قیمت عمده مغز بادام مامایی درجه یک

قیمت عمده مغز بادام مامایی درجه یک با توجه به نوع خرید آن متفاوت است.یکی از ارقام بادام، نوع مامایی است که خواهان زیادی دارد و برای صادرات نیز استفاده می شود که مرکز خشکبار رادین مغز و باپوست بادام مامایی را با قیمت مناسب و به صورت عمده به سراسر کشور عرضه می کند.

مغز بادام مامایی

مغز بادام یکی از مغزهای مفید و مغذی محسوب می شود که به صورت تازه، سبز رنگ و تازه است ولی رفته رفته پوست آن به قهوه ای تبدیل شده و سفت و سخت می شود. بادام تازه که چغاله گوییم حاوی 88 درصد آب است در حالی که در حالت خشکی آب آن به 4/4 درصد هم نمی رسد و تمام آب به چربی تبدیل می شود بنابراین نوع رسیده آن مغذی تر است.

قیمت عمده مغز بادام مامایی درجه یک

ویژگی  مغز بادام مامایی

بادام مامایی از گونه هایی است که دیر گل بوده ولی میوه آن زود رس است که پوست چوبی آن سخت است و دارای مغز ترد و خوشمزه می باشد.منشا بادام مامایی ایران است که در انواع آجیل از مغز و یا با پوست آن استفاده می شود. همچنین به صورت تنها و یا با عسل و انجیر استفاده می شود.با وجود آنکه بادام دارای خواص غذایی و دارویی زیاد است اما نباید در خوردن آن زیاده روی کرد و خوردن بیشتر از 20 عدد در روز توصیه نمی شود.

قیمت عمده مغز بادام مامایی درجه یک

خواص مغز بادام مامایی

بادام مامایی دارای خواص متعددی از قبیل :

قیمت عمده مغز بادام مامایی درجه یک

  • درمان پوکی استخوان
  • کاهش درد معده
  • رفع هضم سنگین غذا
  • تقویت هورمون مردانه
  • دارای کلسیوم
  • تقویت حافظه
  • دیسک کمر
  • و غیره…

میاشد.

 

استان  های تولید کننده بادام مامایی

جالب است  که بدانبد بادام مامایی تنها در یک استان تولید می شود.تنها استان تولید کننده بادام مامایی استان چهارمحال و بختیاری است.این استان رشد چشم گیری در صادرات بادام مامایی به تمام نقاط جغرافیایی داشته است.امسال پیش‌بینی می‌شود 2000 تن مغز بادام مامایی صادر شود که عمده صادرات این محصول به کشور هندوستان انجام می‌شود.

قیمت عمده مغز بادام مامایی درجه یک

قیمت بادام مامایی

قیمت بادام مامایی بسته به نوع خرید عمده و خرده قیمت های متفاوتی دارد .مرکز خشکبار رادین عرضه کننده انواع بادام و بادام زمینی خام و بو داده مزه دار به صورت عمده می باشد که با قیمت مناسب به سراسر کشور پخش می کند و شما می توانید در تناژ بالا نیز سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما