خرید قیسی صادراتی از مجموعه بازرگانی رادین

خرید قیسی صادراتی در تمامی بازه های زمانی از رونق خوبی برخوردار است. کیفیت و ظاهر عاری از هرگونه عیب و شکل تمیز آن باعث شده که فروش این فراورده خشکبار در بازارهای جهانی از درخشش بی سابقه ای برخوردار باشد.

قیمت خرید قیسی صادراتی

قیمت خرید قیسی صادراتی

با توجه به کیفیت تضمین شده و طعم عالی این محصول  و قیمت خرید قیسی به صورت عمده که توسط کارشناسان این مجموعه بازرگانی تعیین شده است، این محصول از استقبال فروش خوبی برخوردار است بر این اساس لازم است این نکته را متذکر شد که اساس کار این مجموعه بازرگانی بر اساس فروش عمده و در تناژ های بالا می باشد. مدیران مالی شرکت بازرگانی رادین همگی سعی بر این موضوع دارند که مقرون به صرفه ترین قیمت ها را بر روی محصولات اعمال نمایند.

 

قیمت خرید قیسی

قیمت خرید قیسی

 

برای آگاهی از قیمت خرید قیسی صادراتی به صورت عمده کافیست با مدیریت فروش مجموعه رادین ارتباط برقرار نموده و با ارسال پیامی از طریق برنامه کاربردی واتساپ سفارش خود را به ثبت رسانده و پس از آگاهی از کیفیت . ویژگی ها و همچنین قیمت محصول خرید اینترنتی و آنلاین خود را انجام دهید.همچنین لازم است این نکته را یاد آور شد که قیمت روز قیسی به توجه به نوسانات موجود در بازار، دارای نرخ و ارزش ریالی ثابتی نیست و روز به روز دستخوش تغییرات اقتصادی است.

 

خرید قیسی صادراتی

مرکز صادرات قیسی زردآلو

قیسی از خشک کردن میوه زردآلو حاصل می شود، این میوه دارای ترکیبات بسیار ارزشمندی می باشد که باعث شده است، بدین روش برای زمان های مختلف سال در دسترس قرار گیرد، ضمن این که قیسی یکی از خشکبار های ضروری به شمار می رود زیرا علاوه بر مصارف آجیلی، کاربرد های گوناگون و متنوعی دارد که دسترسی به آن را پراهمیت نموده است.از این محصول می توان به عنوان یک میان وعده مفید و سالم در برنامه غذایی استفاده نمود.



قیسی صادراتی چیست؟

قیسی صادراتی چیست؟

قِیسی نوعی از زردآلو است که بسیار شیرین و مطبوع است و در بیشتر نقاط ایران از جمله آذربایجان شرقی و شهر تبریز یافت می‌شود. همچنین برگه زردآلوی خشک‌شده را نیز قیسی می‌نامند و به آن «برگه» نیز گفته می‌شود.میوه زردآلو از جمله میوه‌های خوش‌طعم و لذیذ است و قیسی به عنوان یک خوراکی خوشمزه از این میوه تهیه می‌شود. لازم است بدانید بخش عمده ای از این محصول به صادارت به کشورهای خارجی اختصاص می یابد.

 

فروش قیسی زردآلو

فروش قیسی زردآلو

فروش عمده قیسی زردآلو فرصتی بسیار ویژه برای تمامی صاحبان فروشگاه ها می باشد. چراکه قادر هستند محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تر از همه جا خریداری کنند و سپس آن ها را با قیمتی منصفانه و معقول به فروش برسانند. در این صورت نظر بسیاری از مشتریان به سوی آن ها جلب خواهد شد و در نتیجه کسب و کارشان با رونق بسیار خوبی رو به رو می گردد. اگر شما هم قصد دارید تا در مدت زمان کوتاه شاهد سودآوری و افزایش ثروت خود باشید می توانید این محصولات را از مجموعه رادین به صورت عمده تهیه کنید.

 

فروش قیسی زردآلو

قیمت قیسی خشک در بازار

قیمت قیسی خشک در بازار

قیسی خشک مانند دیگر محصولات وقتی به دست واسطه ها می رسد قیمتش بالاتر می رود و اگر بخواهید آن ها را از واسطه ها خریداری نمایید باید قیمت بیشتری بابت محصول بپردازید. خرید قیسی خشک با بهترین قیمت از مرکز فروش رادین امکان پذیر است. زیرا این مرکز فروش تمامی واسطه ها را حذف نموده است و محصول را مستقیما به دست شما می رساند. برای خرید قیسی خشک می توانید به سایت مجموعه رادین مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان سفارشات خود را ثبت کنید.

قیمت قیسی خشک در بازار

مرکز تولید قیسی

مرکز تولید قیسی

مرکز تولید قیسی رادین با در نظر گرفتن استاندارد ها و در یک محیط بهداشتی انواع قیسی را با درجه کیفی عالی تولید و بسته بندی می کند. انواع قیسی خشک رادین با استفاده از شیوه ها و روش های عالی تولید می گردند و قیمت این محصولات نسبت به محصولات دیگر برند ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و به همین دلیل محصولات این برند از فروش بیشتری برخوردار هستند. برای خرید قیسی مرغوب و درجه یک با قیمت مقرون به صرفه و زیر قیمت بازار می توانید به صورت مستقیم با کارخانه رادین ارتباط برقرار کنید و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید.

مرکز تولید قیسی

قیسی درجه یک

  قیسی درجه یک

برای خرید قیسی درجه یک به صورت عمده شما می توانید به سایت اینترنتی مجموعه رادین مراجعه نموده و پس از مشاهده محصولات نوع مورد علاقه خود را در حجم دلخواه انتخاب نموده و سفارش دهید. تولید کننده قیسی رادین این محصول را در محیط کاملا بهداشتی و تمیز و با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته تولید و به مشتریان عرضه می نماید . این تولید کننده برای تولید قیسی خشک علاوه بر استفاده از امکانات پیشرفته از افراد با تجربه و کاربلد نیز بهره می برد تا بتواند کیفیت محصول تولیدی خود را افزایش دهد.

 

 

بسته بندی قیسی صادراتی

بسته بندی قیسی صادراتی

قیسی رادین در انواع بسته بندی ها در وزن و ابعاد مختلف ارائه می شود. این محصولات از لحاظ بسته بندی بسیار شیک و لاکچری می باشند و برای صادرات به کشور های دیگر گزینه مناسبی هستند . همچنین محصولات رادین دارای طعم دلنشین و لذت بخش می باشند به همین دلیل خریداران زیادی از اقصی نقاط کشور و همچنین کشور های خارجی محصولات برند رادین را ترجیح می دهند.

 

خواص قیسی صادراتی

مرکز صادرات قیسی زردآلو

قیسی منبع عالی از فیبر غذایی، به ویژه پکتین و سلولز است، که این نوع فیبر در محیط آبی دستگاه گوارش ژل تشکیل داده و به اسیدهای چرب متصل گشته و باعث دفع آن ها می گردد. این ویژگی فیبرها به آن ها توانایی کاهش سطوح افزایش یافته LDL و کلسترول را می دهد. به علاوه فیبرها برای پیشگیری از سرطان و دیابت نوع 2 مفید هستند.برای تهیه قیسی از میوه زردآلو به منظور حفظ رنگ نارنجی، به آن دی اکسید سولفور اضافه می کنند. در صورت اضافه نکردن این ماده رنگ قیسی قهوه ای می شود. اکسید سولفور در زردآلو به سولفیت تبدیل گشته که می تواند باعث واکنش آلرژیک یا حملات آسمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما