قیمت فروش انواع کشمش به صورت عمده

ورود شما کاربر گرامی را به مرکز تولید و فروش انواع کشمش گرامی می داریم و مفتخریم تا با استقبال از فروش این محصول در داخل و خارج از کشور بتوانیم میزان فروش خود را بالا برده و در عرصه صادرات نیز درخششی بی سابقه داشته باشیم.

 

صادرات انواع کشمش

صادرات انواع کشمش

در میان کشمش ها، دو نوع کشمش انگوری و کشمش تیزابی از صادرات و فروش خوبی برخوردار می باشند.شرکت بازرگانی رادین با داشتن کادر اجرایی فعال در مجموعه خود و فعالیت چندین ساله خود در امر صادرات و انتقال و ارسال محصول به کشورهای خارجی از جمله، کانادا، عراق، روسیه، بلاروس، و …  توانایی این این امر را دارد تا با صادرات انواع کشمش موجب درخشش نام تجاری خود در عرصه صادرات شود و نامی ماندگار در عرصه تجارت جهانی به ثبت رساند.

صادرات انواع کشمش

قیمت فروش انواع کشمش

قیمت فروش انواع کشمش به صورت عمده

با توجه به تولید انبوه و فروش عمده کشمش ، شرکت بازرگانی رادین اقدام به تولید و بهره برداری از این محصول در تناژ های بالا را نموده است ، قیمت فروش کشمش با توجه به فروش عمده آن در رنج های قیمتی ارزان و متناسب با انواع توان های مالی به بازار عمده فروشان عرضه میشود و این انتظار قابل پیش بینی است که با استقبال از فروش این محصول با توجه به تقاضای بالای آن با توجه به کیفیت تضمین شده این محصول روز به روز بر آمار فروش انواع کشمش های تولیدی این مرکز افزوده شده و توانسته است بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد.

قیمت فروش انواع کشمش به صورت عمده

مرکز فروش کشمش ارزان

مرکز فروش کشمش ارزان

با توجه به فروش انواع کشمش به صورت عمده و تقاضای بیشمار مشتریان از تولید این محصول ، قیمت هایی که کارشناسان مالی این مجموعه بر روی این محصولات اعمال می نمایند اغلب در رنج های متناسب و متعادلی  تعیین می شود.و مناسب امور صادراتی هستند.

مرکز فروش کشمش ارزان

فروش انواع کشمش با رعایت اصول بهداشتی

فروش انواع کشمش با رعایت اصول بهداشتی

با به کار بردن تیزاب می توان ظاهر کشمش را زیبا کرد. برخی از تولید کنندگان از دود گوگرد برای ظاهر زیبای کشمش استفاده می کنند. با توجه به نحوه توزیع انواع کشمش های موجود در بازار و امکان وجود آلودگی های میکروبی، آفت زدگی، میزان روغن، بقایای سموم و گوگرد محصول بیشتر از حد مجاز به مصرف کنندگان توصیه می شود که هنگام خرید از محصولات بسته بندی شده با مجوزهای لازم بهداشتی استفاده کنند و پیش از مصرف، کشمش را با آب شست وشو دهند تا روغن های معدنی، گرد و غبار و سایر آلودگی های احتمالی که در سطح محصول وجود دارند، به حداقل ممکن برسند.

فروش انواع کشمش با رعایت اصول بهداشتی

 

 

وجه تمایز انواع کشمش ها

وجه تمایز انواع کشمش ها

کشمش آفتابی به میوه رسیده انواع مختلف انگور بی دانه اتلاق می شود که با تابش مستقیم آفتاب خشک شده و به رنگ قهوه ای در می آید. در حالی که کشمش انگوری به رنگ زرد کهربایی تا قهوه ای روشن موجود است و همراه دود گوگرد خشک می شود. اما برای تولید انگور تیزابی از محلول های قلیایی مجاز استفاده می شود که محصول نهایی دارای رنگ زرد روشن تا قهوه ای خرمایی است.

وجه تمایز انواع کشمش ها

فروش کشمش تیزابی

فروش کشمش تیزابی

فروشگاه هایی که در زمینه فروش عمده کشمش تیزابی فعالیت دارند مسئولیتی به مراتب سنگین تر دارند . این قبیل مراکز باید قیمت محصولات را به گونه ای تعیین نمایند تا در عین حال که معاملات سودی را برای خود مجموعه به همراه دارد متناسب با قدرت خرید مشتریان نیز باشد . مجموعه رادین که یکی از تولید کنندگان فعالیت کننده در زمینه فروش عمده کشمش تیزابی می باشد و فروشگاه محصولات این مجموعه به صورت اینترنتی مدیریت می شود توانسته است با قیمت های مناسبی محصولات را در اختیار خریداران قرار دهد .

فروش کشمش تیزابی

 

 

کشمش طلایی تیزابی

کشمش طلایی تیزابی

کشمش های فراوانی با توجه به نوع انگور و روش تهیه آن در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به ذائقه خود آن ها را خریداری و مصرف کنید . یکی از انواع کشمش موجود در کشور ، کشمش طلایی تیزابی می باشد . این محصول از طعم و مزه بی نظیر برخوردار است . کسانی که بیماری دیابت دارند به جای قند می توانند از کشمش تیزابی استفاده کنند چرا که این نوع کشمش می تواند قند خون را تا حد زیادی تنظیم کند . مصرف کشمش تیزابی در دراز مدت می تواند باعث حس نشاط و شادابی در افراد شود . همچنین خوردن کشمش تیزابی موجب بهتر کار کردن دستگاه گوارش می شود .

 

 

نحوه فرآوری انواع کشمش

نحوه فرآوری انواع کشمش

وقتی که انگور را از درخت چیده می شود آن را بدون استفاده از هیچ افزودنی بر روی زمینی تمیز در زیر نور خورشید پهن می کنند تا خشک شود، اکر بعد از خشک شدن به رنگ قهوه ای در می آید که به آن کشمش گفته می شود. مهم هست که بدانید میزان 16 درصد از رطوبت انگورهای اولیه، در محصول نهایی یعنی کشمش، باقی می‌ماند. هنگامی که انگور خشک شده و تبدیل به کشمش میشود به رنگ های مختلفی همچون سیاه، طلایی، سبز و قرمز با استفاده از افزودنی های مختلف تبدیل می شود و مورد مصرف قرار می گیرد.

کاربردهای تیزاب کشمش

کاربردهای تیزاب کشمش

تیزاب کشمش نه تنها در خشک کردن انگور و تولید کشمش مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه در خشک کردن آجیل، آلو، قیسی، مویز و سایر خشکبار ها استفاده می شود. با توجه به وسعت استفاده از این محلول، می توان کارا بودن آن و نتیجه ای که به صورت فوری می دهد توجه کرد. شاید شما بسیاری از قیسی های مختلف را دیده باشید که در شکل های درسته و تکه تکه به فروش می رسند. در چنین مواقعی قطعاً شما ترجیح می دهید قیسی های درسته و زیبا که رنگ خوبی نیز دارند را خریداری کنید. این محصولات در واقع همان محصولاتی هستند که با استفاده از تیزاب کشمش تهیه شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما