معتبرترین مرکز تولید بادام زمینی در شمالغرب کشور

گروه تولیدی آجیل و خشکبار رادین با تولید بادام زمینی در شمالغرب کشور توانسته است نامی نیک در میان تولید کنندگان آجیل و خشکبار در سطح کشور به ثبت رساند.

خرید بادام زمینی با پوست

خرید بادام زمینی با پوست

شرکت رادین با فراهم نمودن امکان خرید بادام زمینی با پوست توانسته است یکی از نامدارترین شرکت های فروش آجیل و خشکبار در شمالغرب کشور شناخته شود. این محصول یکی از اجزای شناخته شده در آجیل است و همه ما آن را در مجموعه خشکبار مختلف دیده‌ایم اما شاید جالب باشد بدانید که درواقع بادام‌ زمینی نوعی از حبوبات است که برای دانه‌های خوراکی‌اش کشت می‌شود.

معتبرترین مرکز تولید بادام زمینی

معتبرترین مرکز تولید بادام زمینی در شمالغرب کشور

بادام های زمینی که به نام های بادام شامی و پسته کوهی نیز شناخته می شود در نوع خام آن دارای خواص بسیار بالاتری می باشد و یکی از خشکبار های مورد پسند در بین آجیل می باشد.بخاطر قیمت مناسب آن از پرفروش ترین آجیل ها نیز به حساب می آید از این رو معمولا فروشندگان به خرید از مراکز فروش عمده بادام زمینی خام اقدام به عمل می آورد تا میزان درخواستی مشتری خود را تا حداقل یک هفته تامین نمایند و همینطور صرفه جویی در بیشتر امور انجام داده باشند.

بیشترین این محصول در نواحی کوهستانی یا به عبارتی سرد و خشک کشت می گردد.علاوه بر این مغزدانه های دیگری نظیر بادام درختی، هندی، تخمه ها و غیره… را نیز می توان همراه این محصول در فروشگاه معتبر مشاهده نمود و بر حسب نیاز خریداری کرد.

فروش و تولید بادام زمینی پوست کنده

فروش و تولید بادام زمینی پوست کنده

قیمت بادام زمینی بستگی به نوع آن دارد. اگر سری به فروشگاه ها و یا سوپر مارکت های محل خود بزنید، متوجه قیمت ها خواهید شد. از این فروشگاه ها همچنین می توانید قیمت بادام تازه، قیمت بادام درختی سنگی و غیره را هم به دست آورید.امروزه شرکت رادین در استان آذربایجان شرقی قطب تولید کننده بادام زمینی محسوب می گردد. این دانه روغنی در ایران به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار می گیرد. بادام زمینی به صورت خام و پوست کنده برای فرآوری به کارخانجات تولید محصولات فرآوری بادام زمینی ارسال می گردد. قیمت بادام زمینی پوست کنده با توجه به کیفیت محصول متفاوت است.

فروش عمده بادام زمینی

فروش عمده بادام زمینی

فروش و تولید بادام زمینی در بازار به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد که از جمله این روش ها می توان به فروش آنلاین و حضوری اشاره کرد. تولید بادام زمینی در ایران در شرکت رادین برای مشتریان فراهم شده است که بخش اعظمی از نیازهای بازار داخلی را برطرف می کند. بادام زمینی تولید شده شرکت رادین کیفیت بالایی دارد و در داخل کشور اغلب به صورت عمده و کلی توزیع می گردد. خرید این محصول در بازارهای داخلی از طریق این وبسایت اینترنتی و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش این شرکت امکان پذیر است.

قیمت بادام زمینی خام بدون پوست

قیمت بادام زمینی خام بدون پوست

فروش بادام زمینی خام به عنوان یکی از مغذی ترین انواع آجیل ها در حال حاضر بسیار رونق دارد. امروزه شرکت های زیادی در زمینه ارائه بادام زمینی بسته بندی شده و یا فله ای به صورت عمده فعالیت دارند. با این حال لازم است مشتریان به نکات مهم در هنگام خرید این محصول توجه کرده، تا بتوانند بادام زمینی مرغوب و درجه یکی را خریداری کنند.

تولید بادام زمینی

تولید بادام زمینی

شرکت بازرگانی رادین عرضه کننده مستقیم بادام‌ زمینی ارزان قیمت می باشد . این مرکز تولید که امروزه مواد اولیه مورد استفاده برای تولید بادام زمینی را با قیمتی نوسانی خریداری می نماید به سختی می تواند قیمت های ارزان و مقرون به صرفه را برای بادام زمینی تعیین نماید . چون این شیوه از قیمت گذاری کمترین سود را برای مجموعه رادین دارد . اما بر خلاف تمام این موارد امروزه می توان به راحتی نسبت به خرید بادام زمینی ارزان قیمت از مجموعه رادین به صورت اینترنتی و مستقیم از درب کارخانه اقدام نمود .

فروش بادام زمینی

فروش بادام زمینی

قیمت بادام زمینی در مجموعه های مختلف متفاوت می باشد و مشتریان موظف اند که پیش از خرید قیمت های چندین مجموعه را با هم مقایسه نمایند تا منصفانه ترین مجموعه را برای خرید انتخاب نمایند . خوشبختانه با تحقیق بسیار مشتریان دریافته اند که در هر زمانی و با هر شرایطی قیمت بادام زمینی عمده در مجموعه رادین مناسب و مقرون به صرفه می باشد و تمام مشتریات می توانند بادام‌ زمینی را به همراه سایر محصولات خشکبار از این مجموعه خریداری نمایند .

 

 

بادام زمینی طعم دار

بادام زمینی طعم دار

بادام زمینی یکی از مغز های مغذی و مفید است که برای بسیاری از افراد سلامتی و ویتامین و پروتئین را در بر دارد . استفاده از روش های نوین برای طعم دار کردن انواع مغز دانه ها به ویژه بادام زمینی ، می تواند نظر بسیاری از مشتریان را جلب کند . بادام زمینی سرشار از ویتامین  ها می باشد . به همین دلیل از آن می‌ توان به عنوان یک تنقلات مقوی و سالم به شکل روزانه استفاده کرد . مصرف این محصول می تواند نیاز بدن را به ویتامین ها و مواد مغذی تامین کند و از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری نماید .

خواص بادام زمینی

خواص بادام زمینی

  •  مراقبت از پوست:
  • بادام زمینی حاوی سطوح بالایی از آنتی اکسیدان موجود در بادام زمینی هستند که وقتی آب پز می شوند فعال تر می شوند. جنیستین و آنتی اکسیدانی به نام بیوچنانین خسارت ناشی از رادیکال های آزاد در پوست را درمان می کند. بادام زمینی باعث می شود جوان تر به نظر برسید.
  • ویتامین ها و مواد معدنی بادام زمینی:

پوست بادام زمینی منبع بسیار زیادی از آنتی اکسیدان ها هستند و دارای محتوای بالای فیبر رژیمی هستند. انواع مختلف پوست بادام زمینی حاوی مقدار زیادی مواد مغذی هستند. اضافه کردن کره بادام زمینی و غیره به رژیم غذایی روزانه می تواند محتوای غذایی را افزایش دهد.

  • بادام زمینی برای استخوان های سالم :

فراوانی آهن و کلسیم موجود در کره بادام زمینی مهم ترین عوامل انتقال اکسیژن به خون و بهبود استخوان های سالم و قوی است. آن ها تقویت کننده های انرژی با مقادیر زیادی از ویتامین ها، مواد معدنی هستند.

ویژگی های بادام زمینی مرغوب

ویژگی های بادام زمینی مرغوب

حال در هنگام خرید انواع مختلف بادام زمینی باید دقت داشته باشید که مهمترین ویژگی های این محصول شامل موارد زیر می شود:

  1. دارای مغز درشت
  2. دارای طعم مطلوب
  3. قیمت مناسب
  4. ارائه شده در انواع مختلف
  5. نگهداری شده در بهترین شرایط
  6. بسیار تازه و ترد
  7. فروش در بسته بندی های مناسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما