خرید آلو خورشتی به صورت عمده و آنلاین

خرید پسته خام ریز پرکاربرد در بازار های ایرانی است زیرا این فراورده علاوه بر این که در آشپزخانه های خانگی استفاده می شوند به عنوان چاشنی در غذاهای رستوران ها دارای جایگاه ویژه ای می باشد. در این مطلب در مورد کاربردهای آلو خورشتی، خرید آلوخورشتی و قیمت آلوخورشتی صحبت خواهیم کرد. 

خرید آلو خورشتی به صورت عمده و آنلاین

خرید آلو خورشتی به صورت عمده و آنلاین

بازار پر رونق این آلو باعث افزایش خرید به صورت آنلاین شده است. تیم رادین نیز خرید آنلاین را به برنامه های خود اضافه کرده است. یکی از مزیت های خرید آنلاین ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده است. با خرید عمده از تیم رادین کیفیت و قیمت مناسب را تجربه خواهید کرد.

خرید و فروش آلو خورشتی در بازار

خرید و فروش آلو خورشتی در بازار

استفاده از آلو خورشتی در خورشت های مختلف، نوع خشکبار آن در آجیل و تهیه لواشک باعث بازار پر رونق خرید و فروش آلو خورشتی شده است و روزانه سهم ویژه ای از معلاملات را به خود اختصاص داده است. آلو خورشتی به دلیل تنوعی که دارد مطابق ذایقه های بسیاری است.

خرید آلوخورشتی با قیمت مناسب

خرید آلوخورشتی با قیمت مناسب

آلو خورشتی قیمت مناسب به این معنا است که شما آلو خشک با کیفیت را با قیمت مناسب و بصورت عمده خریداری نمایید.همانطور که می دانید با  خرید از تولید کننده، قیمت مناسب تری را نیز به دنبال خواهد داشت. خرید آلو خورشتی برای بسیاری از تولیدکنندگان که به نیت رونق تولید خود شروع به کار کرده اند، اهمیت دارد.

قیمت آلو خورشتی در چند سال اخیر

قیمت آلو خورشتی در چند سال اخیر

به دلیل غافلگیری هوا و بارش در فررودین امسال، قیمت آلو خورشتی افزایش یافت. اما خرید عمده این محصول می تواند از قیمت اصلی آن بکاهد.فروش  مستقیم آلو خورشتی از کارخانه های تولید کننده و رسیدن آن درب منزل مصرف کننده باعث کوتاه شدن واسطه ها شده است.

قیمت انواع آلوخورشتی به صورت به روز

قیمت انواع آلوخورشتی به صورت به روز

آلوخورشتی در اندازه های مختلف و بسته های متنوع و روش های خشک متفاوت، قیمت های متفاوتی را نیز به دنبال دارد. نیرو های فروش شرکت همواره این آمادگی را دارند که به روز ترین قیمت آلو خورشتی را به شما اطلاع دهند.متاسفانه نوسان قیمت در بازار ما را از بیان قیمت معین بازداشته است.

خرید آلوخورشتی درجه یک

خرید آلوخورشتی درجه یک

همان طور که از نام آلو خورشتی مشخص است معمولا آشپزان آن ها را در غذا ها اضافه می کنند تا بتواند طعمی ترش و ملس را به غذای خود بدهند. پس طعم خوب آلو خورشتی در غذا بسیار موثر است.اما نکته حایز اهمیت این است که آلو خورشتی درجه یک چگونه است؟

  • -دارابودن طعم آلو
  • -گوشتی بودن آلو
  • -نبود کرم خوردگی یا پوسیدگی در آلو
  • -آبدار بودن آلو
  • -قیمت آلو تازه

قیمت خرید آلو خورشتی تبریز

قیمت خرید آلو خورشتی تبریز

تبریز به عنوان تولید کننده و صادر کننده برتر این نوع محصول،توانسته نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج کشور نیز در این حوزه پیشرفت های چشمگیری داشته باشید. قیمت خرید آلو خورشتی تبریز به نسبت بقیه شهرها مناسب تر است. جهت استعلام قیمت آلو خورشتی تبریز با کارشناس فروش ارتباط حاصل فرمایید.

نحوه بسته بندی آلو خورشتی

نحوه بسته بندی آلو خورشتی

خرید انجیر تازه 1401  با توجه به مقدار مورد نظر مشتری بسته های مختلفی نیز در اوزان مختلف  با کیفیتی بالا وجود دارد. بسیاری از مشتریان خرید آلوی بسته بندی شده را ترجیح می دهند.

زیرا محصولات بسته بندی شده از آلودگی در امان بوده؛ و سالم تر وتازه تر هستند.  آلو خورشتی رادین در بسته بندی های کارتنی محکم و مطمئن جهت انتقال به شهر شما در نظر گرفته می شود.

خواص آلوخورشتی

خواص آلوخورشتی
  • -تقویت کننده سلامت استخوان
  • -بهبود عملکرد دستگاه گوراشی
  • -سرشار از مواد معدنی و املاح
  • – احساس سیری به مدت طولانی(مخصوص افرادی که به دنبال لاغری هستند)

جهت استعلام از قیمت و نحوه سفارش با واحد فروش آجیل و خشکبار رادین تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما