریداری شده برای شما اهمیت زیادی دارد  می توانید مجموعه تولید کننده رادین را برای خرید دائمی کشمش و محصولاتی از این قبیل انتخاب کنید .این مجموعه به صورت مستقیم و از درب کارخانه کشمش تولید شده را عرضه می کند و همواره در تولید محصولات غذایی همچون کشمش دستورالعمل های بهداشتی را به بهترین نحو ممکن رعایت می کند تا محصولات نهایی عرضه شده کیفیت مد نظر مشتریان را داشته باشند .

 

خرید و فروش کشمش

صادرات کشمش به تمام نقاط جهان

صادرات کشمش به تمام نقاط جهان

 

کشمش انواع مختلفی دارد که برای صادرات آن بیشتر از نوع تیزابی و پلویی درخواست می گردد. رادین به دلیل کیفیت بالای محصولاتش یکی از صادر کنندگان بزرگ در این عرصه می باشد که بسیاری از کشور ها تقاضای ارسال محصولات خشکبار و آجیل را از این مجموعه دارند.

صادرات کشمش به تمام نقاط جهان

قیمت کشمش آفتابی تیم رادین

قیمت کشمش آفتابی تیم رادین

کشمش آفتابی به میوه رسیده ی انواع مختلف انگور بی دانه اتلاق می شود که با تابش مستقیم آفتاب خشک شده و به رنگ قهوه ای در می آید.در حالی که کشمش انگوری به رنگ زرد کهربایی تا قهوه ای روشن موجود است و همراه دود گوگرد خشک می شود. اما برای تولید انگور تیزابی از محلول های قلیایی مجاز استفاده می شود که محصول نهایی دارای رنگ زرد روشن تا قهوه ای خرمایی است.

 

 

قیمت کشمش آفتابی تیم رادین

خرید کشمش پلویی فله

خرید کشمش پلویی فله

مراکز مختلفی در کشور در حال فروش کشمش به صورت فله هستند. به طور کلی خریداران به دو صورت، کشمش مورد نیاز خود را تهیه می‌کنند. یکی به صورت عمده همراه با شاخه و دم و در داخل گونی و دیگری به صورت فرآوری شده در داخل کارتن می‌باشد. تهیه کشمش به صورت فله از مراکز فروش، خود یکی از روش‌های به صرفه خرید کشمش می‌باشد. در این حالت، کشمش را در کارخانه فرآوری کرده و سپس برای فروش عرضه می‌کنند.

 

خرید کشمش پلویی فله

خرید کشمش طلایی انگوری

خرید کشمش طلایی انگوری

کشمش طلایی انگوری نوعی از کشمش است که حاصل از زدن تیزاب و گوگرد به انگور در مراحل تولید است و  رنگ آن طلایی است.سعی ما در شرکت رادین رعایت استانداردهای لازم در میزان گوگرد این محصولات است.ما طبق درخواست همکاران عزیز و بسته به کشور مقصد جهت صادرات، مطابق با استانداردهای همان کشور کشمش طلایی را آماده میکنیم و همراه با آنالیز و درصد مواد در اختیار تجار محترم قرار میدهیم.

خرید کشمش طلایی انگوری

خرید کشمش تیزابی

خرید کشمش تیزابی

 

این محصول مرغوب مورد توجه بسیاری از کشورهای منطقه نیز می باشد و برای وارد کردن آن تقاضاهای بسیاری از کشورهای هم جوار ایران وجود دارد. از مزیت های یک جنس مرغوب این است که همیشه مشتریان ثابت خود را دارد. فروش کشمش برای صادرات همراه با بسته بندی های مناسب همراه است تا در مسیر حمل و نقل آسیب جدی به محصول وارد نگردد. بازار آجیل و خشکبار رادین شما را در رسیدن به بازارهای تجارت جهانی راهنمایی می کند.

خرید کشمش تیزابی

انواع کشمش تولیدی شرکت رادین

انواع کشمش تولیدی شرکت رادین

جالب تر اینکه در بازار ۲ نوع دانه دار و بیدانه نیز وجود دارد به طوری که این طبقه بندی به علت نوع انگور مورد استفاده برای تولید کشمش است. البته علاوه بر کشمش، مویز نیز در این گروه قرار می گیرد که همان کشمشی است که از انگورهای سیاه مجلسی قرمز یا انگور شاهانی تهیه می شود.

نکات کلی پیرامون خرید کشمش

نکات کلی پیرامون خرید کشمش

با توجه به نحوه توزیع انواع کشمش های موجود در بازار و امکان وجود آلودگی های میکروبی، آفت زدگی، میزان روغن، بقایای سموم محصول بیشتر از حد مجاز به مصرف کنندگان توصیه می شود که هنگام خرید از محصولات بسته بندی شده با مجوزهای لازم بهداشتی استفاده کنند و پیش از مصرف، کشمش را با آب شستشو دهند تا روغن های معدنی، گرد و غبار و سایر آلودگی های احتمالی که در سطح محصول وجود دارند، به حداقل ممکن برسند.برای آگاهی از قیمت کشمش آفتابی جهت خرید عمده این محصول در سطوح متعادل با ما همراه باشید.

 

 

کشمش مویز صادراتی

کشمش مویز صادراتی

کشمش مویز نوعی از کشمش  تولید شده در مجموعه رادین است  که از خانواده کشمش های آفتابی به شمار می آید محبوبیت این محصول درجه یک و مرغوب میان مشتریان خارجی سبب شده است که همواره حجم بالایی از تولیدات کشمش مویز رادین به صادرات اختصاص یابد معمولا در تولید کشمش مویز از هیچگونه ماده افزودنی استفاده نمی شود و این محصول به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تولید می شود . کشمش مویز معمولا به صورت دانه درشت و گوشتی می باشد و ممکن است دانه دار یا بدون دانه باشد .

کشمش سبز اعلا

کشمش سبز اعلا

بهترین نوع کشمش برای صادرات کشمش سبز اعلا می باشد این نوع از کشمش به نسبت مرغوبیت قیمت بالاتری دارد .مجموعه رادین در زمینه تولید کشمش سبز اعلا در کشور شناخته شده است و معمولا انتخاب بسیاری از مشتریان هم در بازار داخلی و هم در بازار خارجی می باشد .شما می توانید از طریق تماس تلفنی  متناسب با وزن دلخواه به سفارش کشمش سبز اعلا از مجموعه رادین با قیمتی مقرون به صرفه تر از بازار اقدام نمایید .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما