مرکز خرید گردو خشک اعلا در تبریز

شرکت رادین با فراهم کردن امکان خرید گردو  و تهیه و ارائه آن به بازار جهانی توانسته است نامی نیک در حوزه تولید محصولات خشکبار در سطح کشور و حتی در دنیا به ثبت رساند. گردو از مواد غذایی عضو خانواده خشکبار است که به دلیل داشتن ارزش غذایی بسیار بالا مصرف آن برای تمامی افراد در تمامی سنین توصیه می شود.

خرید گردو آمریکایی به صورت عمده

خرید گردو آمریکایی به صورت عمده

امروزه در عصر جدید در بازار کشور ما، علاوه بر گردوی ایرانی شاهد خرید گردو های خارجی نیز هستیم. این موضوع سبب می­­شود تا ما در هنگام خرید گردو آگاهی و درایت بیشتری داشته و به معیارهایی برای خرید یک گردوی اعلا و درجه یک توجه داشته باشیم. لازم به توضیح می باشد علاوه بر ظاهر سالم و قیمت گردو ، مواردی که باعث متمایز شدن گردوی ایرانی از گردوی خارجی می شود، خصوصیات و ارزش غذایی آن است.

فروش گردو عمده

فروش گردو عمده

شرکت رادین با شروع به کار نمودن و آغاز فروش عمده گردو توانسته است  تا یکی از نامدارترین شرکت های فروش عمده خشکبار در سطح کشور شناخته شود. از میوه های پر طرفدار و پر خاصیت در بین مردم ایران، می توان گردو را نام برد. همان طور که می دانید به میوه های خشک شده و همچنین مغز دانه هایی مانند بادام و پسته، خشکبار گفته می شود و بنا به این تعریف مغز گردو از خشکبار به شمار می آید. خرید گردو در تبریز از طریق تماس با مدیریت فروش و یا درخواست سفارش از طریق وبسایت رسمی شرکت رادین قابل انجام است.

قیمت خرید گردوی کاغذی

قیمت خرید گردوی کاغذی

شکل و اندازه و ظاهر گردو می‌تواند هنگام بررسی قیمت گردو به شما یاری بدهد. گردوهای ایرانی ، دارای اندازه­ های یکسانی نیستند. پس اگر متوجه شدید که اندازه گردوها کمابیش یکسان است بدانید این گردوها یا خارجی هستند یا گردوهای توچین شده ایرانی هستند (که به خاطر جداسازی، قیمتشان بسیار بالاست).  هنگام آگاهی نسبت به قیمت گردو با پوست این نکته می­تواند بسیار برای شما مفید باشد.

خرید مغز گردو درجه یک

خرید مغز گردو درجه یک

گردو از جمله محصولاتی است که همانند سایر اقلام خشکبار، مسائل زیادی می­تواند بر قیمت خرید آن اثرگذار باشد:
کیفیت گردو از پارامترهای اصلی و منطقی برای تغییر قیمت گردو است. در اینجا باید این نکته را خاظر نشان کرد که چون کیفیت گردوی ایرانی بالاست قیمت آن نیز میتواند نسبت به گردوی خارجی بالاتر باشد. قیمت گردو نسبت به اینکه گردو با پوست است یا مغز کرده، تفاوت دارد. این منطقی است که قیمت مغز گردو از قیمت گردو با پوست بیشتر باشد. چون برای مغز کردن آن هزینه و وقت بیشتری صرف شده است ( به ازای  هر یک کیلوگرم مغز گردو، 2 تا 2.5 کیلوگرم گردو با پوست باید شکسته شود)

مرکز پخش مغز گردو

مرکز پخش مغز گردو

در واقع با خشک کردن و تولید خشکبار میوه هایی مشخص و دانه های مغز دار طول عمر نگهداری آنها افزایش می یابد. در واقع در فرآیند خشک کردن میوه ها و دانه های مغز دار تا حدی ادامه می یابد که رطوبت محصولات تا حدود زیادی از بین می رود و این موضوع باعث می شود که رشد میکروب و انواع واکنش های شیمیایی در آنها بسیار محدود می شود.

صادرات مغز گردو

صادرات مغز گردو

شرکت تولید کننده خشکبار و آجیل رادین، مغز گردو  را به صورت های مختلف به بازار جهانی ارائه می کنند. همچنین بعضی از آن ها در زمینه صادرات نیز فعال بوده و محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز ارسال می کنند. برای آگاهی از قیمت خرید اینترنتی گردو با پوست یا بدون پوست می توان با مدیریت فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

خواص گردو و مغز گردو

خواص گردو و مغز گردو

گردو (فارسی دری: چهارمغز، نام علمی: Juglans regia) میوهای گرد، با دو پوسته، یکی نرم و سبزرنگ که به تدریج خشک می‌شود و از بین می‌رود و دیگری سخت و چوبی است. مغز آن خوراکی است و روغن فراوان دارد. گردو، میوه مغزدار باارزشی است که انواع مختلفی دارد. گردو منبع عالی پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و مواد معدنی است. واژه جوز معرب گوچ پارسی میانه به همین معنی است. مغز گردو و بذر کتان دارای بیشترین اندازه اسید چرب امگا ۳ در میان مواد غذایی گیاهی هستند. 

روش عمل آوری انواع محصولات خشکبار

روش عمل آوری انواع محصولات خشکبار

دستگاه های تمام مکانیزه شرکت رادین با استفاده از هوای داغ فرآیند تولید خشکبار را تا رطوبت تعریف شده دنبال می کنند، این کار باعث می شود میوه خشک شده بصورت کریستاله در بیاید که هم از نظر شکل اولیه بسیار به میوه اصلی شبیه تر است و شکلی شکیل تر و زیباتر دارد و هم مواد مغذی موجود در ان سالم تر باقی می مانند.
در این روش بر خلاف بسیاری از عقاید میوه در شرایط عادی خشک می شود و از هیچ نوع مواد شیمیایی و یا غیر شیمیایی استفاده نمی شود بلکه حرارت زیاد و مداوم باعث تبخیر فوری رطوبت میوه و خشک شدن آن به شکلی بسیار مفید تر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما