خرید آجیل شب عید به صورت آنلاین

یکی از رسوم دیرین ایرانیان در ایام عید، پذیرایی از مهمانان با شیرینی و آجیل است. با نزدیک شدن به ایام عید، احتمالا این روزها دغدغه خرید انواع آجیل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی به سراغ‌تان آمده است. ما نیز باتوجه به دغدغه های مشتریان در این مطلب می خواهیم در مورد خرید آجیل شب عید و انواع آجیل شب عید و چگونگی تشخیص آجیل درجه یک صحبت کنیم.

قیمت خرید آجیل شب عید

قیمت خرید آجیل شب عید

در طی چند سال اخیر شاهد نوسان قیمت ها در بازار بوده ایم.آجیل نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما می توانیم این امید را به شما بدهیم که با خرید عمده آجیل با قیمت باورنکردنی روبرو خواهید شد. با وجود نوسان نرخ قیمت آجیل  بیان قیمت ثابتی برای آجیل کمی دشوار است. تقاضای بالا برای آجیل هم در داخل و هم در خارج سبب افزایش خرید و فروش آجیل در حجم بالا شده است.

خرید آجیل شب عید به صورت آنلاین

خرید آجیل شب عید به صورت آنلاین

شلوغی بازار برای خرید شب عید و ترافیک و آلودگی هوا باعث شده است حتی اکثر خرید های شب عید نیز به صورت آنلاین انجام گیرد.خرید آجیل به صورت آنلاین به وسیله بسته بندی ها مخصوص بهداشتی تر است و هم چنین حمل و نقل راحت تری دارد. شما می توانید با چند کلیک ساده آجیل مورد نظر خود را انتخاب کرده ودرب منزل تحویل بگیرید.

فروش انواع آجیل شب عید به صورت عمده

فروش انواع آجیل شب عید به صورت عمده

تنوع در آجیل شب عید بسیار زیاد است. از انواع آجیل شب عید می توان به آجیل خام،بوداده،شور،شیرین،چهار مغز،وارداتی و..اشاره کرد. قیمت های انواع آجیل  به دلیل اقلام متنوع در هر نوع آجیل متفاوت است. اما هزینه فروش عمده انواع آجیل به طور قابل توجهی از قیمت اصلی آن می کاهد.

خرید آجیل درجه یک

خرید آجیل شب عید درجه یک

مهمترین فاکتور برای انتخاب مرغوبترین آجیل طعم ، تازگی و طراوت آن است. به عبارت دیگر آجیل و خشکبار مرغوب باید همیشه تازه و از کیفیت بالایی بر خوردار باشد تا شما از خوردن آن لذت ببرید. آجیل درجه یک طعمی ترش،شور و ظاهری چروکیده ندارد.آجیل درجه یک فقط مختص به یک نوع آجیل چهار مغز نمی باشد و بسته به کیفیت اقلام موجود در آجیل، آجیل را درجه یک می نامند.

انواع آجیل شب عید

انواع آجیل شب عید

از انواع آجیل می توان به آجیل شور،شیرین،چهارمغز،بو داده، وارداتی و… اشاره کرد.آجیل شور جزو متداول ترین آجیل های شب عید می باشد وشامل پسته،مغز بادام،فندق و تخمه کدو است.دلیل نامگذاری این نوع آجیل به آجیل شور به خاطر افزودن نمک به اقلام موجود در آجیل شور است.

آجیل شیرین نیز به دلیل وجود کشمش،توت خشک و پسته و بادام که طعمی شیرین را برایمان یادآور می شود؛آجیل شیرین نامیده می شود. آجیل شیرین نسبت به آجیل شور سالم تر است اما متاسفانه طرفدار چندانی ندارد.آجیل چهار مغز جزو گران ترین نوع آجیل است و شامل پسته،بادام زمینی،فندق و.. است.

نکاتی برای خرید 

نکاتی برای خرید آجیل شب عید
  • -مزه آجیل نباید ترش باشد.
  • -برای افرادی که فشار خون بالایی دارند، آجیل شور توصیه نمی شود.
  • -با دستتان رنگ آجیل را امتحان کنید اگر دست شما رنگی شد؛رنگ آجیل غیرمجاز است.
  • -از مصرف پسته های لب خندان بپرهیزید. زیرا فرآوری آن ها به روش درستی نیست.
  • – در شرایط خشک و خنک از آجیل خود نگهداری کنید تا تازه و شاداب بماند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما