مرکز خرید آجیل با قیمت مناسب در تبریز

شرکت بازرگانی رادین با فراهم نمودن امکان خرید آجیل با قیمت مناسب توانسته است بازار اقتصادی گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد و نامی ماندگار در رسته تولید کنندگان آجیل و خشکبار و میوه خشک به ثبت رساند.

خرید عمده آجیل خام

خرید عمده آجیل خام

آجیل در فرهنگ ایرانی، نقشی موثر و بسزایی دارد هم در تمام مراسم، اعیاد و مناسبت‌ها جزء مهمان‌های ثابت است؛ هم می‌تواند به تعداد خانواده‌های ایرانی، شکل، رنگ، طعم و اجزای مختلف داشته باشد. آجیل مخلوطی از انواع خشکبار است که ترکیبش با توجه به سلیقه‌ی مصرف کننده تغییر می‌کند. پژوهش‌های جدید نشان داده آجیل جدا از طعم خوب و نقش آیینی و گاهی مذهبی، خواص و فواید زیادی برای بدن دارد.


مرکز خرید آجیل با قیمت مناسب در تبریز

 مرکزخرید آجیل با قیمت مناسب در تبریز

خوراکی محبوبی که با وجود مزه‌ی خوب و محبوبیت، کیفیت را فراموش نکرده و خواص بسیاری دارد؛ هر قسمتی از آن سراغ بخشی از بدن می‌رود و نیازهایش را تامین می‌کند؛ میان‌وعده‌ی سالمی است و می‌تواند جایگزین خوراکی‌های مضر و فاقد ارزش غذایی شود. می‌توانید چهره‌های مختلف آجیل را در سایت رادین ببینید و با توجه به ویژگی‌ها و ذائقه‌تان یکی را انتخاب کنید.


خرید آجیل بسته بندی

 خرید آجیل بسته بندی

شرکت بازرگانی رادین با فروش و تولید و فرآوری انواع آحیل ها اقدام به بسته بندی درقالب طرح های فانتزی و شیک با رعایت اصول بهداشتی نموده است. شما خریداران گرامی می توانید برای خرید آجیل بسته بندی درخواست خود را از طریق تماس مستقیم با مدیریت فروش این شرکت بازرگانی و یا ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ سفارش خود را به ثبت رسانده و محصول درخواستی خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.


خرید آجیل چهار مغز

 خرید آجیل چهار مغز

آجیل شور به‌طور معمول از تخمه‌‌ کدو، تخمه ژاپنی، مغز بادام، مغز فندق و غیره تشکیل می‌شود؛ بیشتر در سال نو رویت می‌شود، لباس نو می‌پوشد و برای دیدوبازدید سری به خانه‌ها می‌زند. معمولاً از ترکیب مغز بادام، پسته، فندق و بادام هندی تشکیل می‌شود اما می‌تواند مغزهای مختلفی داشته باشد.

چهار مغز، از محبوب‌ترین چهره‌های آجیل هزارچهره است؛ بهترین میان‌وعده برای دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان و به‌طور کلی تمام افراد؛ این خوراکی مصرفش آسان است و و در کمترین حجم، بیشترین میزان مواد مغذی را وارد بدنتان می‌کند.در مراسمات و جشن ها و اعیاد تهیه آجیل با کیفیت و قیمت مناسب هستند.


خرید آجیل به قیمت عمده

 خرید آجیل به قیمت عمده

تبریز سوغاتی های فراوان و متنوعی دارد که یکی از آنها آجیل مخصوص تبریز است که از دیرباز شهرت جهانی دارد و از مرغوب ترین خشکبار تولید می شده است.مردم آذربایجان به بهانه هر عید و جشن پای آجیل را به خانه های خود باز می کنند و با آجیل از میهمانان خود پذیرای می نمایند.


فروش آجیل تزیین شده

 فروش آجیل تزیین شده

آجیل تبریز انواع مختلفی دارد که از آن جمله می توان به آجیل چهار مغز، آجیل شب یلدا و آجیل عید نوروز و … اشاره کرد. آجیل چهار مغز تبریز که معروفترین آجیل های مخصوص تبریز است و شامل بادام هندی، بادام کاغذی، پسته و بادام بو داده می باشد. این محصول از بهترین و با قدمت ترین آجیل فروش های تبریز تهیه می شود.


خرید آجیل درجه یک

 خرید آجیل درجه یک

شرکت بازرگانی رادین با فراهم نمودن امکان خرید آجیل درجه یک این قابلیت را دارد تا با تولید و فرآوری انواع اقلام آجیل با رعایت اصول بهداشتی وبا رعایت استاندارد های جهانی یک خریدی پر سود و منفعت را برای خریداران عمده رقم بزند و تجربه خریدی ایده آل را برای تمامی مشتریان امکان پذیر نماید.


صادرات آجیل چهار مغز

صادرات آجیل چهار مغز

شرکت بازرکانی رادین پس از موفقیت در بازاراقتصادی داخلی و با تولید محصولات فرآوری شده با بالاترین کیفیت، اقدام به صادرات محصولات خود به خارج از کشور نموده است و تاکنون در این عرصه خوش درخشیده است. گفتنی است آجیل ها سرشار از آنتی اکسیدان ها، پروتئین و مواد معدنی بوده و مغزها یکی از مهمترین منابع غنی سلنیوم اند که وجود آن ها برای تامین سلامت و ایمنی بدن ضروری است. برخی آجیل ها همچنین خواص ضد سرطانی دارند.


راهنمای خرید آجیل

 راهنمای خرید آجیل

بهترین راه تشخیص آجیل خوب، خوردن آن است. قبل از خرید هر آجیلی آن را بچشید. البته نباید خیلی از این مسیر مطمئن باشید. چرا که در اکثر آجیل ها اندکی خراب وجود دارد و احتمالا چشیدن طعم نمی تواند همیشه کارساز باشد.آجیل هایی با طعم تند، خیلی شور و یا ترش گزینه های مناسبی نیستند. زیرا بو دادن آجیل های کهنه با آبلیمو یا سایر ادویه ها مانع از تشخیص کهنگی آن توسط مشتری می شود و طعم اصلی آن را پنهان می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما