مرکز فروش مغز گردو ایرانی

شرکت بازرگانی رادین به عنوان تولید کننده و مرکز فروش گردو به صورت عمده در انواع مختلف، بهره مندی از مزایای فروش عمده گردو را با رعایت اصول بهداشتی برای عمومیت افراد جامعه امکان پدیر نموده است.

مرکز فروش گردو سیاه

مرکز فروش گردو سیاه

گردوی سیاه یکی از مواد خوراکی و جزء مغزهایی است که می‌تواند به طور روزانه مورد استفاده قرار گیرد. این ماده غذایی به مانند گردو دارای خواص متعدد و مفیدی برای بدن انسان است.مواردی نظیر کمک در کنترل و درمان اختلالات پوستی، حفظ و بهبود سلامت سیستم قلبی – عروقی فرد مصرف کننده، اثر ضد قارچی، کاهش التهاب، بهبود گردش خون و پیشگیری از ابتلای به انواع مختلفی از سرطان است.

مرکز فروش مغز گردو ایرانی

فروش مغز گردو ایرانی

این نوع مغز گردو تماما ایرانی میباشد و از خاک این سرزمین به عمل آمده است.مغز گردو سرشار از ویتامین، پتاسیم، کلسیم و آهن میباشد و اکثرا از تویسرکان همدان تهیه می شوند.ارائه این محصول از جانب شرکت بازرکانی رادین با هدف رضایت و راحتی مشتری بوده و شما می توانید با خیال راحت از این محصول برای غذاها و دسر ها و انواع حلوا استفاده کنید.

مرکز فروش مغز گردو اعلا

مرکز فروش مغز گردو اعلا

آجیل و خشکبار همواره جزء محبوب‌ترین خوراکی‌ها بوده‌اند که در جشن‌ها و اعیاد پرمصرف هستند. این خوراکی‌ها سرشار از مواد مغذی هستند که برای بدن بسیار مفید است و می‌تواند ویتامین‌های موردنیاز بدن را تامین کند. گردو و انواع آن در نوع با پوست و بدون پوست و در نوع ایرانی و خارجی ، در جمع‌های دوستانه و خانوادگی بسیار محبوب است و می‌تواند یک میان وعده کامل برای بچه‌ها در مدرسه یا برای بزرگ‌ترها هنگام کار باشد.


قیمت فروش گردو

 قیمت فروش گردو

قیمت فروش گردو با توجه به اینکه در تناژ بالا و در حجم و مقادیر بیشمار خریداری می شود معمولا در رنج های مناسب تری نسبت به فروش در مقادیر کم این محصول تعیین می شود.شرکت بازرگانی رادین همواره با تولید و فرآوری انواع محصولات آجیل و خشکبار همواره سعی بر این موضوع داشته تا انواع بودجه های مالی خریداران را پشتیبانی نماید بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد.




فروش مغز گردو صادراتی

 فروش مغز گردو صادراتی

روی هم رفته گردو ارزان قیمت را بایستی از مراجعی تهیه نمود که از اعتبار ویژه ای برخوردار می باشند. در کنار انواع گردوهای صادراتی بسیار مرغوب، نوع بی کیفیت آن هم به صورت غیر قانونی نیز وارد می گردد که از کیفیت نامناسبی برخوردار هستند. به همین دلیل پافشاری می نماییم که مراجع معتبر و اصیلی مانند شرکت بازرگانی رادین ر ابه عنوان مرکز خرید انواع آجیل و خشکبار خود انتخاب نمایید.




فروش گردو اینترنتی

فروش گردو اینترنتی

امروزه با توجه به وجود تکنولوژی تجارت الکترونیک بیشتر مردم تمایل دارند خرید و فروش ها و تراکنش های مالی خود را مبتنی بر وب و در فضای آنلاین انجام دهند. بر این اساس این شرکت بازرگانی رادین این امکان را فراهم کرده تا با متقاضیان خرید با بررسی ویژگی های محصول و حصول اطمینان از استاندارد بودن و بهداشتی بودن آن خید اینترنتی خود را به سرانجام برسانند.


فروش گردو با پوست سبز

فروش گردو با پوست سبز

 درختان بیشماری که در جهان وجود دارد که انسان از میوه، برگ، ریشه و سایر اجزای آنها استفاده می‌کند. برخی از درختان مانند درخت گردو برای سلامتی فرد مصرف کننده فواید بسیاری دارد. در حال حاضر تقریبا همه پوست سبز گردوی تولیدی دور ریز می‌شود.در گذشته البته میزان مصرف بیشتر بوده و در رنگرزی استفاده زیادی از آن می‌شد.


مرکز فروش گردو با بسته بندی بهداشتی

مرکز فروش گردو با بسته بندی بهداشتی

تیم رادین نیز دست به تولید آجیل و خشکبار بسته‌بندی زده است تا استفاده و جابه‌جایی آن‌ها آسان‌تر باشد مغز گردو رادین یک منبع سرشار از فسفرو آهن است و به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می‌کند؛ همچنین حاوی کلسیم و ویتامین A است که برای استحکام استخوان بندی مناسب است. این مغر گردو، 400 گرم وزن دارد و با ترکیب آن با پنیر، یک صبحانه مقوی را فراهم می‌کند.

نحوه نگهداری و مصرف مغز گردو

 نحوه نگهداری و مصرف مغز گردو

بعد از جدا کردن پوست سبز گردو حتما باید بگذارید گردو خشک شود حدودا سه الی چهار روز زیر نور آفتاب یا غیر مستقیم در محیط باز باشد . بعد از خشک شدن کامل می توانید گردو ها را در کیسه بریزید البته باز هم در جای مرطوب نگهداری نشود .گردو را اگر نشکنیم و در جای خشک نگهداری شود ماندگاری بالایی خواهد داشت و معمولا تا یک سال هم ماندگاری دارد

خواص مغز گردو

خواص مغز گردو

گردو یکی از پراستفاده ترین و خوشمزه ترین مغز ها و آجیل هاست.یکی از مواد اولیه خورشت فسنجان، این غذای پر طرفدار و لذیذ ایرانی، گردو می باشد؛ با داشتن مغز گردو ایرانی می توانید راحت تر این غذا را آماده کنید و از طعم  آن اطمینان داشته باشید مغز گردو حاوی امگا3 می باشد و 15 درصد چربی گردو غیر اشباع است و برای بدن مفید است.مغز گردو در کاهش قند خون، تقویت مو، بهبود بیماری های قلبی، کاهش کلسترول، درمان کم خونی و جلوگیری از ابتلا به سرطان سینه نقش بسیار موثری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما