صادرات آلو خشک خورشتی

خوشبختانه مجموعه تولید کننده رادین در زمینه صادرات آلو خشک خورشتی به پیشرفت های چشم گیری دست یافته است با توجه به شرایط بازار امکان صادرات برای تمام تولید کنندگان ایرانی مقدور نیست و تنها چند تولید کننده معدود و با سابقه توانسته اند نیاز کشور های مختلف دنیا را به محصولات خشکبار و انواع آلو خشک تامین نمایند .

تولید آلو خورشتی

تولید آلو خورشتی

تمام انواع آلو های خشکی که در مجموعه بزرگ رادین تولید می شوند از لحاظ طعم و مزه و مرغوبیت در حد اعلایی قرار دارند تعداد بیشماری از کارشناسان بهداشتی همواره به تولید این نوع از محصولات نظارت کامل دارند و تمام مراحل تولید آلو خورشتی کاملا استاندارد و مطابق با دانش روز دنیا سپری می شود پس مجموعه بازرگانی رادین یک تولید کننده قابل اعتماد در کشور است که تا به امروز نیاز جمع کثیری از ایرانیان را تامین نموده است .

صادرات آلو خشک خورشتی

صادرات آلو خشک خورشتی

میزان تقاضای آلو خشک خورشتی از سوی کشور های مختلف دنیا همچون روسیه ارمنستان آذربایجان عراق و…. بیشمار می باشد و تولید کنندگان موفق ایرانی نظیر رادین همواره تلاش خود را به کار بسته اند که با توجه به میزان تقاضای بالا به صادرات حجم بالایی از آلو خشک خورشتی به کشور های مختلف دنیا بپردازند .قیمت محصولاتی از این قبیل در کشور ایران به دلیل بالابودن قیمت ارز بین المللی مناسب و مقرون به صرفه می باشد و این مورد خود دلیل منطقی خرید بالای کشور های مختلف دنیا از تولید کنندگان ایرانی می باشد .

قیمت آلو خورشتی عمده

قیمت آلو خورشتی عمده

قیمت آلو خورشتی عمده با قیمت کیلویی این محصول تفاوت چشمگیری دارد به همین دلیل اکثر بازاریان در کشور نسبت به خرید حجم بالاتری از این قبیل محصولات می پردازند چون در صورت خرید حجم بالا هم صرفه اقتصادی بالایی در قیمت نهایی محصولات نصیب خریداران می شود و هم اینکه در صورت تغییر ناگهانی قیمت امکان دستیابی به سود بالا به راحتی فراهم می شود .قیمت آلو خورشتی به صورت لیست شده توسط مدیر فروش مجموعه رادین در اختیار خریداران قرار می گیرد .

بسته بندی آلو خورشتی

بسته بندی آلو خورشتی

مجموعه تولید کننده رادین از آن قبیل مجموعه های منصف و موفق در کشور می باشد که همواره تلاش کرده است که با کاهش حجم جعبه های بسته بندی تغییری در قیمت نهایی محصولات ایجاد نکند .بسته بندی آلو خورشتی مجموعه رادین طبق اصول و استاندارد هایی انجام می پذیرد و همواره بهترین شرایط برای ارسال محصولات ایجاد می شود تا محصولات خشکبار با طراوت و تازگی اولیه خدمت مصرف کنندگان عرضه گردد .

آلو خورشتی چیست ؟

آلو خورشتی چیست ؟

آلو خورشتی دسته ای از آلو های خشک محبوب ایرانیان است که در اکثر غذاهای محلی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا مناسب برای تمام ضائقه ها می باشد .تمام انواع آلو های خشک طبع سرد و تری دارند و مناسب ترین محصول برای افراد باردار و شیرده هستند همچنین جهت تسهیل فرایند دستگاه گوارشی نیز به وفور از آلو های خورشتی استفاده می شود در کل وجود آلو خورشتی در سبد غذایی هر فردی لازم و ضروری است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما