فروش انواع قیسی و برگ زرد آلو صادراتی زیر قیمت بازار

قیسی از خشک شدن میوه زردآلو به دست می آید و فروش آن زیر قیمت بازار در این مجموعه امکان پذیر است و اگر قصد فروش صادراتی این محصول را دارید می توانید از همین مجموعه خریدتان را انجام دهید. با ما همراه باشید قیمت قیسی زردآلو را باهم بررسی کنیم

قیمت قیسی زردآلو

صادرات قیسی زردآلو از تبریز

قیمت قیسی زردآلو صادراتی در این مجموعه بسیار مناسب میباشد. به همین دلیل مناسب خرید عمده میباشد خریداران عمده بسیاری در سراسر کشور جهت تامین نیاز بازار شهر های مختلف به دنبال خرید با کیفیت و ارزان این محصول هستند که می توانند با ارزیابی های لازم این محصول را با نازلترین قیمت از ما خریداری کنند. به دلیل نوسانات قیمی درج قیمت دقیق امری ناممکن میباشد اما شما میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از قیمت روز این محصول مطلع شوید.

خرید قیسی زردآلو به  صورت عمده

تولید قیسی زردآلو

خرید قیسی زرد آلو به صورت عمده و با بیشترین کیفیت در این مجموعه صورت میگیرد چراکه این مجموعه جزو معتبر ترین مجموعه های فعال در زمینه خرید و فروش خشکبار میباشد. کشورمان به علت دارا بودن تنوع آب و هوایی، خاک مناسبی برای رشد محصولات کشاورزی دارد به همین دلیل در بازارهای جهانی از موقعیت خوبی برخوردار است. قیسی و برگه زردالو دو خشکبار صادراتی  ایران است که به ویژه در مناطق شرقی کشور کشت می شود. هرساله این دو محصول جزو محصولات با بیشترین صادرات محسوب میشوند.

فروش انواع قیسی زردآلو

قیمت قیسی درجه یک

انواع قیسی زردآلو در مجموعه بازرگانی رادین با درجه رطوبت های مختلف فرآوری می شود. با توجه به زمان میوه دهی قیسی در هر نوع سایز موجود می باشد. و با توجه به میزان رطوبت و سایز قیسی قیمت آن مشخص میشود. شما میتوانید با توجه به بازار فروش خود از بین این قیسی ها انتخاب کنید.

اگر بخواهیم قیسی را از نظر سایز محصول تقسیم بندی کنیم، موارد زیر نمونه های پرفروش قیسی می باشد:

  • سایز جانبو
  • سایز ۲ یا همان متوسط
  • سایز ۳ یا همان ریز

قیمت قیسی تازه صادراتی

مرکز صادرات قیسی زردآلو

قیمت قیسی تازه صادراتی با در نظر گرفتن فاکتور های گوناگونی محاسبه می شود که از مهم ترین این موارد می توان به تازه بودن قیسی و کیفیت آن اشاره کرد. شما میتوانید با روش های مختلفی این محصول را خریداری کنید. مرکز خرید رادین یکی از مراکزی می باشد که این محصول را به صورت اینترنتی و مستقیم از درب کارخانه به فروش می رساند. در این مرکز بهترین و تازه ترین قیسی های خشک با قیمت بسیار مناسب در دسترس مشتریان خود قرار می دهد.

فروش قیسی زردآلو صادراتی با ارزان ترین قیمت

مرجع فروش قیسی زردآلو عمده

فروش قیسی زردآلو با ارزان ترین قیمت مناسب صادرات چرا که این مجموعه همیشه سعی داشته بیشتر رضایتمندی مشتری را داشته باشد و امروزه برای اکثر خریداران قیمت در اولویت قرار دارد و سعی دارند تا اقلام مورد نیاز خود را با قیمتی مطلوب تهیه کنند. به همین سبب این مجموعه انواع این محصول را با قیمتی ارزان تر با درجه های کیفی متنوع به صورت فله ای یا در بسته بندی های مختلف به مشتریان خود عرضه می کنند.

مرکز خرید آنلاین قیسی زردآلو

مرکز فروش قیسی

یکی از مراکز خرید آنلاین قیسی زردآلو رادین خشکبار میباشد که شما می توانند این محصول را با بهترین کیفیت به صورت عمده و با حذف واسطه ها زیر قیمت بازار خریداری کنید. فروش قیسی زرد آلو باکیفیت با قیمت تولید برای تمامی مشتریان امکان پذیر است و شما میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید و محصول مورد نظر خود را بدون مراجعه تهیه نمایید.

انواع قیسی زردآلو و تفاوت های آن

خرید قیسی درجه یک

انواع قیسی و تفاوت های آن را میتوان در میزان آب موجود در آن ها دانست، زردآلو طی فرآیند خشک شدن که به روش های مختلفی امکان پذیر است به قیسی تبدیل می شود که زمان نگهداری بیشتر دارد فرق انواع قیسی و زردآلو در میزان آب موجود در آن‌ها نوع خشک کردن و به اندازه آن ها نیز بستگی دارد.

قیسی از خشک کردن میوه زردآلو حاصل می شود، این میوه دارای ترکیبات بسیار ارزشمندی می باشد که یکی از میوه های خشک شده محبوب به حساب می آید.

طرز تهیه قیسی زردآلو

قیمت قیسی خشک

طرز تهیه تهیه قیسی به شکل های مختلف صورت میگیرد که یکی از این رسپی ها به این گونه میباشد:

  • ابتدا میوه زردآلو را شسته
  • درون یک ظرف میریزیم و سپس ظرف را روی حرارت قرار می دهیم
  • هنگامی که میوه کمی نرم شدند از روی حرارت بر میداریم
  • پوست میوه ها را جدا کنید
  • سپس چند دقیقه ای درون آبلیمو قرار می دهیم تا از تیره شدن رنگ قیسی جلوگیری کند
  • میوه ها را درون سینی میچینیم
  • روی سینی را تور می کشیم تا درون هنگام خشک شدن چیزی نیوفتد
  • به مدت دو الی سه روز در مقابل تابش نور مستقیم خورشید قرار می دهیم

توجه داشته باشید که در مدت زمان خشک شدن حتما به قیسی ها سر بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما