مرکز فروش برگه زردآلو به صورت آنلاین

شرکت بازرگانی رادین با فراهم نمودن امکان فروش برگه زردآلو در ایران و با تولید این محصول در تناژ های بالا این توانمندی را دارد تا با فعالیت خود در عرصه صادرات محصول به کشورهای خارجی درخششی بی سابقه داشته باشد.

فروش برگه زردآلو در ایران

فروش برگه زردآلو در ایران

 زردآلو میوه‌ی خوشمزه و محبوبی است؛ اکثر آدم‌هایی که نگران سلامت زندگی و تغذیه‌شان هستند، لااقل باید از فواید این میوه‌ی خوش رنگ طلایی و کوچک آگاه باشند. علاوه بر زردآلوی تازه، برگه‌ی زردآلو نیز برای آن‌هایی که به فکر سلامتی‌شان هستند، نقش یکی از تنقلات و میان‌وعده‌های جایگزین را ایفا می‌کند.

فروش برگه زردآلو در ایران

 

مرکز فروش برگه زردآلو 

مرکز فروش برگه زردآلو به صورت آنلاین

شرکت بازرگانی رادین توانایی این امر را دارد تا با فروش برگه زردآلو به روش های مجازی و آنلاین امکان بررسی و روئیت ویژگی های محصول را برای خریداران فراهم نماید وپس از آگاهی و داشتن اطلاعات کافی و حصول اطمینان از اصل بودن و کیفیت برتر محصول اقدام به خرید انلاین خود نمایند .

مرکز فروش برگه زردآلو به صورت آنلاین


مرکز فروش برگه زردآلو با طعمی بی نظیر

مرکز فروش برگه زردآلو با طعمی بی نظیر

از لحاظ مصرف، زردآلوی تازه به خودی خود، میوه‌ای نرم و شیرین است. ولی از لحاظ شرایط نگهداری، برگه‌ی زردآلو وضعیت بهتری دارد. شیرینی هر دو حالت زردآلو یکسان است، ولی از لحاظ مواد مغذی می‌توان گفت، برگه‌ی زردآلو تا حدودی جایگاه بهتری دارد.

مرکز فروش برگه زردآلو با طعمی بی نظیر
فروش برگه زردآلو به صورت عمده

فروش برگه زردآلو به صورت عمده

قیسی زردآلو از خشک کردن میوه زردآلو تهیه می شود که این میوه بومی مناطق چین است و در حال حاضر تولید کنندگان زردآلو در جهان به این ترتیب اند:عراق، کانادا، ترکیه، روسیه، آذربایجان و …. این نوع خوراکی هم میوه اش هم قیسی آن طرفداران بسیاری دارند، با توجه به انرژی این میوه و ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن، قیسی این میوه میتواند جایگزین خوبی برای میوه زرد آلو با حمل راحت تر و خوردن بهتر است. در روش خشک کردن قیسی زرد آلو پس از جدا کردن هسته میوه بصورت درسته و بدون برهم خوردن قیافه ظاهری خشک می شود.

فروش برگه زردآلو به صورت عمده

 


تولید کننده برگه زردآلو

 تولید کننده برگه زردآلو

با توجه به انرژی این میوه و ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن، قیسی این میوه میتواند جایگزین خوبی برای میوه زرد آلو با حمل راحت تر و خوردن بهتر است. در روش خشک کردن قیسی زرد آلو پس از جدا کردن هسته میوه بصورت درسته و بدون برهم خوردن قیافه ظاهری خشک می شود.

تولید کننده برگه زردآلو

روش فرآوری برگه زردآلو

روش فرآوری برگه زردآلو

روند مرسوم تولید زردآلو خشک به صورت فرآیندی با کمک گوگردزنی و به روش آفتابی صورت می پذیرد که در طی عملیات فرآوری با روش گوگردزنی خاصیت بهره بردن از گوگرد چنین می شود که رنگ زرد و نارنجی زردآلو ثابت می ماند. نتیجه روش آفتابی خشک کردن زردآلو هم با این تعریف که برگه و قیصی زردآلو، رنگ قهوه ای روشن و سیاه خواهد داشت. تولیدات زردآلو خشک به شکل محصولی با بافت گوشتی تر و دارای فرم کاغذی می باشد که در زمان فروش بر حسب تفاوت کیفیت می توان قیمت ها را برای هر محصولی مشخص نمود.

روش فرآوری برگه زردآلو

خرید برگه زردآلو عمده

خرید برگه زردآلو عمده

مجموعه بازرگانی رادین در زمان خرید با ارائه مشاوره هایی در زمینه خرید و فروش محصولات تمام مشتریان خود را از یک شرایط ویژه و منحصر به فرد بهره مند می گرداند . این مجموعه با ایجاد فضایی قابل اعتماد و مطمئن سعی کرده است که تمام مشتریان را نسبت به خرید ترغیب گرداند . هر چه حجم سفارش برگه زردآلو بالاتر باشد می توان بیش تر از این شرایط تخفیفاتی بهره مند گشت . شما از هر نقطه ای از کشور با خرید برگه زردآلو می توانید از این تسهیلات ویژه بهره مند گردید .

 

صادرات برگه زردآلو

صادرات برگه زردآلو

برخی از خریداران تنها سطح کیفی محصول خریداری شده را مورد توجه قرار می دهند و با بررسی دقیق آن نسبت به خرید اقدام می نمایند . گروهی دیگر هستند که تنها قیمت نهایی برگه زردآلو را مورد توجه قرار می دهند و ملاک اصلی آنها از خرید تنها دستیابی به سود بالا می باشد . قیمت برگه زردآلو شرکت رادین کاملا با ملاک های ذهنی هر دو دسته مشتریان مطابق می باشد و هر مراجعه کننده ای به مجموعه بازرگانی رادین در نهایت محصول مورد نیاز خود را خریداری می نماید .

 

فواید برگه زردآلو

فواید برگه زردآلو

قیسی نسبت به زردآلوی تازه منبع مهمتری از آهن محسوب می‌شود . این محصول بسیار خوشمزه ، خوشرنگ و ملس می باشد و در پخت بسیاری از غذا ها استفاده می شود . همچنین برگه زردآلو به طور خام نیز مصرف می شود . از فواید برگه زرد آلو کاهش وزن و لاغری می باشد زیرا ، دارای مقادیر فراوانی فیبر است که باعث می شود فرد برای مدت طولانی احساس سیری داشته باشد که در نتیجه کمک زیادی به لاغری خواهد کرد .

 

برگه زردآلو ارگانیک

برگه زردآلو آفتابی

برگه زردآلو تولید شده در کارخانه رادین کاملا ارگانیک بوده و در مقابل نور طبیعی خورشید خشک می شود . در روش ارگانیک بودن برگه زردآلو تمام مواد معدنی و ویتامین های آن حفظ می شود و نور آفتاب در این روش موجب مقوی شدن آن می شود . برگه زردآلو یک میان وعده مقوی و سالم برای کودکان و بزرگسالان محسوب می شود ، علاوه بر این در طب سنتی جایگاه ویژه ای برای درمان برخی از بیماری ها دارد .

انواع برگه زردآلو

انواع برگه زردآلو

هر آنچه که به نام خانواده میوه زردآلو کشت می شود را باید در سه دسته زردآلوهای شیرین، نیمه شیرین و با طعم خنثی تقسیم بندی کرد و بر اساس تحلیل ها و اطلاعات مستند از کار فرآوری زردآلو خشک، باید گفت هر چقدر درصد شیرینی گوشته زردآلو بیشتر بوده و بافت سفت تر را دارا باشد، به همان نسبت قیسی و برگه ای مرغوب تر و خوش طعم تولید خواهد شد.


خواص برگه زردآلو

خواص برگه زردآلو

برگه زردآلو که به قیسی نیز معروف است یک نوع خشکبار خوشمزه، ملس و خوش رنگ است که از میوه زردآلو تهیه می شود. برگه زردآلو در پخت بسیاری از غذاها استفاده می شود؛ همچنین برگه زردآلو به طور خام نیز مصرف می گردد. اگر خام مصرف شود خاصیت آن چندین برابر است. جالب است بدانید خواص زردآلو و برگه زردآلو تا حد زیادی با هم برابری می کند.


ویژگی برگه زردآلو

ویژگی برگه زردآلو

با بهره برداری از باغات زردآلوی مرغوب، می توان تولید کننده قیسی و برگه کاملاً مرغوب بود و با انواع زردآلوی رسیده، خوش طعم و شیرین توانایی فرآوری سالانه قیسی و برگه در حجم وزنی بالا را دارا هستیم. در بحث فرآیند مرحله به مرحله تولید زردآلو خشک، سلامت کیفی بافت و طعم تولیدات با کنترل میزان گوگرد و پارامتر درصد رطوبت می تواند استاندارد سازی شود که این شرایط، از طعم تلخ و آفت زدگی محصول خروجی جلوگیری می کند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما