مرکز فروش قیسی صادراتی

مرکز فروش قیسی رادین به صورت اینترنتی و آنلاین محصولات تولیدی خود را با شرایط فروش عالی به سراسر ایران و کشور های مختلف نظیر عراق، آذربایجان، ترکیه، کانادا و … عرضه می کند و توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک با قیمت ارزان و بسته بندی های بهداشتی رضایت مشتریان خود را جلب کند .

 

کارخانه قیسی صادراتی

انواع قیسی کارخانه رادین از محبوبیت ویژه در بین خریداران برخوردار هستند. زیرا محصولات رادین هم از نظر کیفیتی مطلوب می باشند و هم از نظر قیمت برای خرید مناسب هستند. شرکت تولیدی رادین با کیفیت ترین و مرغوب ترین قیسی ها را با کمک کادری بسیار مجرب و عالی تولید می کند و علاوه بر عرضه به شهر های داخل کشور به صادرات آن ها نیز می پردازد. این محصولات از فروش بالایی بهره مند هستند و شرکت رادین در طول سال های فعالیت خود با یاری خداوند توانسته به پیشرفت های چشمگیری دست یابد .

 

مرکز فروش قیسی

مرکز فروش قیسی

 

سایت شرکت رادین یکی از بهترین مراکز فروش برای خرید قیسی می باشد. شما با استفاده از این فروشگاه اینترنتی می توانید محصولات مورد نیاز خود را در هر تیراژی برای هر جایی از ایران که بخواهید سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. خرید اینترنتی یکی از آسان ترین روش های خرید در این شرایط است و مزایای زیادی دارد. زیرا خیلی از هزینه های اضافی را برای ما حذف کرده و محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خریداری می شود .

 

قیمت قیسی زردآلو

قیمت قیسی زردآلو

 

فعالیت مجموعه رادین به عنوان مرکز فروش قیسی زردآلو از کارخانه با قیمت عالی به سراسر انجام می پذیرد شما از هر نقطه کشور می توانید جهت خرید قیسی زردآلو ارزان و با کیفیت برای رفع نیاز های خود با مجموعه رادین در ارتباط باشید و کالا های مورد نظر خود را سفارش دهید. برای اطلاع از قیمت عمده این محصولات و اطلاع از نحوه ارسال می توانید با مدیر فروش مجموعه رادین در ارتباط باشید.

 

 

کارخانه تولید قیسی

کارخانه تولید قیسی

اگر مهم ترین موضوع در زمان خرید قیسی زردآلو و سایر محصولات خشکبار قیمت آن ها می باشد ما به شما توصیه می کنیم که برای اعتماد بیشتر به مرکز خرید مورد نظر خود نسبت به مقایسه قیمت قیسی زردآلو در آن مجموعه و سایر مجموعه های بازاری یا تولید کنندگان اقدام نمایید .قیمت قیسی زردآلو در مجموعه رادین بسیار مناسب تر و پایین تر از بازار می باشد .این محصول به عنوان پر سود ترین و اقتصادی ترین محصول تولید گشته در مجموعه رادین به حساب می آید که بدون محدودیت قابل سفارش به صورت عمده می باشد .

 

صادرات قیسی زردآلو

صادرات قیسی زردآلو

قیمت قیسی زردآلو به دلیل سطح کیفی بالایی که دارد متفاوت تر از سایر انواع محصولات موجود در بازار  می باشد و در بعضی از فروشگاه ها حتی به قیمت های نجومی نیز به فروش می رسد . مجموعه تولید کننده رادین در تعیین قیمت محصولات خود همواره پایین ترین قیمت فروش را در نظر می گیرد تا مشتریان با بودجه متناسب خود قادر به خرید با کیفیت ترین نوع محصولات باشند  . جهت اطلاع از قیمت به روز قیسی زردآلو رادین هر چه سریع تر نسبت به ارتباط با پشتیبانان فروش مجموعه اقدام نمایید .

 

فروش قیسی زردآلو

قیسی زردآلو درجه یک

فروشگاه جامع و کاملی همچون رادین می تواند در تامین نیاز خریداران به شکل مناسبی ظاهر گردد . فرایند خرید مطمئن و آسان از فروشگاه اینترنتی انواع قیسی زردآلو رادین همواره مورد توجه خریداران از شهر های مختلف کشور قرار گرفته است . استقبال بالای مصرف کنندگان از انواع قیسی های زردآلو برند رادین موجب گشته است که هر یک از فروشگاه ها نسبت به خرید عمده این محصولات اقدام نمایند . شما نیز اگر می خواهید خرید ارزان و مقرون به صرفه ای را تجربه نمایید به مرکز خرید رادین مراجعه کنید .

 

فواید قیسی خشک

فواید قیسی خشک

قیسی یا برگه زرد آلو در واقع از خشک کردن میوه زردآلو به دست می‌آید. برگه زرد آلو با توجه به داشتن مواد مغذی و ویتامین‌ها خواص و فواید فراوانی برای بدن دارد و از جمله محبوب‌‌ترین و مفیدترین میوه‌های خشک است . قیسی طعم شیرینی دارد و از جمله خواص قیسی می‌توان به تقویت سیستم ایمنی، کمک به کاهش وزن، درمان کم‌خونی و … اشاره کرد .

 

قیسی سیاه 

   قیسی سیاه 

قیسی سیاه از آن دسته خوراکی های می باشد که علاوه بر طعم و مزه عالی بسیار پر خاصیت می باشد و به همین دلیل مصرف آن در وعده های مختلف توصیه می شود. بسته بندی یکی از مهم ترین بخش ها برای جذب مشتری در بازار های خارجی است. کارخانه معتبر قیسی رادین در داخل کشور به دلیل صداقت و کیفیت در کار به یکی از مهمترین شرکت های صادراتی تبدیل شده و و حجم بالای محصولات را به کشور های دیگر صادر می کند . بسته بندی محصولات رادین بسیار شیک و لوکس می باشد .

 

انواع قیسی زردآلو

 

انواع قیسی زردآلو

تولیدی رادین در شهر تبریز انواع قیسی های زردآلو را با درجه کیفی عالی تولید می کند. این محصولات در کشور طرفداران زیادی دارند و از میوه های زردآلو رسیده تولید می شوند و طعم بی نظیری دارند. از قیسی های زردآلو در تهیه غذا ها و خورشت ها و همچنین مربا استفاده می شود. همچنین از آن می توان به عنوان تنقلات سالم و مفید استفاده کرد.

 

ارزش غذایی قیسی

ارزش غذایی قیسی

 

قیسی زردآلو یکی از مفید ترین و بهترین خوراکی ها می باشد و فواید زیادی برای بدن دارد. متاسفانه میوه زردآلو در سه ماه تابستان موجود می باشد به همین دلیل این میوه را به صورت خشک شده نگهداری می کنند تا در بقیه ماه های سال بتوانند از این محصول مفید و مقوی استفاده نمایند. قیسی زردآلو ارزش غذایی بالایی دارد و از لخته شدن خون، مشکلات تنفسی، مشکلات پوستی، کم خونی و … جلوگیری می کند. طعم این محصول ملس و لذیذ می باشد و بافت آن نرم و چروکیده است.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما