مرکز فروش میوه خشک درجه یک در مجموعه رادین

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش میوه خشک و آجیل و خشکبار این توانمندی را دارد تا با توجه به تقاضای تجار و بازرگانان ایرانی و خارجی بر میزان تولیدات خود افزوده و محصولی کاملا ارزنده و در جه یک را تقدیم حضور مشتریان نماید.

فروش میوه خشک ارزان

فروش میوه خشک ارزان

با توجه به اینکه میوه خشک یکی از عمده محصولات تولید شرکت بازرگانی رادین می باشد و به عنوان یکی از میان وعده های سالم و مقوی برای تمامی رده های سنی محسوب می شود می توان این گونه نتیجه گیری کرد که این شرکت بازرگانی با رعایت اصول بهداشتی و استاندارد های تولید، اقدام به فرآوری این محصول می نماید و سعی دارد تا قیمت های کاملا مقرون به صرفه و متعادلی را بر روی محصولات تولیدی خود اعمال نماید.



مرکز فروش میوه خشک درجه یک در مجموعه رادین

مرکز فروش میوه خشک درجه یک در مجموعه رادین

میوه‌های خشک از قدیم مورد استفاده مردم جهان بوده‌اند چون میوه‌های خشک‌ ماندگاری بیشتری داشتند و مردم می‌توانستند میوه‌های تابستانه را برای فصل‌های سرد سال خشک کرده و مورد استفاده قرار دهند و مورد علاقه مردم بوده است.علاوه بر این که ماندگاری میوه‌ها با خشک شدن بیشتر می‌ شده است، خواص آن نیز افزایش پیدا می‌کرده است که این ویژگی باعث شد تا میوه‌های خشک بیشتر مورد استقبال قرار گیرد.



مرکز فروش میوه خشک به صورت عمده

مرکز فروش میوه خشک به صورت عمده

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فعال فروش در دنیا و به عنوان یکی از صاحبنامترین قطبهای فروش عمده توانایی این امر را دارد تا با اعمال کیفیت برتر بر روی محصولات تولیدی خود میزان فروش خود را بالا برده و تولیدات خود را به مقدار انبوه برساند و خط تولید خود را در وضعیت فعال نگه دارد . یکی دیگر ویژگی‌هایی که در میوه‌های خشک شده متفاوت است می‌توان به داشتن یا نداشتن پوست به هنگام خشک شدن، بهداشتی بودن فرایند خشک کردن، جزئیات فرایند خشک کردن (در صورت خشک شدن صنعتی) و … اشاره کرد که در کیفیت میوه خشک شده نهایی موثر هستند.

مرکز فروش میوه خشک صادراتی

مرکز فروش میوه خشک صادراتی

شرکت بازرگانی رادین با داشتن پرسنل توانمند و کادر متخصص و فعالان اقتصادی و متخصص در این عرصه این توانمندی را دارد تا با آخرین دستاوردها و علوم روز دنیا اقدام به ارسال محصولات آجیل و خشکبار و میوه خشک به کشور های خارجی نماید و این امید و آرزو را دارد تا با اثبات ویژگی های مثبت و کیفیت برتر محصولات تولیدی این شرکت بازرگانی ، موجب درخشش نام و برند خود در عرصه صادرات شود.

تولید کننده میوه خشک با قیمت مناسب

تولید کننده میوه خشک با قیمت مناسب

با توجه به استقبال از فروش بی سابقه میوه خشک از جانب اقشار مختلف جامعه به دلیل مفید بودن و خواص مثبت و بی شماراین محصول و با عنایت به این امر که اساس کار این شرکت بازرگانی عمده فروشی می باشد، مدیریت این شرکت بازرگانی تمامی تلاش خود را براین امر متمرکز نموده است تا قیمت های متناسب با انواع بودجه ها را بر روی محصولات تولیدی خود اعمال نماید و تمامی بودجه ها را در نظر گرفته باشد.



خواص میوه‌های خشک

خواص میوه‌های خشک

میوه‌های خشک عموما برای از بین بردن خستگی و کمک به فعالیت راحت‌تر مغز مفید هستند؛ از همین جهت برای نوجوانان و محصلان کاربردی است. همچنین میوه‌های خشک عموما دارای ویتامین‌های بسیاری هستند که ویتامین A در اکثر اوقات در بین آن‌ها دیده می‌شود.

از دیگر خواص میوه‌های خشک که به شکل چیپس میوه نیز استفاده می‌شود، می‌توان به پروبیوتیک بودن آن‌ها و همچنین داشتن مقادیر بسیاری فیبر در آن‌ها نیز اشاره کرد که با داشتن این ویژگی میوه‌های خشک برای کمک به دستگاه گوارش مفید واقع شوند.



نحوه فرآوری میوه خشک

نحوه فرآوری میوه خشک

میوه‌ها را می‌توان به روش‌های مختلف خشک کرد اما خواص میوه خشک شده نهایی در هر روش متفاوت است. به عنوان مثال میوه‌هایی که به صورت طبیعی و در زیر نور خورشید خشک شده‌اند عموما از خواص بیشتری برخوردار هستند و برای افرادی که کمبود ویتامین D دارند تجویز می‌شوند. از طرفی دیگر میوه‌های خشک شده به کمک دستگاه‌های خشک کن و یا با دیگر روش‌های صنعتی از خواص کمتری برخوردار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما