مرکز خرید بادام زمینی خام با پوست

گروه بازرگانی رادین به عنوان مرکز خرید بادام زمینی در دو نوع با پوست و بدون پوست و به صورت خام و یا بوداده توانایی این امر را دارد تا با تولید انواع محصولات آجیل و خشکبار در ایران نامی برتر در این صنعت برجای بگذارد

 

خرید بادام زمینی خام

خرید بادام زمینی خام

بادام‌زمینی یا پسته‌شامی (همچنین بادام‌کوهی یا پسته زمینی)، نام بوته و میوه‌ای با نام علمی Arachis hypogaea است. این گیاه بومی آمریکای جنوبی است و از آنجا به نقاط گوناگون دنیا برده شده‌است. بوتهٔ آن که بوته‌ای یک‌ساله است ۳۰ تا۵۰ سانتیمتر ارتفاع دارد. بادام زمینی بومیِ برزیل. آب و هوای گرم برای کِشت این گیاه مناسب است.


مرکز خرید بادام زمینی خام با پوست

مرکز خرید بادام زمینی خام با پوست

 بادام زمینی دارای ساقه‌ای راست است. برگ‌های آن مرکب از دو زوج برگچه است و گل‌های آن دو نوع متفاوت به رنگ زرد که پس از تلقیح، دمِ گل خم می‌شود و به سطح خاک می‌رسد و سپس کم‌کم در خاک فرورفته، میوه در داخل خاک پدید می‌آید. بادام زمینی، از نظر غنای پروتئینی، زیر گروه حبوباتی مثل، نخود، عدس و لوبیا می باشد و از این نظر می توان گفت جزو آجیل ها نیست.

 

 

خرید اینترنتی بادام زمینی

خرید اینترنتی بادام زمینی

شرکت بازرگانی رادین با توجه به استقبال از فروش آنلاین و اینترنتی بیشتر مردم به علت صرفه جویی در وقت و هزینه اقدام به تشکیل وبسایت اینترنتی جهت ارتباط مشتیان با مدیریت فروش این گروه تولیدی نموده است تا بازدید کنندکان از وبسایت با بررسی ویژگی های محصول اقدام به خرید و انتخاب کالای خود نمایند. همچنین این تیم با تشکیل کانالهای اجتماعی مجازی توانایی این امر را دارد تا اطلاعات و سوالات متداول و رایج مشتریان را پاسخ گو باشد.


مرکز فروش بادام زمینی

مرکز فروش بادام زمینی

 

شرکت بازرگانی رادین به عنوان مرکز فروش بادام زمینی توانایی این امر را دارد تا با تولید و فرآوری بادام زمینی خط تولید فعالی را به خود اختصاص دهد و این امید و آرزو را دارد تا با استقبال از فروش این نوع از محصول از خشکبار نامی ماندگار از خود بر جای بگذارد.خوردن ۲۸ گرم بادام‌زمینی در روز، ۳ میلی‌گرم ویتامین E به بدن شما می‌رساند که این مقدار تنها ۲۰ درصد ویتامین E میزان موردنیاز دریافتی بدن محسوب می‌گردد.

 

 


نمایندگی فروش بادام زمینی

نمایندگی فروش بادام زمینی

رعایت اصول بهداشتی در تولید بادام زمینی سبب گرایش عمومیت افراد جامعه به سمت خرید عمده این محصول شده است. در ادامه به بررسی فواید و خاصیت های مثبت این محصول خواهیم پرداخت. رسوراترول موجود در بادام‌زمینی نیز عامل موثر برای مقابله با بیماری آلزایمر است. بنابراین اگر می‌خواهید در دوران میان‌سالی مغزی سالم داشته باشید، از خوردن بادام‌زمینی  با کره بادام‌زمینی غافل نشوید. بهتر است بادام‌زمینی را به شکل کم‌نمک و یا بدون افزودنی شیرین‌کننده استفاده نمایید.


قیمت بادام زمینی بدون پوست

قیمت بادام زمینی بدون پوست

 

قیمت خرید بادام زمینی با توجه به اینکه پوست های آن جدا شده به مراتب بیشتر از قیمت آن در نوع با پوست آن می باشد ولی باید این نکته را در نظر داشت که قیمتهایی که کارشناسان مالی و کادر متخصص فنی و کیفی حاضر در کارگاه بر روی محصولات تولیدی لحاظ می نمایند کاملا از رنج ارزان و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

 

قیمت بادام زمینی شور

قیمت بادام زمینی شور

از مهم ترین روش های خرید و فروش بادام زمینی می توان به روش آنلاین و اینترنتی اشاره داشت که به تازگی طرفداران بیشماری را برای خود رقم زده است. در این روش کافیست فرد به سایت فروش کارخانه ها و یا مراکز فروش آن ها مراجعه نماید و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارشات خود را با قیمت ارزان از طریق تماس با شماره های موجود ثبت کند . با استفاده از این روش دیگر نیازی نیست که خریداران به صورت حضوری مراجعه کنند و هزینه های بسیاری را بابت ایاب و ذهاب خود پرداخت کنند .

 

کارخانه تولید بادام زمینی

کارخانه تولید بادام زمینی

یکی از بهترین برند های موفق در کشور که توانسته موفقیت ها و کسب رضایت های خوب و عالی را از میان مصرف کنندگان داشته باشد برند رادین است. این برند به گونه ای رفتار کرده است که پوشش خوبی را بر نیاز ها و لازمه های مصرف کنندگان داشته باشد و این امر را محقق گردانیده است. کارخانه رادین محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت های ارزان و مقرون به صرفه به فروش می رساند تا خریداران گرامی توان ایجاد حاشیه سود مورد هدف را داشته باشند.

 

مرکز خرید بادام زمینی

مرکز خرید بادام زمینی

در میان شرکت های تولید کننده بادام‌ زمینی و سایر محصولات آجیل و خشکبار می توان به برند رادین که محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار است اشاره کرد. می توان گفت که در بین برند های مختلف محصولات آجیل و خشکبار، محصولات رادین بیشترین فروش را دارند. از دلایل برتری محصولات رادین در بین برند های مختلف می توان به کیفیت، تازگی، بسته بندی، قیمت و … اشاره کرد. خرید بادام‌ زمینی رادین معمولا با حجم بالا انجام می گیرد.

 

بادام‌ زمینی صادراتی

   بادام‌ زمینی صادراتی

صادرات بادام زمینی شرکت رادین به کشور های مختلف مدت هاست که انجام می گیرد . دلیل این امر کیفیت بسیار بالای محصولات رادین و طعم بی نظیر آن ها می باشد. بادام زمینی از مواد بسیار مغذی است و ارزش غذایی بالایی دارد که مصرف آن برای درمان برخی بیماری ها، زیبایی و سلامتی بسیار مفید است . برای این که بتوانید بادام زمینی صادراتی را با بسته بندی ویژه و جذاب خریداری کنید پیشنهاد می کنیم از طریق سایت مجموعه بازرگانی رادین اقدام به ثبت سفارشات خود کنید .

 

بادام زمینی درجه یک

بادام زمینی درجه یک

اگر به دنبال خرید بادام زمینی درجه یک و اعلا می گردید ما به شما مجموعه بازرگانی رادین را پیشنهاد می دهیم . این مجموعه بادام زمینی را به صورت بو داده و شور با طعم فوق العاده دلچسب تولید می کند که مصرف آن بسیار لذت بخش می باشد . محصولات رادین به صورت بهداشتی تولید می شوند و در بسته بندی آن ها همواره استاندارد ها در نظر گرفته می شود .

فواید بادام زمینی

فواید بادام زمینی
  • این آجیل دارای ارزش غذایی بسیار زیادی می باشد و جالب است بدانید که بادام زمینی به اندازه گردو و بادام ارزش غذایی دارد و به همین جهت بسیار مغذی است.
  • همچنین بادام زمینی از ویتامین E ، اسید فولیک، فیبر و فسفر بهره می برد.
  • خوردن روزانه ۸ عدد از بادام زمینی برای کاهش بیماری های قلبی ضروری است.
  • همچنین این مغز عالی برای کنترل وزن ، تثبیت سطح قند خون و افزایش متابولیک بدن موثر است.
  • میان وعده مناسبی نیز محسوب می شود.
  • بادام زمینی یک گیاه است که به عنوان لوبیا ، نخود فرنگی و خانواده سویا شناخته شده و معروف است.
  • در هند از بادام زمینی به عنوان دانه های خوراکی طبقه بندی شده و روغن دانه استفاده می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما