قیمت فروش قیسی زردآلو مجموعه رادین

شرکت بازرگانی رادین با داشتن قابلیت فروش قیسی زردآلو با قیمت هایی کاملا مقرون به صرفه و با دارا بودن قابلیت صادرات به کشورهای خارجی این توانمندی را دارد تا به عنوان یک مرکز تجاری عمده در عرصه صادرات و امور تجارت جهانی درخششی جاودان داشته باشد.

فروش قیسی زردآلو

فروش قیسی زردآلو

اگر به طعم ترش علاقه ‌دارید، حتما خواهان قیسی هستید. باید بگوییم شما تنها نیستید، قیسی یا برگه زردآلو درست مانند میوه‌اش، طرفداران بسیاری دارد. مزیت قیسی این است که خراب و فاسد نمی‌شود و می‌توانید آن را به مدرسه، دانشگاه، محل کار و حتی سفر ببرید و از طعم آن لذت ببرید.

 

قیمت فروش قیسی زردآلو

قیمت فروش قیسی زردآلو

 

می توان این گونه بیان کرد که قیمت فروش قیسی زردآلو در این مجموعه کمتر از عرف بازار عمده فروشان می باشد. این خوراکی علاوه‌بر اینکه خوش‌طعم‌بودن، مفید و پرانرژی است و می‌تواند به‌عنوان میان‌وعده مورد استفاده قرار گیرد. قیسی ها در جمع‌های خانوادگی و دوستانه نیز بسیار محبوب است و می‌تواند یک تجربه لذت‌بخش و خوب را برای شما ایجاد کند تا از آن به‌خوبی یاد کنید.

 

قیمت فروش قیسی درجه یک

قیمت فروش قیسی درجه یک

فروش بالای محصولات خشکبار بویژه قیسی در مجموعه رادین ، کارشناسان مالی این مجموعه را بر آن داشت تا با هماهنکی با ناظرین و کارشناسان فنی در بخش کارخانه و تولید این مجموعه و با قیمت گذاری در حدود و رنجهای قیمتی متناسب با کیفیت تولید شده محصول همواره یک محصولی درجه یک را روانه بازار جهانی نماید.

 

خرید قیسی مرغوب

خرید قیسی مرغوب

 

زردآلوی تازه غنی از پتاسیم است ولی قیسی دارای میزان بالاتری از پتاسیم نسبت به میوه تازه است.پتاسیم رژیمی‌ برای سلامتی قلب و حفظ فشار خون سالم ضروری است.پتاسیم اثر ضد گرفتگی عضلانی دارد.قیسی علاوه بر ویتامین‌های گفته شده، حاوی سطوح بالای آنتی اکسیدان‌ها است.قیسی نسبت به زردآلوی تازه منبع مهمتری از آهن محسوب می‌شود

 

قیمت فروش قیسی زردآلو تازه

قیمت فروش قیسی زردآلو تازه

قیمت قیسی با توجه به فاکتورها و ویژگی های زیر تعیین می شود:

  • قیسی ها باید بدون لکه و کرم خوردگی باشند.
  • سایز یکدست کنترل شده برای تولیدات گرید بندی شده در نظر گرفته شود
  • معیار گوگرد تا اندازه معین و پارامتر رطوبت استاندارد رعایت شود
  • کنترل سلامت میکرو بیولوژیکی تحت قوانین مقرر انجام بگیرد.
  • بسته بندی بهداشتی تحت ضوابط قاعده مند برقرار باشد.

با ملاک قرار دادن پارامترهای بالا، ارزیابی قیمت خرید قیسی مشمول کلیه تولیدات است.

 

 

فروش قیسی زردآلو به صورت آنلاین

فروش قیسی زردآلو به صورت آنلاین

 

تیم بازرگانی رادین تمامی تلاش خود را بر این امر معطوف نموده است تا با تشکیل کانالهای اجتماعی مجازی و وبسایت رسمی مربوط به مجموعه خود امکان خرید قیسی به صورت آنلاین را برای تمامی متقاضیانی که قصد خرید در تناژ های بالای انواع خشکبار و میوه خشک را دارند فراهم نموده است.

 

فروش اینترنتی قیسی

فروش اینترنتی قیسی

قیسی زردآلو رادین به سراسر کشور ارسال می گردد تا همه افراد بتوانند از این محصول لذیذ و خوش طعم استفاده کنند و از خواص و فواید آن بهره مند شوند . قیمت قیسی زردآلو یکی از اصلی ترین معیار ها برای مشتریان است زیرا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بسیاری از افراد جامعه به دنبال محصولاتی هستند که در کنار مرغوبیت و کیفیت بالا قیمت مناسبی هم داشته باشند . برای خرید ارزان قیسی می توانید به صورت اینترنتی با مجموعه رادین ارتباط برقرار کنید .

 

تولید کننده قیسی زردآلو

تولید کننده قیسی زردآلو

کارخانه رادین قیسی زردآلو را با کیفیت عالی تولید می نماید و این امر موجب شده تا افراد مختلف با توجه به نیازی که دارند این محصول را در حجم دلخواه تهیه نمایند و از خواص و طعم لذت بخش آن بهره مند شوند . محصولات رادین به دلیل استقبال شما مشتریان محترم با تخفیف های ویژه همراه شده اند . شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه بازرگانی رادین انواع قیسی را با قیمتی پایین تر از بازار تهیه نمایید .

 

صادرات قیسی زردآلو

صادرات قیسی زردآلو

کارخانه رادین قیسی زردآلو را در بسته بندی های مختلف و متنوع ارائه می کند و از این حیث به خوبی توانسته مشتریان خود را تحت تاثیر قرار دهد . در حال حاضر شاهد هستیم که صادرات و فروش قیسی زردآلو رادین با افزایش روز افزون همراه شده است . خرید قیسی به صورت مستقیم از درب کارخانه رادین امکان پذیر می باشد . شما می توانید در هر شهر و یا کشوری که باشید با مراجعه به مجموعه رادین محصول مورد نیاز خود را به صورت نا محدود و عمده تهیه نمایید .

 

خواص قیسی سیاه

خواص قیسی سیاه

قیسی سیاه از محصولاتی می باشد که بسیار خوش طعم بوده و هم خواص و فواید زیادی برای بدن دارد و از جمله محبوب ترین و مفید ترین محصولات خشکبار می باشد . قیسی سیاه معمولا در شهر تبریز تولید می شود. دلیل این امر وجود باغات بسیار در منطقه آذربایجان شرقی می باشد. از قیسی سیاه می توان به عنوان خوراکی سالم و خوشمزه و یا در تهیه مربا و غذاهای مختلف استفاده نمود.

 

 

ارزش غذایی قیسی

ارزش غذایی قیسی

 

قیسی علاوه بر خواص فراوانی که برای بدن دارد دارای ارزش غذایی بسیار بالا می باشد. طبع قیسی گرم و خشک می باشد . مصرف قیسی یک گزینه مناسب برای تقویت و بهبود عملکرد دستگاه گوارش است . قیسی زردآلو دارای آهن بسیار می باشد که مصرف آن برای درمان کم‌خونی بسیار مفید است . انواع قیسی در کارخانه رادین با در نظر گرفتن استاندارد ها و با رعایت کامل نکات بهداشتی تولید و بسته بندی می شوند و به دلیل طعم لذت بخشی که دارند از محبوبیت خاصی در بین خریداران برخوردار هستند .

 

 

ویژگی های قیسی زردآلو

ویژگی های قیسی زردآلو

این خوراکی برای کودکان نیز بسیار محبوب است و با وجود اینکه به مواد غذایی پرانرژی و مفید علاقه‌ای ندارند، برگه قیسی می‌تواند کلسیم و سدیم موردنیاز آن‌ها را تامین کند. یکی از برگه‌های خوش مزه و پرطرفدار، قیسی است که در بسته بندی‌های بهداشتی تولید و عرضه می شود.

خواص قیسی زردآلو

خواص قیسی زردآلو

قیسی رادین حاوی کلسیم و سدیم است که برای تقویت استحکام استخوان‌بندی و تنظیم آب بدن مناسب است و 43.4 گرم کربوهیدرات و 4.8 گرم پروتئین دارد؛ همچنین مزه‌ی این برگه قیسی ملس است. این برگه به درستی بسته‌بندی شده و فاقد هوا است تا از فساد مواد غذایی جلوگیری کند.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما