مرکز خرید بادام هندی عمده در ایران

شرکت رادین به عنوان مرکز خرید بادام هندی عمده در ایران توانایی این امر را دارد تا با قبول سفارشات تولید و فرآوری انواع محصولات آجیل و خشکبار و میوه خشک مطابق با آخرین استاندارد ها و با رعایت اصول و قوانین بهداشتی خدمتی درخور شآن مصرف کنندگان را ارائه نماید.

 

خرید بادام هندی خام

خرید بادام هندی خام

 

بادام هندی به دلیل طعم منحصر به فرد آن یکی از آجیل‌های محبوب مردم کشور ما و دیگر کشورها است. این آجیل به شکل لوبیا و کلیوی شکل بوده که در پایین یا زیر میوه‌ درختی که بلارد نام دارد، یافت می‌شود. موطن اصلی درخت بادام هندی، آمریکای جنوبی و برزیل می‌باشد که توسط پرتقالیها به سایر نقاط دنیا صادر شده است. امروزه کشور هندوستان بزرگترین تولید کننده این گیاه بوده، جنوب غربی این کشور از مراکز عمدهٔ کاشت درخت بادام هندی می‌باشد.


مرکز خرید بادام هندی عمده در ایران

مرکز خرید بادام هندی عمده در ایران

 

از دانه این گیاه، در برخی کشورها مانند برزیل و نیجریه، کره‌ نرم خوشمزه‌ای درست می‌کنند که بسیار مطبوع است. این کره از چرخ کردن و فشرده شدن آن حاصل شود. در کشور ما بادام هندی به دو صورت خام و بو داده مورد مصرف قرار میگیرد، خواص بادام هندی خام نسبت به بادام هندی بو داده بیشتر بوده، برخی از ریز مغذی‌های بادام هندی خام در اثر حرارت ممکن است از بین برود. ترکیب شیمیایی میوه بادام هندی شامل گلوکز، اسید تانیک، مواد معدنی مانند مس، کلسیم، منیزیم، آهن، پروتئین و چربی است. در ادامه این مطلب با فواید و خواص بینظیر بادام هندی آشنا شوید.


خرید بادام هندی اینترنتی

خرید بادام هندی اینترنتی

 

تیم تجاری رادین با فراهم نمودن امکان خرید بادام هندی به صورت آنلاین و با هدف ترویج و گسترش تکنولوژی تجارت الکترونیک این امکان را برای متقاضیان خرید فراهم نموده تا با بررسی مشخصات و کسب اطلاع از قیمت تمام شده این محصول ، سفارش خود را بواسطه برنامه کاربردی واتساپ به ثبت رسانده و حتی پس از مراجعه حضوری و تست طعم این محصول از خشکبار های تولیدی تیم رادین ، سفارش خود را با تناژ درخواستی خود تحویل بگیرند.


خرید بادام هندی ارزان

خرید بادام هندی ارزان

 

خرید و سفارش عمده این محصول از خشکبار به دلیل اینکه به صورت عمده انجام می پذیرد در حدود و رنج قیمتی ارزان و مقرون به صرفه تری عرضه و نهایتاً به فروش می رسد. البته لازم است این نکته را یادآوری نماییم که این نوع از خشکبار به دلیل اینکه تحت فناوری آوری نوین و با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارگاهی و با رعایت اصول و قوانین بهداشتی تولید و به مرحله عرضه و فروش می رسد، از قیمت های متناسب با انواع توان های مالی پشتیبانی می نماید.


قیمت مغز بادام هندی

قیمت مغز بادام هندی

 

از خواص بسیار مهم بادام هندی شور که باعث شده طرفداران آن روز به روز بیشتر شود، چربی غیر اشباع موجود در آن و نداشتن کلسترول است که این ویژگی بر قیمت این نوع از محصول تاثیر گذاری مثبتی دارد. این دو مورد باعث سلامت قلب و پیشگیری از بیماری های قلبی می شود و رقیق بودن خون و گرفته نشدن رگ ها را به دنبال دارد. بادام هندی مغزی بسیار انرژی زا است. این مغز بسیار مفید سلامت دهان و لثه را به ارمغان می آورد.

 

 

نحوه فرآوری بادام هندی

نحوه فرآوری بادام هندی

 

این نوع بادام هندی به صورت ساده فقط تفت می خورد و افرادی که فشار خون بالا دارند نیز می توانند از این نوع بادام هندی استفاده کنند. سایز این بادام هندی کوچک بوده و از لحاظ اقتصادی به صرفه است و بخاطر ظاهر ظریفی که دارد می توان از آن به عنوان تزئین برای دسر های مرتبط استفاده کرد.

دانه‌های بادام هندی را در حالت نارس و زمانی هم که پوسته‌اش کاملاً سخت نشده و سبز است، برداشت می‌کنند. در این حالت، پوستهٔ بذر نسبتاً نرم است و آن را با چاقو بریده، مغز میوه را خارج می‌سازند. البته آنها در این حالت هم برای پوست بدن، سوزش‌آور هستند؛ از این رو در همهٔ مراحل باید از دستکش استفاده شود. مغزهای نارس را برای مدتی در آب زردچوبه می‌خیسانند تا آثار مضر زائل شوند. چنین دانه‌هایی را در مناطقی از هندوستان همراه با نارگیل رنده شده و سبزیجات و فلفل تند مصرف می‌کنند.

 

خواص بادام هندی

خواص بادام هندی

 

برخی از خواص بادام هندی در را در زیر برای شما توضیح داده ام:

  • تامین انرژی: بادام هندی یک منبع غنی از انرژی است. این محصول حاوی چربی‌های سالم مانند اسیدهای چرب اشباع نشده و اسید لائوریک است که به عنوان منابع انرژی برای بدن عمل می‌کنند.
  • ارزش غذایی: بادام هندی سرشار از مواد مغذی ضروری از جمله ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. آنها منبع خوبی از پروتئین، چربی های سالم، فیبر غذایی و مواد معدنی مهمی مانند مس، منیزیم و روی هستند.
  • سلامت قلب: بادام هندی حاوی چربی های تک غیراشباع سالم برای قلب است که می تواند به کاهش سطح کلسترول بد (کلسترول LDL) و کاهش خطر بیماری قلبی کمک کند. آنها همچنین حاوی اسید اولئیک هستند که با فواید سلامت قلب و عروق مرتبط است.
  • مدیریت وزن: بادام هندی علیرغم اینکه کالری نسبتاً بالایی دارد، می تواند برای مدیریت وزن مفید باشد. ترکیبی از چربی‌های سالم، پروتئین و فیبر موجود در بادام هندی به تقویت سیری و کاهش هوس‌های غذایی بیش از حد کمک می‌کند، که می‌تواند به کنترل کلی کالری دریافتی کمک کند.
  • سلامت استخوان ها: بادام هندی منبع خوبی از مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر و کلسیم است که برای حفظ استخوان های قوی و سالم ضروری هستند. این مواد معدنی به تراکم استخوان کمک می کنند و به پیشگیری از بیماری هایی مانند پوکی استخوان کمک می کنند.
  • عملکرد مغز: مغز برای عملکرد بهینه به مواد مغذی مختلفی نیاز دارد و بادام هندی چندین مورد از آنها را تامین می کند. بادام هندی منبع منیزیم است که نقش حیاتی در حفظ سلامت مغز و جلوگیری از کاهش حافظه مرتبط با افزایش سن دارد. آنها همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که به محافظت از مغز در برابر آسیب اکسیداتیو کمک می کنند.
  • سلامت پوست و مو: وجود آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و چربی های سالم در بادام هندی به بهبود سلامت پوست کمک می کند. آنها به کاهش خطر آسیب های پوستی ناشی از استرس اکسیداتیو کمک می کنند و به داشتن پوستی سالم کمک می کنند. علاوه بر این، مواد معدنی و چربی های سالم موجود در بادام هندی برای حفظ موهای قوی و درخشان مفید هستند.
  • مدیریت دیابت: بادام هندی دارای شاخص گلیسمی نسبتاً پایینی است، به این معنی که در مقایسه با غذاهای با گلیسمی بالا باعث افزایش آهسته تر و پایدارتر سطح قند خون می شود. این می تواند برای مدیریت سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت مفید باشد.

توجه به این نکته مهم است که در حالی که بادام هندی فواید زیادی برای سلامتی دارد، کالری بالایی نیز دارد، بنابراین کنترل وعده غذایی بسیار مهم است، به خصوص برای کسانی که مراقب کالری دریافتی خود هستند. بهتر است از آنها به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل لذت ببرید.

 



دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما