مرکز فروش آلو خشک اعلا

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش آلو خشک اعلا در تبریز با داشتن چندین سال سابقه مفید در زمینه تولید آجیل و خشکبار و میوه خشک این قابلیت را دارد تا با رعایت اصول بهداشتی و تولید محصولات با طعم بسیار عالی و ظاهری عاری از هرگونه آلودگی را روانه بازار نماید.

خرید عمده آلو خشک

خرید عمده آلو خشک

شرکت بازرگانی رادین با تولید و فروش آلو خشک به صورت عمده و در حجم بالا توانسته است با رعایت استاندارد های تولید، محصول درخواستی خریداران را تقدیم حضورشان نمایند. آلو خشک یک ماده غذایی انرژی زا و فوق العاده است. هر ۱۰۰ گرم از این میوه خشک حدود ۲۴۰ کیلوکالری انرژی دارد.این میزان کالری برای میوه میزان زیادی محسوب می شود بنابراین برای افرادی که به دنبال لاغری هستند زیاده روی در مصرف این میوه خشک دردسرساز خواهد شد البته افراد عادی نیز که همیشه در حال مصرف مواد غذایی پرکالری هستند هم نباید در مصرف این میوه خشک دچار افراط شوند.

مرکز فروش آلو خشک اعلا

مرکز فروش آلو خشک اعلا

این شرکت بازرگانی به عنوان مرکز فروش آلو خشک اعلا در تبریز در تلاش است تا با قیمت گذاری بر روی محصولات فرآوری شده خود از جمله آلو بخارا در سطوح قیمتی پایین تر نسبت به سایر مراکز فروش خشکبار، بر میزان فروش خود افزوده و یک محصولی عاری از هرگونه ایراد ظاهری و اختلال در طعم و اصول بهداشتی آن را به بازار جهانی ارائه نماید.

مرکز خرید آلو بخارا

مرکز خرید آلو بخارا

آلو بخارا از خشک کردن آلو به دست می‌آید. برای تهیهٔ آن نخست آلو قطره‌طلا در آب کمی جوشانده می‌شود، سپس پس از خنک شدن پوست آن کنده شده و در آفتاب خشک می‌شود. این خشکبار از نظر پتاسیم غنی بوده و در نتیجه برای کسانی که فشار خون بالا دارند، بسیار مناسب است.

مرکز فروش آلو خشک رادین

مرکز فروش آلو خشک رادین

شرکت رادین به عنوان یک مرکز فروش آلو خشک اعلا این قابلیت را دارد تا با توجه به خواص سود آوری که دارد، به عنوان یک مرکز سرشناس تولیدی، خواص درمانی بسیاری را به مصرف کنندگان این محصول انتقال دهد. آلو خشک قند طبیعی زیادی دارد و زیاده روی در مصرف آن می تواند به افزایش قند خون منجر شود. با این حال این میوه خشک نسبت به میوه های شیرین دیگری مانند موز، هندوانه و سیب و غیره قند کمتری دارد.این میوه خشک که شاخص گلیسمی پایینی دارد می توان از آن در کنار مواد غذایی با شاخص گلیسمی بالا استفاده کرد. بنابراین مصرف کم و معقول آن مشکلی ایجاد نمی کند. اما نباید در مصرف آن زیاده روی کنید.

 

قیمت انواع آلو

قیمت انواع آلو

قیمت انواع آلو خشک علاوه بر کیفیت ، به برند و همچنین روش خرید آن بستگی دارد. برند انواع آلو خشک به سابقه تولید، کیفیت، تضمین محصول و … مرتبط است و شاید برند های معروف به خاطر خدماتی که ارائه می کنند و برای داشتن مشتریان ثابت دارای قیمت بالاتری نسبت به محصولات نامشهور هستند . دومین عامل قیمت انواع آلو خشک ، روش خرید است. قطعا خرید و فروش عمده محصول با صرفه می باشد و شما می توانید محصول مورد نظر را با قیمت بسیار ارزان و مناسب تهیه کنید.

 

فروش انواع آلو

فروش انواع آلو

مرکز فروش عمده انواع آلو خشک رادین به صورت اینترنتی و آنلاین در دسترس مشتریان است. آلو خشک رادین از با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات صادراتی در کشور می باشد . بسیاری از مشتریان هنگام خرید، انتخاب آلو های خشک رادین را به نمونه های دیگر ترجیح می دهند چون کیفیت این برند در بازار های فروش شناخته شده است. فروش عمده انواع آلو خشک رادین فرصت مناسبی برای تمامی مشتریان و خریداران است تا بتوانند بهترین محصولات را با قیمت های عمده و ارزان خریداری کنند.

 

سفارش آلو خشک

سفارش آلو خشک

فروش عمده انواع آلو خشک  رادین با ارزان ترین قیمت موجب شده است تا خریداران کشور های خارجی نسبت به سفارش و خرید عمده انواع آلو خشک رغبت دوچندان داشته باشند. با کیفیت ترین و بهترین آلو های خشک ایرانی را با قیمت درب کارخانه از مجموعه رادین بخواهید . صادرات انواع آلو خشک ارزان می تواند چرخه تولید کشور را پر رونق کند و ما به فضل خدا در این راه گام های بلندی برداشته ایم. رضایت مشتریان خارج از کشور از محصولات رادین از آن جهت است که مجموعه رادین با رعایت تمامی استاندارد های لازم محصولات خود را تولید می کند.

ویژگی آلو خشک

ویژگی آلو خشک

هنگام خرید کردن آلو بخارا باید به چند نکنه توجه داشت که شامل موارد زیر می شود:

  • شکل ظاهری آلو بخارا : شکل اصلی آلو بخارا به صورت مرغوب و کاملاً گرد می باشد.
  • رنگ آلو بخارا : رنگ این محصول باید به صورت زرد نباتی باشد و باید به این نکته توجه کرد که سبز یا سیاه نباشد.
  • طعم و بوی آلو بخارا : تمامی محصول باید به صورت ملس و بدون بو باشد. حالت ترشیدگی در آن نباشد

خواص آلو سیاه

خواص آلو سیاه

آلو سیاه از جمله محصولاتی می باشد که دارای بالاترین سطح آنتی اکسیدانی است و این ویژگی باعث می شود آلو جزو سوپرفودها به حساب آید. این میوه حاوی کالری پایین و فواید بسیاری برای سلامتی است، به طوری که اضافه کردن آن به رژیم غذایی می تواند مفید باشد.آلو خشک سرشار از مواد مقوی و مغذی می باشد که خواص و فواید سلامتی بالقوه ای برای بدن انسان دارد. آلو سیاه خشک میزان بالایی آهن دارد و می تواند میان وعده ی مناسبی برای کودکان سه ساله باشد. این محصول :

  • سرشار از ویتامین C می باشد
  • غنی از ویتامین A است
  • برای بهبود خلق و خو بسیار مناسب می باشد.
  • سلامت قلب و عروق را تعمین می کند.
  • برای کاهش ابتلا به زخم معده موثر می باشد.
  • و هزاران موارد دیگر….

بسته بندی انواع آلو

بسته بندی انواع آلو

 

مرکز فروش آلو خشک اعلا که توسط تیم رادین اداره می شود با تولید این محصول در انواع ابعاد بسته بندی ها آماده خدمت رسانی به تمام خریداران می باشد لذا جهت دریافت از محصولات و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با تیم رادین در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما