قیمت آلو خشک طلایی

فروش آلو طلایی در مجموعه رادین با قیمت هایی باور نکردنی و طعمی بی نظیر آغاز شده است . با انتخاب این گروه بازرگانی به عنوان مرکز فروش عمده این محصول این اطمینان به شما داده می شود که خرید مجدد خود را از این مجموعه انجام خواهید داد.

فروش آلو طلایی

فروش آلو طلایی

 

آلو طلایی با هسته درشت و مزه ترش و شیرین است و از میوه های بسیار مفید بوده که خواص سیار انواع آلوها را دارند رنگ این میوه مایل به زرد طلایی می باشد. این نوع آلو از نظر دارویی و ترکیبات شیمیایی سرشار از انواع مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم، فسفر، منیزیم، منگنز، فلور، گوگرد، پتاسیم و قند و همچنین دارای ویتامین های ( A و گروه ویتامین­های C , B) است

 

قیمت آلو خشک طلایی

قیمت آلو خشک طلایی

قیمت آلو خشک با توجه به نبود ثبات در بازار اقتصادی دارای نرخ ثابت و معینی نیست ولی برای آگاهی از قیمت لحظه ای این محصول می بایست با مدیریت فروش این گروه تولیدی تماس حاصل نموده تا شما را جهت خریدی مطمئن و آسوده یاری نمایند.کارشناسان مالی این گروه تولیدی نیز همواره بر این اصل پایبند هستند که انواع توانهای مالی خریداران را در نظر گرفته و بودجه های متفاوت را پشتیبانی نمایند.

مرکز فروش آلو طلایی به صورت عمده

مرکز فروش آلو طلایی به صورت عمده

مرکز فروش آلو طلایی گروه بازرگانی رادین با توجه به تولید انبوه این محصول توانایی فروش آلو طلایی در تناژ های بالا را دارا می باشد. آلو، بیشتر به صورت در جای خشک و خنک یا در یخچال نگهداری کنید. در ایران از آلو خورشتی زرد و سایر آلوها که به صورت خشک شده قابل خریداری هستند برای استفاده در برخی غذاها استفاده می کنند.

صادرات آلو طلایی

صادرات آلو طلایی

نحوه فرآوری و تولید و تهیه آلو قطره طلا باعث شده که کیفیت و طعم مثال زدنی این میوه منجر به فروش انبوه در تناژها ی بالای این محصول شود. این گروه بازرگانی با صادرات انواع محصولات خشکباراز جمله انواع آلو خشک به کشورهای خارجی از جمله کانادا، آذربایجان،روسیه، بلاروس، اوکراین و … موجب ماندگاری و مطرح شدن نام و برند رادین در عرصه صادرات و امور تجارت جهانی شود.

مرکز فروش آلو خشک

مرکز فروش آلو خشک

مرکز خرید اینترنتی رادین فرصتی مناسب برای تامین عمده بهترین آلو خشک طلایی با قیمت دست اول و ارزان و بدون واسطه می باشد. این مرکز با ایجاد شرایط مناسب برای خرید عمده آلو خشک طلایی به عنوان یکی از بهترین برند ها موقعیت همکاری مناسبی را برای کلیه شهر ها فراهم ساخته است. می توانید خرید عمده بهترین و با کیفیت ترین آلو طلایی را با قیمت ارزان از طریق این مرکز به انجام برسانید تا از بهترین آفر ها و درصد تخفیف ها بهره مند شوید.

 

قیمت آلو طلایی ارزان

قیمت آلو طلایی ارزان

برای خرید آلو طلایی به صورت اینترنتی مشتریان گرامی حتما باید ابتدا از معتبر بودن فروشگاه اینترنتی مطمئن شده سپس اقدام به ثبت سفارشات خود نمایند . شرکت رادین در همین راستا اقدام به اعتماد سازی برای مشتریان عزیز کرده است و محصولات خود را با شرایط فروش عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت و ارزان قیمت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

تولید آلو خشک

تولید آلو خشک

آلو طلایی یکی از بهترین و خوش طعم ترین محصولات خشکبار می باشد . آلو های طلایی رادین با کیفیت و مرغوبیت بالا تولید می شوند و علی رغم این که خواهان زیادی در ایران دارند بلکه محصولات این برند به کشور های دیگر نیز صادر می شوند . شرکت رادین با ارائه بهترین خدمات در حوزه توزیع آلو خشک طلایی با کیفیت، به صورت مستقیم با قیمت درب کارخانه تولیدات خود را در اختیار خریداران و متقاضیان قرار می دهد.

فروش آلو طلایی به صورت آنلاین

فروش آلو طلایی به صورت آنلاین

گروه بازرگانی رادین توانایی این امر را دارد تا یا تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی که شامل وبسایت اینترنتی و یا کانالهای اجتماعی مجازی می باشد انواع سفارشات فروش و تولید به صورت انبوه محصولات خشکبار را که مقاله “آلو طلایی” می باشد را دریافت نموده و پس از ثبت و پرداخت مبلغ فاکتور ارسالی در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان ممکن در مکان درخواستی مشتری تحویل نمایند.

فروش آلو طلایی با قیمت مناسب

فروش آلو طلایی با قیمت مناسب

فروش عمده محصول باعث شده که قیمت تمام شده آن به مراتب پایین تر از قیمت آلو طلایی در تناژهای کمتر این محصول باشد.فروش آلو طلایی در بالاترین کیفیت مستلزم صرف هزینه های گزافی نیز می باشد اما کارشناسان این گروه بازرگانی همواره سعی خود را بر این نکته متمرکزر نموده اند تا قیمت های تقریبا متناسب و براهی را بر روی محوصلات تولیدی خود اعمال نمایند.

 

خواص آلو طلایی

   خواص آلو طلایی

 

 

 

خشک کردن میوه‌ها علاوه بر اینکه عطر و طعم آن‌ها را بیشتر می‌کند، این امکان را به ما می‌دهد که آن‌ها را برای باقی سال نگهداری کنیم. خیلی از میوه‌ها را می‌توانیم خشک کنیم مثلآلبالو، هلو، زردآلو وانجیر. آلو هم یکی از میوه‌های خوشمزه و محبوب تابستانی است که همه انواع آن را می‌توانیم خشک کنیم، از آلو سیاه گرفته تا قطره طلا و بخارا که از آن در انواع خورشت‌ها به ویژه خورشت مجلسی آلوبخارا می‌توان استفاده کرد.

 

فرآوری آلو طلایی

فرآوری آلو طلایی

البته این آلو در استان های دیگر ایران نیز با کیفیت خوبی تولید می شود که پس از انجام خدمات سورتینگ برای موارد صادراتی نیز بسیار می تواند بازار گرم و فعالی را به خود اختصاص دهد.این آلو در ایران با نام آلو قطره طلا نیز شناخته می شود. باردهی هر درخت قطره طلا بسیار بالاست و این امر موجب یک قالب بودن انواع میوه های آن است.آب این میوه بسیار بالاست و در انواع میوه های آلو برای استفاده در خشکباری از نظر عیار بسیار متفاوت می باشد. البته پایینتر بودن قیمت فروش آلو طلا موجب می شود تا بسیاری از خریداران میوه تازه که خشکبار کار هستند، برای آن حساب ویژه ای باز کنند.

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما