خرید بادام هندی اینترنتی در ایران

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز خرید بادام هندی در ایران توانسته است با تولید و فرآوری انواع محصولات خشکبار و آجیل و … نامی برتر در زمره تولید کنندکان و صادر کنندگان انواع محصولات خشکبار و آجیل در سطح کشور و حتی در دنیا به ثبت رساند.

خرید بادام هندی عمده

خرید بادام هندی عمده

استقبال خوبی که در ایران از بادام هندی می شود و با توجه به اینکه در انواع آجیلهای عربی، آجیل شور و خام از بادام هندی استفاده می شود و به نوعی جزء جداناپذیر از آجیل می باشد قیمتهای متفاوت و در بعضی موارد بسیار گران از بادام هندی را حتی از عمده فروشان داریم و گاه یک نوع خاص از بادام هندی در قیمتهای متفاوت ارائه می شود.
ما مناسب ترین قیمتهای بادام هندی خام و شور تولید ایران را در اختیار داریم و شما می توانید بهترین قیمتهای عمده را از مجموعه ما دریافت نمائید.

خرید بادام هندی اینترنتی

خرید بادام هندی اینترنتی

شرکت تجاری رادین با هدف ترویج خرید بادام هندی به صورت آنلاین و راه اندازی وبسایت رسمی فروش و توزیع انواع محصولات خشکبار و آجیل و همچنین ایجاد کانال های اجتماعی نظیر تلگرام و اینیستاگرام و ارسال پیام از طریق اپلیکیشن واتساپ به مدیریت فروش این شرکت، خرید اینترنتی را برای تمامی بازدیدکنندگان سایت و اعضای کانال ها را میسر و فراهم سازد.

پخش عمده بادام هندی

پخش عمده بادام هندی

هدف شرکت رادین براین اصل است تا با جلب رضایت مشتریان خود روز به روز آمار فروش خود را  بالاتر برده ونامی برتر در میان تولید کنندگان آجیل و خشکبار به ثبت رساند. به روز بودن از جهت قیمت (قیمت روز)، کمی و کیفی، یک سود دو طرفه است که هم فروشنده و هم خریدارار آن بهره مند هستند؛ منفعت فروشنده همان جلب اعتماد مشتری است که به ارتقای اعتبار خودش منجر می شود، از طرفی هم، منفعت خریدار همان اطمینان خاطر می باشد که صرف هزینه کمتر، مدیریت زمان و … است.

بزرگترین تولید کننده بادام هندی

بزرگترین تولید کننده بادام هندی

تمامی محصولات این فروشگاه با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها تولید و تهیه وتهیه می گردد و با نازل ترین قیمت بدست شما متقاضیان خرید محترم خواهد رسید. در حال حاضر این مجموعه توانسته است محصولاتی مانند، پسته، بادام، بادام زمینی، بادام هندی، گردو، کشمش، فندق، انواع تخمه، انواع برگ خشکبار و … را برای فروش اینترنتی تهیه نماید.

نحوه تولید بادام هندی

نحوه تولید بادام هندی

دانه‌های بادام هندی را در حالت نارس و زمانی هم که پوسته‌اش کاملاً سخت نشده و سبز است، برداشت می‌کنند. در این حالت، پوستهٔ بذر نسبتاً نرم است و آن را با چاقو بریده، مغز میوه را خارج می‌سازند. البته آنها در این حالت هم برای پوست بدن، سوزش‌آور هستند؛ از این رو در همهٔ مراحل باید از دستکش استفاده شود.

مغزهای نارس را برای مدتی در آب زردچوبه می‌خیسانند تا آثار مضر زائل شوند. چنین دانه‌هایی را در مناطقی از هندوستان همراه با نارگیل رنده شده و سبزیجات و فلفل تند مصرف می‌کنند.

قیمت عمده بادام هندی

قیمت عمده بادام هندی

شرکت رادین با تعیین قیمت عمده بادام هندی در سطح متعادل و متناسب با کیفیت تولید شده این محصول سعی دارد تا با رعایت انواع توان مالی مشتریان محصولات خود را با مقادیر بسیار بالا به فروش عمده برساند و بیشترین آمار فروش را به نام خود ثبت نماید

موارد مصرف بادام هندی

خرید بادام هندی اینترنتی

در خانه بسیاری از هندی ها بادام زمینی وجود دارد و به عنوان میان وعده مصرف می شود و این نشان از اهمیت این محصول می باشد.شما در هر کجای کشور که باشید میتوانید سفارشات خود را ثبت نمایید تا در کمترین مدت تحویل گیرید. قیمت بادام هندی و بادام زمینی و سایر محصولات در این سایت عنوان می شود.

خواص بادام هندی

خواص بادام هندی

از خواص بسیار مهم بادام هندی که باعث شده طرفداران آن روز به روز بیشتر شود، چربی غیر اشباع موجود در آن و نداشتن کلسترول است. این دو مورد باعث سلامت قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی می شود و رقیق بودن خون و گرفته نشدن رگ ها را به دنبال دارد. بادام هندی مغزی بسیار انرژی زا است. این مغز بسیار مفید سلامت دهان و لثه را به ارمغان می آورد. کلسیم موجود در بادام هندی سلامت و استحکام استخوان و دندان ها را به عهده دارد. بادام زمینی منبعی سرشار از آنتی اکسیدان است که این ماده علاوه بر سلامت خون از انواع سرطان پیشگیری می کند. آنتی اکسیدان بادام هندی به رفع چین و چروک پوست و سلامت و شادابی مو کمک بسیاری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما