مرکز خرید کشمش به صورت عمده

گروه بازرگانی رادین به عنوان یک مرکز خرید کشمش مطرح و نمونه در سطح کشور توانایی تامین بخش عمده ای از نیازهای مصرف کنندگان و خریداران عمده را دارا می باشد و به عنوان یک مرکز فروش عمده توانسته است در بازارهای جهانی درخششی چشمگیر داشته باشد.

 

 

تولید کننده انواع کشمش

تولید کننده انواع کشمش

گروه بازرگانی و تولید کننده انواع آجیل و خشکبار رادین با دارا بودن تیم و اکیپ های فنی و اجرایی قوی و کاربلد و با بکار گیری روش ها ی نوین تولید و تولید این محصول به صورت ارگانیک توانایی و تبحر خاصی در تولید انبوه این محصول دارد .هنگامی‌ که انگور به کشمش تبدیل می‌شود، غلظت ترکیبات آن به طرز قابل توجهی بالا می‌رود که این امر نقش قابل توجهی در پیشگیری و درمان سرطان دارد در حالی‌که بسیاری از افراد عموما به خاطر حساسیت به گوگرد از خوردن کشمش‌های صنعتی که به‌وسیله‌ی دی‌اکسید گوگرد خشک می‌شوند، اجتناب می‌کنند، اما کشمش طلایی مواد مغذی بیشتری دارد چون آنتی اکسید‌های گوگرد مانع از دست رفتن این ترکیبات بر اثر خشک شدن دانه‌های انگور می‌شود.

 

خرید کشمش به صورت عمده

خرید کشمش به صورت عمده

 

برای خرید عمده انواع کشمش با طعم و مزه بسیار عالی و ظاهری عاری از هرگونه ناخالصی به مجموعه رادین ملحق شوید تا به بالاترین میزان سود دسترسی یابید. برخلاف دیگر میوه‌های خشک که برای طعم بهتر ممکن است در روند خشک کردن به آنها قند اضافه شود، کشمش بدون اضافه کردن هیچ‌گونه مواد شیرین‌کننده‌ای خشک می‌شود. این خوراکی بدون ذره‌ای قند اضافی مزه‌ی بسیار شیرینی در دهان ایجاد می‌کند و مانند خرما به عنوان یک شیرین‌کننده‌ی طبیعی مصرف می‌شود.

مرکز خرید کشمش به صورت آنلاین

مرکز خرید کشمش به صورت آنلاین

خرید اینترنتی و آنلاین انواع کشمش در مجموعه بازرگانی رادین یکی از پیشرفته ترین امکاناتی است که مدیران ارشد این مجموعه در برنامه کاری خود نهادینه کرده است.کافیست با از طریق بخش تماس با ما در همین صفحه از شبکه های اجتماعی این مجموعه و با ارتباط با مدیریت فروش از ظریق برنامه کاربردی واتساپ از نمونه محصولات ما بازدید نمایید. برای گنجاندن این ماده پرسود و منفعت در برنامه غذایی روزانه و همچنین برای مصارف صادراتی نیز خرید عمده و در تناژ های بالای این محصول به شما خریداران توصیه می شود

تولید انواع کشمش

تولید انواع کشمش

کشمش (به انگلیسی : Raisin) در واقع همان انگور خشک شده‌ در آفتاب یا سایه است که در انواع کشمش سبز قلمی، زرد، سیاه یا مویز، کشمش تیفی، آفتابی و کشمش پلویی وجود دارد.کشمش در واقع همان انگور خشک است. کشمش را به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می‌کنند. در روش سنتی، حبه‌های انگور را در یک سینی بزرگ می‌ریزند و جلوی آفتاب خشک می‌کنند خوشه‌های انگور در زیرزمین‌ها یا اتاق‌ها‌ی تاریک آویزان می‌شد تا خشک و تبدیل به کشمش شود. در نوع صنعتی هم از بخار گوگرد یا غوطه‌ور کردن در تیزآب یا انواع دیگر روش‌ها برای تهیه‌ی کشمش استفاده می‌شود. به طور معمول انگور بی‌هسته برای تهیه‌ی کشمش مناسب است

فواید مصرف کشمش

فواید مصرف کشمش

کشمش دارای رسوراترول می باشد که برای حفظ سلامت پوست مفید است ، این ترکیب باعث می شود تا سلول های سمی و سیاه از خون جدا شده و خون پاکسازی شود. رسوراترول باعث تولید گلبول های قرمز در بدن می شود. همین امر باعث ایجاد پوستی صاف و شفاف می شود. کشمش به عنوان یک ماده مغذی دارای مواد معدنی بسیاری می باشد که برای تقویت حافظه و در مصرف انواع غذاهای سنتی از آنها برای داشتن یک برنامه غذایی مفید بهره گرفته می شود.

 

 

 

 

خواص کشمش

خواص کشمش

  • کشمش غنی از مواد معدنی مانند پتاسیم، فسفر، آهن، کلسیم و منیزیم هستند که به رشد ذهنی و جسمی کودک کمک می کنند.
  • کشمش به دلیل مقادیر بالای فیبر که دارد به بهبود حرکات روده به درمان مشکلات گوارشی و هاضمه در کودکان کمک می کند.
  • کشمش به دلیل خواص ضد باکتریایی که دارد به درمان تب بالا در نوزادان و کودکان کمک می کند.
  • کشمش باعث تقویت حافظه در نوزادان و کودکان می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما