فروش برگه زردآلو در گروه بازرگانی رادین

گروه بازرگانی رادین توانایی این امر را دارد تا به عنوان مرکز فروش برگه زردآلو به صورت عمده و صادرکننده انواع خشکبار به کشورهای خارجی یک محصولی درجه یک و ممتاز را به فروش انبوه برساند و یکی از نامدارترین گروه های تجاری صادر کننده انواع محصولات خشکبار اعم از برگه زردآلو به شمار آید.

معرفی محصول:برگه زردآلو چیست؟

معرفی محصول:برگه زردآلو چیست؟

 

 

اصطلاحاً به لپّه‌های خشکانیده بی هسته زردآلو و میوه‌های همانندی، چون هلو و شفتالو، که هسته آنها به آسانی جدا می‌شود بَرگه گفته می‌شود.قیسی شکل تبدیل شده از میوه تازه زردآلو می باشد، زردآلو طی فرآیندی که به روش هایی مختلف صورت می گیرد، به قیسی تبدیل می شود. قیسی را می توان برای مدت زمان بیشتری نگه داشت. ضمن این که شرایط نگهداری آسان تری نسبت به میوه زردآلو دارد.

معرفی محصول:برگه زردآلو چیست؟

فروش برگه زردآلو در گروه بازرگانی رادین

فروش برگه زردآلو در گروه بازرگانی رادین

 

زردآلو، این میوه تابستانی با طعم منحصر بفرد خود طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. بدلیل عدم ماندگاری بالای این میوه خوشمزه به روش هایی از طعم آن در فواصل مختلف سال لذت می برند. روش هایی از جمله خشک کردن زردآلو درست کردن مربا یا مارمالاد. برخلاف طعم و مزه، برگه زردآلو خواص فوق العاده ای نیز دارد. از انواع برگه زردآلو می توان به برگه زردآلو قیسی و آفتاب خشک اشاره کرد. این محصول را می توان به صورت خیس شده نیز می توان مصرف کرد که فواید چندانی دارد.

فروش برگه زردآلو در گروه بازرگانی رادین

فروش برگه زردآلو آفتابی

فروش برگه زردآلو آفتابی

زردآلو یکی از میوه ها کوهستانی و چندساله است که بیشتر در مناطق سرد و معتدل به عمل می آید.فصل برداشت این محصول تابستان است.زرد آلو را می توان به روش های مختلفی مانند خشک کردن برگه زردآلو، مربای زردآلو و رب زردآلو در باقیه فصول سال مورد استفاده قرار داد.

فروش برگه زردآلو آفتابی

قیمت برگه زردآلو آفتابی

قیمت برگه زردآلو آفتابی

قیمت برگه زردآلو با تولید این محصول ارتباطی مستقیم دارد. بعضی سالها بدلیل سرمازدگی درختان و یا عوامل دیگر تولید محصولات پایین می آید. ازین رو، قیمت آن در پاییز و زمستان روندی افزایشی خواهد داشت. طرز تهیه برگه زردآلو نیز بسیار حائز اهمیت است. قیمت محصولاتی که توسط آفتاب خشک شوند در برابر محصولاتی که با دستگاه خشک شوند متفاوت است. میوه های آفتاب خشک از خواص بالاتری نیز برخوردار هستند. قرار دادن این محصول در سبد غذایی بعنوان یک میان وعده سالم بسیار حائز اهمیت است. 

قیمت برگه زردآلو آفتابی

فروش برگه زردآلو به صورت عمده

فروش برگه زردآلو به صورت عمده

قیسی های خشک بدون افزودنی سالم تر و ارگانیک تر از قیسی هایی هستند که با تثبیت کننده های رنگ، آغشته شده اند. قیسی حاوی اهن، پتاسیم و کلسیم و گروه های مختلف ویتامین می باشد که هر کدام برای تقویت عضوی از بدن کارساز هستند.قیسی آفتابی که با نورخورشید خشک می شود رنگ تیره ای دارد. این محصول بیشتر در آذربایجان شرقی تولید و بسته بندی می شود و با توجه به شهری که در آن تولید می شود طعم و کیفیت های مختلفی دارد.

فروش برگه زردآلو به صورت عمده

فروش برگه زردآلو به صورت آنلاین

فروش برگه زردآلو به صورت آنلاین

فروش برگه زردآلو توسط تیم نرم افزاری گروه تولیدی رادین در حال انجام و اجرایی شدن است کافیست سفارش خود را از طریق برنامه کاربردی واتساپ به ثبت رسانده و محصول درخواستی خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید. قیصی و برگ زرد آلو توسط کارگاه های میوه خشک کنی تهیه و تولید می شوند. اغلب خریداران قیصی و زردآلو آجیل فروشان و خشکبار فروشان هستند که عمدتا به صورت عمده خریداری می کنند.این نوع از میوه ها طبق سفارش مشتری خشک و تهیه می گردند تا دارای مرغوبیت و تازگی باشند.

فروش برگه زردآلو به صورت آنلاین

قیمت فروش برگه زردآلو

قیمت فروش برگه زردآلو

عواملی که در قیمت گذاری برگه زردآلو تاثیر بسزایی دارد و موجب ترغیب خریداران به سمت خرید این محصول می شود و موجب شده که میزان فروش این محصول به طرز شگفت انگیزی بالا رود و سالانه شاهد افزایش تعداد مشتریان از جای جای دنیا باشیم ، به شرح زیر می باشد:

  • کیفیت محصول
  • نوع خشک کردن محصول (آفتابی یا دودی)
  • میزان عرضه و تقاضا موجود در بازار
  • حجم تولید در کشور
  • شیوه بسته بندی محصول

قیمت فروش برگه زردآلو

بازار صادراتی برگه زردآلو

بازار صادراتی برگه زردآلو

کشورمان ایران یکی از ده کشور برتر تولید کننده زردآلو در جهان به حساب می آید. این موضوع تولید بسیار بالای برگه و قیسی این میوه را سبب شده است.این دو فرآورده مربوط به میوه زردآلو بیشتر از آنکه در داخل کشور به فروش برسند جهت صادرات به کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرند.دو کشور روسیه و ترکیه همه ساله بخش قابل توجهی از تولیدات این محصولات را از ایران و مرکز بازرگانی رادین وارد می کنند.

 

بازار صادراتی برگه زردآلو

تولید برگه زردآلو به روش مکانیزه

تولید برگه زردآلو به روش مکانیزه

در تولید برگه زردآلو همان گونه که از نامش پیداست هیچ گونه دخالت دستی وجود ندارد و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های و ماشین آلات کارخانه ای صنعتی پروسه تولید به مرحله انجام می رسد.خشک کردن يکي از روش هاي متداول جهت ماندگاري مواد غذايي به شمار مي رود در اين تحقيق اثرات دما در فرآيند خشک‏ کردن به روش جابه جايي، بر روي شاخص‏ هاي کيفي برگه‏ زردآلو شامل شدت قهوه ‏اي‏ شدن، چروکيدگي، جذب مجدد آب، سختي بافت و باقي ‏مانده ‏دي ‏اکسيدگوگرد مورد بررسي قرار گرفته می شود.

 

 

تفاوت قیسی و برگه زردآلو

تفاوت قیسی و برگه زردآلو

ابتدا باید بدانیم هر کدام از این دو چه چیزهایی هستند. در میان عموم مردم، به برگه ی زردآلوی خشک شده قیسی گفته می شود. اما به طور علمی و درست، قیسی و زردآلو دو نوع متفاوت از میوه ی تابستانی زردآلو هستند که در تابستان برداشت می شوند. زردآلو کمی کوچک تر و گردتر می باشد. در حالی که شکل ظاهری قیسی کمی کشیده تر از زردآلو بوده و طمع آن به طور کلی شیرین تر و آب دارتر است. برگه در واقع همان میوه ی خشک شده ی زردآلو بوده و قیسی همان میوه ی خشک شده ی قیسی.

 

 

 

 

قیصی و ترکیبات آن

قیصی و ترکیبات آن

در حدود یک دوم فنجان برگه زرد آلو دارای 153 کالری انرژی ، 40 گرم کربوهیدرات ، 6 گرم فیبر ،2 گرم پروتئین ، 13 درصد پتاسیم و 58 درصد ویتامین a است.
برگه زردآلو جزو خشکبار به حساب می آید و از خشک شدن میوه ی زردآلو به دست می آید. این یک فرایند خشک کردن است که محتوای آب درون میوه را خشک می کند بدون اینکه ارزش غذایی زردآلو را از بین ببرد. در نتیجه مواد مغذی آسیب نمی بینند و مزایای زردآلو خشک را بیشتر می کنند.

 

 

خواص برگه زردآلو

خواص برگه زردآلو

زرد آلو دارای آنتی اکسیدان های زیادی است. آنتی اکسیدان فلاونوئید موجود در این میوه باعث جلوگیری از بیماری هایی مانند دیابت و سکته قلبی می شود. این میوه سرشار از ویتامین آ و ای می باشد که برای سلامت بینایی مفید است. مصرف این میوه پرخاصیت باعث تولید کلاژن برای پوست می شود که نتیجه آن پوستی صاف و شفاف است. حجم زیادی پتاسیم نیز در زرد آلو نهفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما