قیمت قیسی عمده رادین

قیمت قیسی عمده نسبت به گذشته و چند سال اخیر تفاوت چشم گیری داشته است و تنها دلیل این افزایش قیمت نوسانات ارزی می باشد البته جمعی از سو استفاده گران در بازار نیز با افزایش نجومی قیمت ها شرایط را برای خرید مشتریان مشکل کرده اند .

خرید قیسی در حجم بالا

خرید قیسی در حجم بالا

با افزایش تقاضای مشتریان میزان تولید قیسی در اکثر کارخانجات بزرگ تولید کننده در کشور افزایش یافته است .چون کارخانجاتی همچون رادین به صورت مستقیم با خریداران عمده در ارتباط هستند و بسته به نیاز آنها به تولید محصولات می پردازند با افزایش حجم خرید قیسی از مجموعه رادین شاهد افزایش چشم گیر تولید آن هستیم و این مایه افتخار مجموعه بازرگانی رادین می باشد که توانسته است به یک مرجع معتبرخرید برای مشتریان تبدیل گردد .

 

استعلام قیمت قیسی 

استعلام قیمت قیسی 

 

چنان چه گشت و گذار در بازار و پرس و جو از فروشگاه های متعدد را جهت اطلاع از قیمت قیسی مشکل و وقت گیر می پنداشتید و از جمله مشتریانی هستید که همواره به دنبال مرکز فروشی منصف و ارزان جهت خرید محصولات خشکبار هستید می توانید مجموعه بازرگانی رادین را که به شیوه اینترنتی به فروش محصولات خود می پردازد جهت خرید انتخاب نمایید .استعلام قیمت قیسی در این مجموعه بزرگ به صورت اینترنتی انجام می پذیرد تمام پشتیبانان فروش مجموعه بدون هر گونه اتلاف وقتی خدمات فروش را در اختیار مشتریان قرار می دهند .

 

صادرات قیسی با کمترین قیمت

 

امروزه صادرات قیسی به کشور های همسایه و کشور هایی که طرف قرارداد یک مجموعه هستند سریع و در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد .صادرات قیسی از سوی مجموعه بازرگانی رادین به کشور هایی همچون عراق امنستان ترکیه نیجریه روسیه و … انجام می پذیرد محصولات این مجموعه از لحاظ سطح کیفی و طعم توانسته است نظر مصرف کنندگان را جلب نماید و این یکی از عواملی است که روزانه بر میزان حجم صادراتی محصولات خشکبار در مجموعه رادین افزوده می شود .

 

فروش قیسی عمده

فروش قیسی عمده

 

اگر به دنبال قیمت ارزان قیسی هستید می توانید با مرکز فروش اینترنتی رادین ارتباط بگیرید. مرکز فروش رادین محصولات خود را به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می کند. این مرکز برای خریداران عمده و مشتریان ثابت خود یک سری امتیازات خاص قائل شده است. برای مثال تخفیفات ویژه ای برای افرادی که با حجم بالا و به صورت عمده از این شرکت خرید می کنند مد نظر دارد. افراد با خرید غیر حضوری و اینترنتی از مرکز فروش رادین می توانند محصولات مورد نظر خود را به راحتی و به صورت عمده و با قیمت دست اول خریداری کنند.

 

تولید قیسی مرغوب

تولید قیسی مرغوب

قیسی برند رادین یکی از برند های فوق العاده پر فروش در ایران و سایر کشور ها می باشد. محصولات این برند در ایران از بازار پر رونق خرید و فروش برخوردار هستند و حاشیه سود بسیار خوبی را نصیب فعالین این حوزه می کنند. قیسی رادین با کیفیت درجه یک و به صورت ارگانیک تولید می شود و طعم بی نظیری دارد. عامل پر فروش بودن قیسی رادین کیفیت بالا در کنار بسته بندی های متنوع و شیک می باشد.

 

صادرات قیسی مرغوب

صادرات قیسی مرغوب

برند رادین از همان ابتدای تأسیس هدف خود را تولید بهترین قیسی  قرار داد و تلاش کرد با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات را تولید و عرضه نماید. برای همین منظور رادین از بهترین میوه ها و همچنین خط تولید پیشرفته برای تولید محصولات خود استفاده کرد تا به این هدف دست یابد. این کارخانه با استفاده از بهترین و جدید ترین دستگاه ها به بسته بندی محصولات خود می پردازد و آن ها را به صورت بهداشتی و استاندارد ارائه می دهد. صادرات قیسی یکی دیگر از فعالیت اصلی مجموعه رادین می باشد.

 

قیسی درجه یک

قیسی درجه یک

قیسی  یکی از محصولات خوش مزه و پر طرفدار مجموعه بازرگانی رادین می باشد که بافت لطیفی دارد و دارای خواص زیادی می باشد. قیسی های رادین با کیفیت درجه یک و به صورت ارگانیک تولید می شوند. کارخانه رادین این محصول را به دو صورت صنعتی و آفتابی خشک می کند و آن ها را با بهترین بسته بندی ها ارائه می دهد.

 

فواید و کاربرد قیسی 

 

فواید و کاربرد قیسی 

قیسی یکی از خوراکی های پر طرفدار و محبوب از زمان های گذشته بوده است که مصارف گسترده ای در تهیه انواع ترشی، مربا و غذاهای گوناگون دارد. این محصول طعم شیرین و مطبوعی دارد و از خواص و فواید زیادی برخوردار است . در ایران چندین شهر در تولید قیسی  معروف هستند . اما بهترین قیسی متعلق به شهر تبریز است. مجموعه رادین در شهر تبریز به تولید بهترین و مرغوب ترین قیسی ها می پردازد و با تجربه چندین ساله خود بهترین محصولات را با شرایط عالی عرضه می کند.

قیسی مرند

قیسی مرند

یکی از محبوب ترین و خوش طعم ترین میوه های خشک که مصرف آن هم میان خانواده های ایرانی و هم افراد خارجی عمومیت دارد قیسی می باشد .قیسی نوعی از زردآلو خشک شده می باشد که در شرایط استاندارد این محصول خوش طعم تولید می گردد .طعم شیرین و بافت نرم زردآلو قیسی مرند همواره مورد پسند مصرف کنندگان می باشد .در فصل تابستان که میوه زردآلو به وفور در باغ ها و مزارع موجود در شهر مرند یافت می شود می تواند بهترین فصل برای تولید انواع قیسی ها به حساب آید .

خواص قیسی اعلا

خواص قیسی اعلا

امروزه اکثر افراد با دسترسی به حجم انبوهی از اطلاعات از خواص قیسی به طور کامل آگاه هستند مصرف این محصول برای هر فردی با هر رده سنی مناسب است حتی کودکان و نوجوانان می توانند از این محصول لذیذ به عنوان تنقلات استفاده نمایند و سیستم ایمنی بدن خود را با مصرف آن تقویت کنند .مصرف قیسی   موجب استحکام بیشتر استخوان ها و تقویت ماهیچه ها می گردد .

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما