مرکز فروش عمده بادام در انواع مختلف

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش عمده بادام در انواع مختلف توانایی این امر را دارد تا محصولی ارزنده و نفیس را که درخور شآن خریداران باشد را به بازار جهانی عرضه نماید و در عرصه صادرات نیز درخششی بی سابقه داشته باشد.

مرکز فروش عمده بادام در ایران

مرکز فروش عمده بادام در ایران

بادام به دلیل اینکه دارای سطح بالایی از مواد مغذی ، چربی های غیر اشباع، ویتامین ها، و مواد معدنی ای که می باشد یک خوراکی مغزی محسوب می شود. این دانه منبع سرشاری از ویتامین های B و E بوده و علاوه بر این دارای سطح بالایی از مواد معدنی است. به دلیلی اینکه دارای سطح بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی را دارا می باشد یک خوراکی مغزی به حساب می آید و از این رو یک خوراکی مناسب و مقوی برای نوزادان و کودکان شیرخوار است. وجود این دانه مهم را در آجیل شب عید فراموش نکنید.

فروش عمده بادام درختی

فروش عمده بادام درختی

بادام یکی از انواع آجیل‌هایی است که غالبا در پذیرایی از مهمانان استفاده می‌شود. خوشبختانه، بادام در تمام سال یافت می‌شود ريشه درخت بادام بسيار قوی است. اين درخت می تواند حتی با کمی رطوبت نيز رشد کند. برگهای آن بيضی، باريک، نوک تيز و برنگ سبز می باشد.


قیمت فروش عمده بادام پوست کاغذی

 قیمت فروش عمده بادام پوست کاغذی

این بادام در بین مردم محبوبیت بیشتری دارد چون پوسته ی چوبی آن نازک است و استحکام پوسته اصلی‌اش را ندارد از این رو با فشار کمی به سادگی می شکند و دانه‌اش به راحتی جدا می شود. بادام پوست کاغذی به صورت شور، بوداده و خام در آجیل استفاده شده و از یکی از پرطرفدار ترین بادام ها است.


مرکز فروش عمده بادام سنگی

 مرکز فروش عمده بادام سنگی

بادام سنگی پوست سفتی دارد که برای رسیدن به مغز آن باید شکسته شود. یکی از مزیت‌های درخت بادام سنگی این است که مقاومت خوبی در مقابل کم‌آبی دارد و  به همین دلیل در باغ‌های کشت دیم کاشته می‌شود. این بادام به صورت شور و تفت داده شده استفاده می‌شود و  همچینین در صنایع دارویی و غذایی کاربرد فراوان دارد.

مرکز فروش عمده بادام زمینی

مرکز فروش عمده بادام زمینی

این بادام یکی از اجزای شناخته شده در بادام است و همه ما آن را در بادام‌های مختلف دیده‌ایم اما شاید جالب باشد بدانید که درواقع بادام‌ زمینی نوعی از حبوبات است که برای دانه‌های خوراکی‌اش کشت می‌شود. یکی از نکات جالب و شگفت‌انگیز درباره بادام زمینی این است که برخلاف بسیاری از گیاهان زراعی بادام‌ زمینی در زیر زمین رشد می‌کند (مانند سیب‌زمینی)، به همین دلیل به بادام‌زمینی نام ویژه هایپوجیا که به معنی «زیر زمین» می‌باشد داده‌شده است.

مرکز فروش عمده بادام تلخ

مرکز فروش عمده بادام تلخ

درخت این نوع بادام به دلیل مقارن بودن در برابر آفات و امراض به عنوان پایه سایر انواع بادام های شیرین استفاده می شود.این نوع بادام جهت گردافشانی برای از بین بردن آفات سایر درختان و صنایع دارویی و بهداشتی مورد استفاده قرار می کیرد. شاید جالب باشد بدانید که این نوع بادام طبق یک دستورالعمل خاصی شیرین می شود و حتی بوداده ی آن به عنوان آجیل مصرف می گردد که طعم بسیار خوشمزه ایی دارد.از این گذشته از روغن بادام تلخ برای رشد موی سر، مژه و ابرو استفاده می شود.

مرکز فروش عمده بادام سفید

مرکز فروش عمده بادام سفید

این نوع بادام بسیار زود گل است و مغز سفید، ترد و خوشمزه ای دارد. از این رو یکی از جذاب ترین انواع بادام نزد مشتریان است و در بازار هم نسبت به انواع دیگر بادام ارزش بیشتری دارد.این نوع بادام بیشتر به عنوان آجیل به صورت خام و تفت داده شده میباشد. همچنین برای تزیین انواع کیک و شیرینی استفاده می شود


فروش عمده بادام هندی درختی

 فروش عمده بادام هندی درختی

بادام هندی درختی گرمسیری و همیشه‌سبز است که دانه بادام هندی و سیب بادام هندی را تولید می‌کند. بادام هندی جزو مغزهای فوق‌العاده‌ای است که متعلق به خانواده پسته‌ایان (Anacardiaceae) است که شامل انبه و پسته است. آنها در اصل بومی نواحی ساحلی شمال شرقی برزیل هستند. بادام هندی دانه‌هایی شبیه به کلیه دارند و به طور گسترده در مناطقی که دارای آب و هوای گرمسیری هستند کشت می‌شوند.

ویژگی های بادام خوب

ویژگی های بادام خوب

یکی از فروشندگان مطرح خشکبار و آجیل راهکار شناخت بادام خوب را این گونه معرفی می‌کند: «مزه و طعم و شادابی بادام مهم‌ترین نشانه بادام خوب است». از طرفی شما می‌توانید با رؤیت دقیق بادام‌ها، مرغوب بودنشان را بسنجید. بعنی بادام‌ها را با دقت نگاه کنید. نمونه‌ای از دانه‌ها را بردارید و از وسط نصف کنید، وجود هر گونه سوراخ یا کپک‌زدگی و لکه‌های قهوه‌ای رنگ و سیاه نشانه ناسالم بودن آن‌هاست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما