خرید میوه خشک انلاین به صورت عمده

شرکت بازرگانی رادین با فراهم نمودن امکان خرید میوه خشک توانسته است میزان فروش و بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد و نیز در عرصه صادرات نیز درخششی بی سابقه داشته باشد.

خرید میوه خشک عمده

خرید میوه خشک عمده

خشک کردن میوه از دیرباز مورد توجه قرار گرفته است و خشک کردن راهکاری مناسب برای نگهداری بلند مدت و استفاده از میوه در فصولی غیر از فصول برداشت می باشد.میوه خشک شده سرشار از مواد مغذی، فیبرها و آنتی اکسیدان ها می باشد. یکی از مزایا و فواید مهم میوه خشک این است که یک محصول کاملا ارگانیک و طبیعی می باشد که هیچ گونه افزودنی غیربهداشتی به آن اضافه نمی گردد و به عنوان یک میان وعده سالم برای استفاده در همه سنین مناسب می باشد.


خرید میوه خشک انلاین به صورت عمده

خرید میوه خشک انلاین به صورت عمده

امروزه انواع میوه خشک (کشمش، سیب، گلابی، انبه، آلو، قیصی، زردآلو) در بازار خشکبار به وفور یافت می شود و با توجه به گستردگی بزرگ باغات میوه در کشور ما تولید میوه خشک یکی از کارهای رو به گسترش می باشد. شرکت تجاری رادین با هدف ترویج تکنولوژی تجارت آنلاین و الکترونیک اقدام به تشکیل وبسایتهای اینترنتی و کانال های اجتماعی مجازی نموده است تا مشتریان بتوانند با بررسی ویژگی های محصول و دریافت مشاوره از مدیریت فروش این شرکت بازرگانی اقدام به خرید و سفارش میوه خشک با مقدار درخواستی خود نمایند.


فروش میوه خشک ارگانیک

فروش میوه خشک ارگانیک

مصرف میوه های خشک عموما برای خارج فصل است که جنبه تنقلات پیدا می کند اما تبخیر آب میوه ها به معنی از دست رفتن مقادیر قابل توجهی مواد مغذی است. از سوی دیگر برخی مواد غذایی میوه های خشک در مقایسه با میوه آبدار به دلیل کاهش حجم میوه، در واحد حجم بیشتر می‌شود. ما برخی انواع این میوه ها را که سعی شده از محصولات مدیریت شده باشد تقدیم کرده ایم. 


خرید میوه خشک بسته بندی

 خرید میوه خشک بسته بندی

کادر فعال حاضر در بخش اجرایی شرکت بازرگانی رادین تمامی تلاش خود را می نمایند تا با بسته بندی های شیک و لاکچری، مطابق با سلیقه های خاص و متناسب با نظر افراد مشکل پسند، محصولی استاندارد را با رعایت اصول بهداشتی روانه بازار جهانی نماید .


خرید میوه خشک برای صادرات

خرید میوه خشک برای صادرات

خوشبختانه شرکت تولید کننده رادین برای جلب رضایت این بخش از خواسته ی مشتریان اروپایی تمام تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده و نتیجه ی مثبت خود را با فروش و صادرات میوه خشک به کشورهای اروپایی دریافت کرده است.
شرکت ما،نه تنها برای کشورهای اروپایی بلکه برای کشورهای همسایه ایران و امریکا فروش و صادرات میوه خشک انجام می دهد،خصوصا با توجه ویژه به بسته بندی های متنوع خود را در بازارهای خارجی معرفی و نمایان می کند.

قیمت خرید میوه خشک

قیمت خرید میوه خشک

قیمت خرید میوه خشک هایی که شرکت تجاری رادین اقدام به تولید آنها نموده است اغلب متناسب با انواع بودجه ها بوده و توان های مالی گوناگون را پشتیبانی می نماید و با توجه به اینکه فروش محصولات آجیل و میوه خشک در این شرکت تجاری به صورت عمده و در تناژ های بالا می باشد، اغلب قیمتهای کمتری و مقرون به صرفه تری را نسبت به خرید خرده و مقادیر کم را شامل می شوند



تولید میوه خشک به روش صنعتی

تولید میوه خشک به روش صنعتی

در روش صنعتی ابتدا میوه توسط دستگاه شستشو اتوماتیک شسته شده و بعد از آن توسط دستگاه آبگیر سانتریفیوز یا دستگاه نوار نقاله آبگیر آبگیری می شوند. برای خرد کردن و قطعه قطعه کردن میوه ها آن را داخل دستگاه اسلایسر میوه ریخته و به صورت اسلایس شده در می آورند.

در مرحله بعد میوه ها برای خشک شدن آماده می شوند قطعه های ریز شده میوه را روی سبدهای مخصوص گذاشته و توسط گاری به داخل دستگاه خشک کن انتقال می دهند در این دستگاه شما می توانید براساس میزان رطوبت میوه مورد نظر دما را تنظیم کنید بعد از گذشت مدت زمان معینی میوه ها خشک شده و شما میتوانید سینی ها را از داخل خشک کن بیرون بیاورید.


دستگاه بسته بندی میوه خشک

دستگاه بسته بندی میوه خشک

در پایان نوبت به بسته بندی میوه خشک می رسد. به منظور نگهداری طولانی مدت و بهداشتی میوه خشک می توانیم از دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک استفاده کنیم.
این دستگاه قابلیت بسته بندی انواع مواد گرانولی (خشکبار، میوه خشک، سبزی خشک، حبوبات و…) را دارا می باشد و در مدل های مختلف (دو توزین، چهارتوزین، ده توزین) تولید می شود.


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما