مرکز فروش بادام هندی عمده در تبریز

مرکز فروش بادام هندی عمده در تبریز با نام تجاری رادین تمامی تلاش خود را براین امر متمرکز نموده است تا به عنوان یکی از سرشناس ترین مراکز تولید و فروش آجیل و خشکبار و میوه خشک در دنیا نامی ماندگار از خود به ثبت رساند.

 

فروش بادام هندی خام

فروش بادام هندی خام

 

 

 

در سال‌های اخیر مصرف بادام‌هندی در اکثر کشورهای غربی افزایش‌یافته است و دلیل آن بیشتر به این خاطر است که آجیل‌ها مرتباً به‌عنوان برخی از سالم‌ترین غذاهای موجود و به‌عنوان یک افزودنی مهم به رژیم غذایی برای پیشگیری از طیف وسیعی از بیماری‌های مزمن رده‌بندی می‌شوند. یکی از بهترین چیزها در مورد بادام هندی این است که این آجیل هم در پخت شیرینی و هم در پخت غذا، طعمی عالی داشته و بنابراین مصرف آن‌ها همراه با دیگر آجیل‌های پرکاربرد مانند بادام یا گردو کاری آسان است.

 

مرکز فروش بادام هندی عمده در تبریز

مرکز فروش بادام هندی عمده در تبریز

 

برخلاف آجیل‌های دیگر؛ بادام هندی بذر درخت بوده، رنگ روشنی داشته و به شکل قلوه می‌باشد. غالباً بادام هندی جزئی از آجیل مخلوط می‌باشد. این آجیل میوه درخت استوایی آناکاردیوم اکسیدنتیل (Anacardium occidentale) بوده و میوه تلخی بانام کشو (Cashew) تولید می‌کند.

کشو قرن‌ها در روش‌های درمانی سنتی برای درمان بیماری‌های مختلف ازجمله مشکلات قلبی و دیابت استفاده‌شده است. این درخت‌ها بومی مناطق ساحلی برزیل هستند و میوه آن امروزه در سراسر جهان به‌ویژه در آشپزی آسیایی رایج می‌باشد.

 

قیمت بادام هندی عمده 

قیمت بادام هندی عمده 

بادام هندی دارای طعم شیرین و خوشمزه‌ای است که پس از خشک شدن، طعم آن تقویت می‌شود و طعمی لذیذ به خود می گیرد. این آجیل به صورت تنقلات خوراکی، تزئینی در خوراکی‌ها، افزودنی در آش و پلو و همچنین در تهیه شیرینی‌ها و دسرها استفاده می‌شود. همچنین، به صورت تنها یا با سایر خشکبارها مانند بادام، فندق و کشمش ترکیب شده و به عنوان میان وعده یا پخشی در میان وعده‌ها مصرف می‌شود.

در هنگام خرید بادام هندی، بهتر است محصولات تازه و با کیفیت را انتخاب کنید که شرکت رادین در این زمینه حرف اول را می زند. قیمت گذاری این محصول به عوامل زیادی از جمله روش خشک کردن آن، بسته بندی بهداشتی و مناسب آن و … بستگی دارد و مطمئن باشید که شرکت رادین این محصول را با ارزان ترین قیمت وارد بازار می کند پس اگر شما هم به دنبال خرید عمده بادام هندی با کیفیت هستید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.


خرید بادام هندی ارزان

خرید بادام هندی ارزان

 

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز خرید انواع آجیل و خشکبار و میوه خشک در صدد آن است تا همواره فرآورده های تولیدی خود را روانه بازار جهانی نماید و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش این محصول بتواند خدماتی درخور شآن مصرف کنندگان را ارائه نماید. شرکت رادین با توجه به کیفیت محصولات خود، مقرون به صرفه ترین قیمت را در بازار ارائه می کند و شما می توانید با خیال راحت این محصولات را خریداری کنید.


خرید بادام هندی اینترنتی

خرید بادام هندی اینترنتی

 

شرکت بازرگانی رادین با راه اندازای یک تیم نرم افزاری قوی که متشکل از وبسایتهای اینترنتی و کانالهای اجتماعی مجازی است توانسته است یک بستری الکترونیکی که با هدف ترویج گسترش تکنولوژِی تجارت الکترونیک بر پا شده است را برای متقاضیان خرید محترم فراهم نماید تا یک خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را با حذف واسطه ها برای بازدیدکنندگان و اعضای کانال های اجتماعی مجازی مهیا سازد.


خرید بادام هندی درجه یک

خرید بادام هندی درجه یک

 

استقبال خوبی که در ایران از بادام هندی می شود و با توجه به اینکه در انواع آجیلهای عربی، آجیل شور و خام از بادام هندی استفاده می شود و به نوعی جزء جداناپذیر از آجیل می باشد قیمتهای متفاوت و در بعضی موارد بسیار گران از بادام هندی را حتی از عمده فروشان داریم و گاه یک نوع خاص از بادام هندی در قیمتهای متفاوت ارائه می شود.
ما مناسب ترین قیمت های بادام هندی خام و شور تولید ایران را در اختیار داریم و شما می توانید بهترین قیمتهای عمده را از مجموعه ما دریافت نمائید.


مرکز فروش بادام هندی

مرکز فروش بادام هندی

 

هدف شرکت رادین براین اصل است تا با جلب رضایت مشتریان خود روز به روز آمار فروش خود را  بالاتر برده ونامی برتر در میان تولید کنندگان آجیل و خشکبار به ثبت رساند. به روز بودن از جهت قیمت (قیمت روز)، کمی و کیفی، یک سود دو طرفه است که هم فروشنده و هم خریدارار آن بهره مند هستند؛ منفعت فروشنده همان جلب اعتماد مشتری است که به ارتقای اعتبار خودش منجر می شود، از طرفی هم، منفعت خریدار همان اطمینان خاطر می باشد که صرف هزینه کمتر، مدیریت زمان و … است.

 

موارد مصرف بادام هندی

موارد مصرف بادام هندی

 

در خانه بسیاری از هندی ها بادام هندی وجود دارد و به عنوان میان وعده مصرف می شود و این نشان از اهمیت این محصول می باشد. شما در هر کجای کشور که باشید میتوانید سفارشات خود را ثبت نمایید تا در کمترین مدت تحویل گیرید. قیمت بادام هندی و بادام زمینی و سایر محصولات در این سایت عنوان می شود.

 

مواد مغذی بادام هندی

مواد مغذی بادام هندی

 

غالباً بادام هندی و سایر آجیل‌ها با توجه به تراکم بالای مواد مغذی و تأمین بسیاری از مواد معدنی حیاتی، به‌ویژه برای افزایش سلامت قلب توصیه می‌شوند.

بادام‌هندی غنی از اسیدهای چرب غیراشباع و بسیاری دیگر از ترکیبات مفید مانند پروتئین گیاهی، فیبر خوراکی، مواد معدنی مانند مس، روی و منیزیم؛ به‌علاوه آنتی‌اکسیدان‌هایی به شکل فیتوسترول‌ها و ترکیبات فنولیک می‌باشد.

مواد تشکیل‌دهنده بادام هندی حدود ۲۱ درصد پروتئین، ۴۶ درصد چربی و ۲۵ درصد کربوهیدرات که آن را به غذایی مقوی با پروتئین و چربی بالا تبدیل می‌کند می‌باشد.

 

ویژگی های بادام هندی با کیفیت

ویژگی های بادام هندی با کیفیت

بادام هندی با کیفیت، ویژگی‌های مشخصی دارد که برای تشخیص و انتخاب بهترین محصول بسیار مهم است. در زیر ویژگی‌هایی که برای بادام هندی با کیفیت مهم هستند را مشاهده خواهیم کرد:

  • تازگی آن
  • رنگ بادام هندی
  • طعم و مزه خوب آن 
  • سایز و شکل
  • عدم تغییر طعم و بو

شرکت رادین تمام این موارد را رعایت کرده است و این محصول را با بسته بندی کاملا بهداشتی در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما