فروش گردو و مغز گردو به صورت عمده

شرکت بازرگانی رادین به عنوان تولید کننده انواع محصولات آجیل و خشکبار توانایی این امر را دارد تا با فراهم نمودن امکان خرید گردو به صورت عمده با رعایت اصول و قواعد بهداشتی، یک محصولی ارزنده و نفیس را تقدیم حضور شما خریدار عمده محترم نماید.

 

خرید گردو صادراتی

خرید گردو صادراتی

 

 

با توجه به تولید و فرآوری گردو درجه یک و تهیه آن از بهترین باغات استان آذربایجان شرقی ، شرکت تجاری رادین اقدام به تهیه و تولید انواع گردو در انواع مختلف نموده است و این توانمندی را دارد تا با تولید و رعایت اصول بهداشتی و با بسته بندی بسیار شیک و لاکچری در عرصه صادرات نیز فعالیت چشمگیری داشته باشد.


فروش گردو و مغز گردو به صورت عمده

 

فروش گردو و مغز گردو به صورت عمده

همیشه وقتی صحبت از گردو و مغز گردو می شود ما باید دنبال تامین کنندگان قوی باشیم ،تامین کننده هایی که توان تامین بالایی دارند و می توانند با قیمت مناسب گردو و مغز گردو را در اختیار ما بگذارند اگر شما هم به دنبال مغز گردو هستید و یا قصد فروش مغز گردو را دارید با ما تماس بگیرید.

 

خرید گردوی عمده

 

خرید گردوی عمده

با توجه به کیفیت و طعم خوش گردوهایی که شرکت تجاری رادین اقدام به تولید و نهایتا فروش آنها نموده است. برای تازگی و بهداشت مغز گردو، پس از دریافت سفارش گردو با پوست شکسته و مغز می‌شود. خواص گردو در صورتی که برای مدت زیاد مغز شده باشد از بین می‌رود و برای این منظور تا زمان سفارش گردوها با پوست نگهداری می‌شود.

 

فروش عمده مغز گردو در تبریز

 

فروش عمده مغز گردو در تبریز

مغز گردو را با نام غذای مغز نیز بیان کرده‌اند، زیرا مغز گردو سرشار از امگا3 است که باعث کارکرد بهتر مغز می‌شود. گردو منبع عالی پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ ها و مواد معدنی است. واژه جوز معرب گوچ پارسی میانه به همین معنی است. مغز گردو و بذر کتان دارای بیشترین اندازه اسید چرب امگا 3 در میان مواد غذایی گیاهی هستند.

 

خرید عمده گردو تویسرکان

 

خرید عمده گردو تویسرکان

تویسرکان یکی از شهر های استان همدان در ایران است. آب و هوای شهر معتدل کوهستانی است. یکی از معروفترین گردو های ایران گردو تویسرکان می باشد. که طرفداران خیلی زیادی دارد. قیمت گردو تویسرکان نیز مانند گردو خراسان و دیگر شهر ها در سال 99 جهش چشم گیری داشته است.

 

خرید اینترنتی گردو با پوست

 

خرید اینترنتی گردو با پوست

خرید اینترنتی وآنلاین انواع گردو توسط شرکت بازرگانی رادین با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این تیم فراهم و امکان پذیر شده است. وقتی صحبت از گردو با پوست می شود دو نوع برداشت می توان کرد ،اول گردو با پوست سبز یا گردو با پوست چوبی ؟ گردو در فصل برداشت همراه پوست سبز آن می باشد که معمولا در همان ابتدای فصل باید کشاورزان آن پوست سبز را جدا کنند در غیر اینصورت گردو خراب می شود و تلخ می شود در اصطلاح می سوزد. پس اگر گردو تازه با پوست سبز خریداری کردید وقت زیادی ندارید برای اینکه پوست آن را جداکنید و بعد از جدا کردن پوست چند روزی در جای خشک قرار دهید  تا کاملا خشک شود.


خرید گردو سوزنی

 

خرید گردو سوزنی

معمولا هنگام شکستن گردو سوزنی سخت تر از گردو پوست کاغذی می باشد.گردو سوزنی سنگین تر از گردو پوست کاغذی می باشد. گردو سوزنی وقتی شکسته شد مغز آن در گردو در هم رفته است. مغز آن به مراتب روغنی  می باشد. مغز کردن آن بسیار زمان بر و طاقت فرسا می باشد. به هیچ عنوان مغز آن سالم بیرون نمی آید البته درصد سوزنی بودن گردو ها متفاوت می باشد.

اکثر کشاورزان گردو های سوزنی خود را از گردو پوست کاغذی جدا می نمایند اما شما در این شرایط بازار سعی کنید امتحان کنید و خرید کنید. خشکبار رادین با قرار داشتن در محدوده آذربایجان شرقی به عنوان قطب گردو ایران و ارتباط با تامین کنندگان گردو آمادگی خود را جهت تامین گردو سوزنی اعلام می دارد.


خرید گردو تازه با پوست

 

خرید گردو تازه با پوست

گردو با پوست سبز یا گردو نوبرانه ( یا در برخی مناطق گردو دو پوست ) محصول محبوب افرادی است که به دنبال گردوی تازه هستند. این نوع گردو  فقط در بازه ده روزه  قبل از فصل برداشت یافت می‌شود  (۲۵ شهریور تا ۵ مهر ). قیمت گردو با پوست سبز نسبت به گردو  با پوست چوبی ارزان تر است به طور معمول از نظر وزنی می‌توان گفت از هر ۵ کیلو گردو  با پوست سبز، یک کیلو گردو با پوست چوبی (قهوه‌ای) به دست می‌آید.


گردو بسته بندی

 

گردو بسته بندی

شرکت بازرگانی رادین با بسته بندی بهداشتی و بسیار شکیل و لاکچری توانایی تهیه محصولات جهت هدیه دادن و حتی ارسال به شهرها و کشور های دیگر را دارا می باشد و توانایی این امر را دارد تا در عرصه صادرات نیز درخشش بی سابقه ای داشته باشد.

ضمانت کیفیت گردو

 

ضمانت کیفیت گردو

ما تلاش میکنیم گردوی با کیفیت و مرغوب را به دست شما عزیزان برسانیم. برای این منظور، از سیستم‌های مکانیزه کشاورزی برای خشک کردن گردوها استفاده کرده‌ایم و پس از آن با درجه بندی گردوها بر اساس وزن و ابعاد در چند درجه یک، دو و سه، تجربه خرید گردو با بالاترین درجه کیفی را برای شما رقم خواهیم زد.

 

نحوه نگهداری از گردو

نحوه نگهداری از گردو

 

برای نگهداری مناسب از گردو و حفظ تازگی و کیفیت آن، می‌توانید راه‌های زیر را دنبال کنید:

  • استفاده از بسته‌بندی مناسب
  • نگهداری در جای خشک و خنک
  • نگهداری در یخچال
  • جلوگیری از تماس با رطوبت و …

با رعایت این روش‌ها، می‌توانید گردو را به مدت بیشتری نگهداری کنید و از طعم و خواص آن بهره‌برداری کنید. اگر شما نیز به دنبال گردو با کیفیت و مرغوب هستید با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما