مرکز فروش آلو خورشتی با خواص درمانی فراوان

ورود شما کاربر گرامی را به وبسایت و مرکز تولید و فروش آلو خورشتی و سایر انواع آلو ها را گرامی می داریم این انتظار می رود  تا با مشاهده کیفیت تضمین شده و طعم عالی این محصول،  مشتری دائمی این گروه بازرگانی خواهید شد.

مرکز فروش آلو خورشتی زرد

مرکز فروش آلو خورشتی زرد

آلو، بیشتر به صورت تازه مصرف می شود و از این میوه در سالاد، کیک و برخی غذاها به صورت مربا و کمپوت، استفاده میکنند. از نوع خشک شده آلو می توانید به مدت ۶ ماه در جای خشک و خنک یا در یخچال نگهداری کنید. در ایران از آلو خورشتی زرد و سایر آلوها که به صورت خشک شده قابل خریداری هستند برای استفاده در برخی غذاها استفاده می کنند.

 

مرکز فروش آلو خورشتی

مرکز فروش آلو خورشتی با خواص درمانی فراوان

 


آلو خشک داراي فيبر زيادي است: در 100 گرم آلو خشک 7 گرم يا به اندازه بلغور جو دو سر فيبر وجود دارد. در تغذيه وجود فيبر براي از بين بردن اشتها ضروري است.براي اينکه به ميل شديد خود براي خوردن غلبه کنيد، آلو خشک را در برخي از غذاهاي تان بگنجانيد. همچنين مي توانيد اين ميوه خشک را به عنوان میان وعده ميل کنيد. همچنین باید این نکته را خاطرنشان کرد که از مصرف زياد آلو خشک در روز بپرهيزيد تا دچار اختلالات مربوط به روده نشويد.

 

فروش آلو خورشتی به صورت عمده

فروش آلو خورشتی به صورت عمده

 

با توجه به تقاضای عمومیت افراد جامعه و استقبال فراوان از فروش بی سابقه این محصول توسط تاجران و بازرگانان ایرانی و خارجی از فروش عمده این محصول، این شرکت بازرکانی اقدام به تولید انبوه و در تناژ های بالا را نموده است تا پاسخگوی نیازهای صادراتی و فروش های خارج از کشور نیز باشد.

 

فروش آلو خورشتی  به صورت آنلاین

فروش آلو خورشتی  به صورت آنلاین

شرکت بازرگانی رادین توانسته است با تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی این امکان را برای خریداران فراهم نماید تا با بررسی ویژگی های محصول و خواص مفید آن سفارش خود را از طریق ارسال پیامی به مدیریت فروش این گروه تولیدی به ثبت رسانده و در اولین فرصت محصول درخواستی خود را در مکان درخواستی و تناژ مورد تقاضای خود تحویل بگیرند

 

تولید آلو خورشتی به روش سنتی

تولید آلو خورشتی به روش سنتی


آلو خشک از آلوهايي تهيه مي شود که از نظر سفتي گوشت و ميزان قند موجود در آن متفاوت است. آلوي تازه را در مقابل نور خورشيد يا در کوره ها خشک مي کنند. برخلاف آلوي تازه، آلوي خشک حاوي آب اندکي است و از اين رو انرژي (قندها) و مواد مغذي (مواد معدني و ويتامين ها) آن بيشتر است

 

 

فروش آلو خورشتی با بسته بندی فانتزی

فروش آلو خورشتی با بسته بندی فانتزی

آلو می‌تواند کلسیم و سدیم موردنیاز آن‌ها را تامین کند. یکی از آلوهای خوش مزه و پرطرفدار، آلوزرد است که در بسته بندی‌های پلاستیکی فانتزی  تولید شده است. آلوزرد خورشتی حاوی کلسیم و سدیم است که برای تقویت استحکام استخوان‌بندی و تنظیم آب بدن مناسب است و 8.59 گرم کربوهیدرات و 0.5 گرم پروتئین دارد؛ همچنین مزه‌ی این آلو ملس است. این برگه به درستی بسته‌بندی شده و فاقد هوا است تا از فساد مواد غذایی جلوگیری کند.

 

 

فروش آلو خورشتی

فروش آلو خورشتی

فروش آلو خورشتی در مجموعه های بزرگی همچون رادین که خود تولید کننده این محصولات می باشند همواره به نفع مشتریان تمام می شود .چون قیمت های محصولات این مراکز تفاوت قابل ملاحظه ای با قیمت بازاری آنها دارد و اکثر فروشندگان بازاری و خرده فروشی ها بدین شیوه نسبت به خرید اقدام می نمایند تا از فروش و عرضه این محصول خدمت مصرف کنندگان به سود بالایی دسترسی یابند مجموعه بازرگانی رادین از این فعالیت فروش خود سود چندانی به دست نمی آورد و تنها قیمت های مناسب این مجموعه سود آور بوده و مناسب خریداران عمده می باشد .

 

 

آلو خورشتی بدون هسته

آلو خورشتی بدون هسته

اگر قصد خرید آلو خورشتی را دارید و نمی توانید از میان آلو خورشتی بدون هسته و هسته دار یکی از آنها را انتخاب کنید می توانید با توجه به سلیقه خود و با کمک راهنمایی های مشاوران مجموعه رادین این محصول مقرون به صرفه را با حجم بالا  خریداری نمایید .آلو خورشتی بدون هسته انتخاب اکثر مشتریان مجموعه رادین می باشد .

 

آلو خورشتی تازه

آلو خورشتی تازه

اگر خواهان خرید تازه ترین و مرغوب ترین محصولات خشکبار هستید و می خواهید محصولاتی همچون آلو خورشتی به شکلی تازه و مرغوب خدمت شما عرضه شود می توانید مجموعه بازرگانی رادین را جهت خرید برگزینید .مراحل تولید شرایط نگهداری و سایر عوامل تاثیر گذار بر کیفیت آلو خورشتی در مجموعه رادین مورد توجه می باشد.

 

 

آلو بخارا خورشتی

آلو بخارا خورشتی

آلو خورشتی در دسته خشکبار قرار دارد و از خشک کردن آلو به دست می آید. برای تهیه آن، ابتدا آلو قطره طلا را در آب جوشانده و پس از خشک شدن پوست آنرا کنده و میگذارند زیر نور آفتاب تا خشک شود. این محصول برای کسانی که فشار خون بالا دارند بسیار مناسب است، زیرا این خشکبار سرشار از پتاسیم است. در آلو مقادیر زیادی ویتامین A ،B6 و نیاسین وجود دارد. خوردن این محصول به صورت تازه و یا خشک شده و یا استفاده از آن در آش و غذا، برای بدن مفید است و باعث نرم شدن شکم و رفع خارش در افراد گرم مزاج می شود.

خواص تغذیه ای و درمانی آلو :

خواص تغذیه ای و درمانی آلو :
  • آلوی حرارت درونی بدن را فرو می نشاند.
  • آلو ضد تب و سردردهای صفراوی است.
  •  آلو طبیعتی سرد دارد ، پس برای افراد گرم مزاج مناسب است.
  • آلو تقویت کننده و تنظیم کننده دستگاه هاضمه است .
  •  خوردن آلوی تازه یا پخته و یا کمپوت آلو برای درمان بیماران مبتلا به روماتیسم ، نقرس و تصلب شرائین مفید است.
  • مصرف آلو به صورت پخته برای افراد ضعیف و مسن بهتر است، زیرا آلوی خام دیرهضم می شود.
  •  آلو در معالجه کم خونی، ضعف و ناتوانی و خستگی جسمی مفید است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما