بزرگترین مرکز فروش خشکبار ارزان

گروه بازرگانی رادین به عنوان بزرگترین مرکز فروش خشکبار ارزان تمامی تلا ش خود را در قمیت گذاری متعادلانه و ارزان و منصفانه متمرکز نموده است تا در عرصه تجارت جهانی و صادارت یکی از پیشتازان عرصه تولید و فروش خشکبار ارزان و عمده محسوب شود.

فروش خشکبار ارزان

فروش خشکبار ارزان

خشکبار یا همان خشکه بار به یک سری مواد غذایی گفته می شود که برای نگهداری خشک می شوند. معمولا ترکیبات مختلفی از میوه های خشک و مغزیجات در کنار یکدیگر، خشکبار را به وجود می آورند. در این مطلب می خواهیم در مورد خشکبار صحبت کنیم.

بزرگترین مرکز فروش خشکبار ارزان

بزرگترین مرکز فروش خشکبار ارزان

خشکبارهایی که گروه بازرگانی رادین اقدام به تولید و فروش و همچنین صادرات آنها می نماید همگی طبق اصول و رعایت استانداردهای بهداشتی فرآوری شده اند وتمامی آنها دارای خواص بسیار زیادی برای سلامتی می باشند.مرکز فروش خشکبار ارزان با نام تجاری رادین همواره مقرون به صرفه ترین قیمت ها را بر روی محصولات خشکبار و آجیل اعمال و نهایی می نماید.

تولید کننده خشکبار ارزان

تولید کننده خشکبار ارزان

تولید و فرآوری تمامی محصولات خشکبار در مجموعه رادین با استفاده از میوه ها و مغزیجات درجه یک انجام می شود این اطمینان به شما داده می شود که تولید کننده خشکبار رادین همواره با بهره گیری از مواد و نگهدارنده های درجه یک محصولات خود را با قیمت های نه چندان گران و هنگفت به مرحله صادرات و تولید می رساند.

کارخانه تولید خشکبار

کارخانه تولید خشکبار

کارخانه تولید کننده خشکبار با نام معتبر رادین همواره با دارا بودن سیستم قوی مدیریت و بهره گیری از پرسنل متخصص و توانمند در راستای تولید انبوه خشکبار از هیچ تلاشی دریغ ننموده است و باید گفت که این مواد غذایی منابع سرشاری از پروتئین، مواد معدنی و ویتامین‌های آنتی اکسیدانی هستند. مطالعات نشان می‌دهد مغزها یکی از مهمترین منابع غنی سلنیوم هستند که این ریز مغذی برای تامین سلامت سیستم ایمنی بدن ضروری است؛ همچنین دارای برخی خواص ضد سرطانی است

تولید خشکباردر 2 دسته بندی

تولید خشکباردر 2 دسته بندی

باید بگوییم که خشکبارها به دو دسته تقسیم می شوند. یک دسته که خودشان ذاتا، میزان رطوبت آن ها کم است و یک سری که دارای رطوبت بالایی هستند. دسته دوم  توسط دستگاه ها و یا به صورت دستی رطوبت آن ها گرفته شده و خشک می شوند.

نحوه شست و شوی خشکبار

نحوه شست و شوی خشکبار

البته که معمولا نباید خشکبارها را خیلی شست اما اگر تمایل دارید می توانید آن ها را با فشار خیلی کم دست آبکشی کنید و سپس بر روی یک پارچه بگذارید تا آب آن ها تبخیر شود . یک سری از خشکبارها هم هستند که اصلا نیازی به شست و شو ندارند. به عنوان مثال توت خشک ها را نباید اصلا شست، اما اگر تمایل به شستن آن ها دارید، بهتر است که آن ها را با آب خیلی ولرم آبکشی نمایید و خیلی زود آن را میل و تمام کنید.

خواص خشکبار

خواص خشکبار

خشكبار منبع مناسبي براي مواد غذايي از جمله پروتئين، ويتامين و مواد معدني لازم براي سلامت انسان مي باشد، درخشكبار منبع چربي هاي اشباع نشده است و مفيد براي پايين آوردن كلسترول و كاستن از خطر بيماري هاي قلبي است خشكبار اگر به گونه اي منطقي به عنوان جزئي از برنامه غذايي متعادل گنجانيده شود بيش از هر غذاي ديگر مانع افزودن به وزن بدن خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما